- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 maj, 2007 at 12:44 #783706Anonym anvandareMember
Inga träningsinlägg på ett tag eller har jag missat nått? in me lite nya stats ifrån armpasset nu :up:
16 maj, 2007 at 19:54 #783707Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:ajajaj:/ Kunde slutat illa! Förstår det där med hundrädsla, sånt kan ju komma…
Hoppas det går bra idag när du ska träna! Ha de bäst!Ja emn de blir bättre och bättre..de e bara att träffa många hundar..:p och de e inte svårt med tanke på hur jag lever..tack mannen..idag gick passet skit bra
16 maj, 2007 at 19:58 #783708Anonym anvandareMemberhainz wrote:Inga träningsinlägg på ett tag eller har jag missat nått? in me lite nya stats ifrån armpasset nu :up:hejhej..har inte vart på topp o sådär därför inte så mycket resultat men tränat har ja endå gjort..
Armar idag då..TRICEPS (alltid först!!)
1. Dips 4 set*max.
2. Frenchpress m Z-stång 4 set
3. Tricdrag i CC -omvänt grepp
4. Tricdrag ovan huvud i CC m rep
BICEPS:
1. Hantelcurls 4 astunga set
2. Stång curl i CC alt Z-stångscurl 4 set
3. ”Dubbelbiceps m handtag i CC”
inga vikter idag minns ej och hade inget att antekna med..mina armar e stenhårda detta armpasset e bästa någonsin de pulserar i dom och dom vill bara ramla av..
i morgon ska vi ett gäng till jönköping och bada o busa lite,vilodag..!ska bli kul med lite vattenbuso stohej..hehe :emo-thumb
18 maj, 2007 at 17:08 #783709Anonym anvandareMemberRygg idag gick jätte bra igår va vi i jönköping på äventyrsbadet sen va ja o david på relaxen där..o badade ång och doft bastu duchade i doftduch o bastade i en vanlig ångbastu med massa olika lampor i hela taket..skit mysigt…bubbelpoolen va mycket omtyckt…så de va relax
dock så kommer inte de bar gott ja o david simmade ett par sräckor i vanliga poolen också po så hade dom spärrat av efter halva så vi fick lixom kravla oss över och javist jag skadar mig ralar rejält mitt på den o slår i höften o magen…sprika i revbenet förmodligen sa läakren..så kul e d m de..så ja men gjorde gott man kunde av dagens pass…ikväll blir de ut o gå m hundarna..
Forumregler wrote:7. Sträva alltid efter att använda ett förståeligt och korrekt språk
Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.18 maj, 2007 at 18:50 #783710Anonym anvandareMemberChins 4*max
Stångrodd 4set
Sittrodd 4set
latzdrag m smalt vgrepp 4set
Bellyback//thats it
18 maj, 2007 at 21:09 #783711Anonym anvandareMemberFörsta bilden är tagen lie från sidan,syrran e fotografen :p kan la bli så..ryggen ffrån idag ett par timmar efter passet..lite massage satt inte fel iaf movietajm..sen sussa uppe m tuppen i morogon klockan sex ska jaskutta ut m alla vofsingar
Forumregler wrote:7. Sträva alltid efter att använda ett förståeligt och korrekt språk
Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.19 maj, 2007 at 09:43 #783712Anonym anvandareMemberHalv sju till nio = promenixa i ösregn…!buhu.. men de bränner gött..kalt men massagestol o duchen va go..vofsingarna vart iaf glada
Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.19 maj, 2007 at 12:08 #783713Anonym anvandareMemberBra det tjejen, ser bra ut, kul med lite pics . Ha det great.
PEACE//cesse
19 maj, 2007 at 12:09 #783714Anonym anvandareMemberthess wrote:Halv sju till nio = promenixa i ösregn…!buhu.. men de bränner gött..kalt men massagestol o duchen va go..vofsingarna vart iaf gladaKör du mkt cardio nu att du ska bygga muskler?
19 maj, 2007 at 12:28 #783715Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Bra det tjejen, ser bra ut, kul med lite pics . Ha det great.PEACE//cesse
Tackar..ah man får klämm in de emlellan åt:p
Peace//
19 maj, 2007 at 12:29 #783716Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Kör du mkt cardio nu att du ska bygga muskler?ne ja kör inte alls mycket blir vissa dagar ..jobbar m vofsingar med att ut o traska med dom,därför blir de vissa dagar…samma runda om och om och om…
Peace
Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.19 maj, 2007 at 12:41 #783717Anonym anvandareMemberworktajm!!nämnde jag at ja vill heldre till gymmet o pumpa idag eller[/b]
19 maj, 2007 at 20:22 #783718Anonym anvandareMemberalltid lika roliga lördag kvällar..tårarna rinner när man känner hur de lilla livet lämnar kroppen ögonen är öpna och tittar rakt på mig…splar ingen roll va hunden i detta läget hade gjort men att vara där hunden får en spruta den komer til mig lägger sig i min famn titar på mig suckar djupt slickar mig på handen och sista sprutan sätts..och där känner man hur tung han blir och hur livet lämnar den lilla stackars kroppen som är född i fel sort…[/b]
20 maj, 2007 at 10:01 #783719Anonym anvandareMember4,5 timmar promenad igår..de lir en liten bit!mår inte så bra inom mig idag..så ja har ingen motivation eller insperation till att träna…inte nu iaf…kom igen gott folk ge mig den..på ett eller annat vis..!!!! De e nog första gångenjainte har en gnutta insperation eller motivation..va fan händer…??
Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.20 maj, 2007 at 12:13 #783720Anonym anvandareMemberthess wrote:4,5 timmar promenad igår..de lir en liten bit!mår inte så bra inom mig idag..så ja har ingen motivation eller insperation till att träna…inte nu iaf…kom igen gott folk ge mig den..på ett eller annat vis..!!!! De e nog första gångenjainte har en gnutta insperation eller motivation..va fan händer…??Forumregler wrote:7. Sträva alltid efter att använda ett förståeligt och korrekt språk
Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.Usch tjejen, jobbigt att läsa om hunden, vet exakt hur det känns. Hade en katt i 12 år, Tusse, han var med mig från jag började ettan i lågstadiet fram tills ett år efter jag hade slutat gymnasiet, var så jävla hårt att ta bort honom. Tror nog att du har blivit nedstämd av det som har hänt och klart man måste få sörja, inte lätt bara att låtsas som ingenting har hänt, det gör ont. Jag tror du är stark nog att träna på snart igen, låt det ta sin tid, vi är inte mer än människor. Ha en fin dag tjejen.
MVH Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.