- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 februari, 2007 at 21:21 #783181Anonym anvandareMember
Idag,Torsdag,konstigt nog är det torsdag hela dagen också..:frust:
gymmet,gick dunder…axlar asså.poff bara..va säger man…magen trimmades på fint idag o vaderna spricker nästan på mig axlarna håller inget uppe just nu så massagestolen väntar,har käkat nyss..kykling is the shit..o duchat..(faktiskt stefan!!)haha…lägga mig tidigt tidigt idag..min dag har vart spännande..åker t skolan somnar som vanligt på bussen o fattar inte vart jag är när ja vaknar tittat ut o tänker shit e d morgon eller kväll..kikade på vilka mer som satt i bussen o insåg att det var morgon,tog mig dock ens tund ..hade självklart vaknat lite lite sent så ja fick gå av en ållplats senare ine gjorde det mig ngt mer lite exktra kondition men ja va förvirrad kommer t skolan,redovisar en grafiks illustration sen har ja svenska och sen är klockan 10.30 sitetr o pluggar en halv timma sen går ja o käkar sen sätta ja mig framför en dator igen och gör klart min hemsida,dvs ett projekt i skolan..
sitter med det till halv fyra då min sista lektion ska ha börjat..har alltså haft hål mellan 10.30-15.30,kommer dit o min lärare säger till mig att ja ej behöver var där för att ja redan vart klar med det vi skulle ha gjort…SKOJ!men ja tog l min lilla bag o traskade iväg t gymmet..jag blev iaf klar med allt som ja skulle ha behövt göra över helgen,vissa lärare e så snälla o säger onsdag, ah här har ni ett snabbprojekt redovisning o inlämning måndag morogn 8.00…skoj!inga lektioner att jobba på..tror nog att dom tycker att vi har för lite att göra..Fast grejen var att dom var bakfulla alihopa idag,avfirningsfest igår,hörde vi ngt om!!men dom vet inte hur lång tid träningen tar därför ger dom oss sånna uppgifter:P:nono: men med lite planering löser sig d mesta..
passet gick förväntansvärt bra.midjemåttet mitt har blivit lite midre,typ en cm hihi^^i morgon vila,med stora bokstäver..ska dock sitta i möte,men d blir kul..så är det när man e inblandad i politik..
sen lördag…wiiiiiiie längtar så ska bli redigt skoj att slita o krossa lite med stefan aså..ser fram emot..o ja lovar att inte släng ikter på dig..så nu vet alla det..var ej orolig..Det ja är orolig för är att ja smnar nu på momangen så det är bäst att avrunda med en liten låt av Bob marley..o somna in så sött.. Take care everyone..
22 februari, 2007 at 22:23 #783182Anonym anvandareMemberdalarna,se där ja se där ja ..ja håller på m ett dialektprojekt speciellt med sveamål..löpning inte min starka sida dock bra kondis..för min del e d byggning som gäller…
22 februari, 2007 at 22:27 #783183Anonym anvandareMembergymmet gick riktigt bra dag..hela dagen har vart lite lite för mycket..nu nu blir det till att sova dock har dagen varit bra..ja håller på at blåsa bort här nu..d stormar…kanska snön kan blåsa borrt så slipper man slask också..wiie..ne snön e vacker..d blåser kalt o idga va d rekord..denna dagen är ingen idee att försöka beskriva skulle behöva sitta här länge länge då o d orkar ja inte för ja håller på att somna redan nu…avslutar dagen m et leende som vanligt..o vet iaf att man har sovmorogn i morgn igen..som måndag tisdag o onsdag denna veckna..visa har det bra,japp!i morgon VILA,ska sitta på möte ela kvällen,bästa syselsättningen haha^^så är det om mn är inblandad i politiken.skoj ska det bli iaf..natti allaisammans sussa sött natten är låång och den väntar på er!
23 februari, 2007 at 07:59 #783184Anonym anvandareMemberGod morgon gumman!Hoppas du sovit gott inatt..
Ta tillvara på din vilodag och återhämta dina nedbrutna muskler,så du är fit for fight imorgon!!
Fyll på ordentligt med muskelbyggande mat idag och bara njut av vilan..Du har gjort en riktigt bra träningsvecka, så var stolt över dig själv..Så väntar ett hardcore pass ala armar imorgon och en hel del poseringsträning;)
Pyssla om dig själv nu och lycka till på mötet ikväll..
Nog inte omöjligt att det kommer komma upp en och annan bild på denna tjej efter helgens slut,, om poserna sitter vill säga,,
Mvh//
S23 februari, 2007 at 11:47 #783185Anonym anvandareMember013 wrote:God morgon gumman!Hoppas du sovit gott inatt..
Ta tillvara på din vilodag och återhämta dina nedbrutna muskler,så du är fit for fight imorgon!!
Fyll på ordentligt med muskelbyggande mat idag och bara njut av vilan..Du har gjort en riktigt bra träningsvecka, så var stolt över dig själv..Så väntar ett hardcore pass ala armar imorgon och en hel del poseringsträning;)
Nog inte omöjligt att det kommer komma upp en och annan bild på denna tjej efter helgens slut,, om poserna sitter vill säga,,
Mvh//
SAbsolut..just käkat ris o så nu i skolan..sovmorgon idag vakna o va pigg i morse!!=)en lektion kvar sen slutar ja,ska vara kvar här ts det är dax att åka på möte..hinner knapt hem o vända annars så att…ja kommer hem sen ikväll men då blir d sova sova sova..i morgon då köööööööööör vi HÅRT!!now or ever..to day is one of the al day…japp min krop behöver vila idag känner ja,så i morgon komemr bli ett bra pass i morse satt ja i massagestolen,väl behövligt…sola i kväll o ta ett långt gott skumbad eller ngt…ARmarna komemr att vara så döda på söndag så då bli det en dag då ja inte ens ska orka sätta på mig tröjan o bara ligga i sängen hela dagen,eller så blir den inte sån..lång promenad i den bitande kylan är det som väntar både i kväll o i på söndag o i morgon bitti…Ska bli fett skoj att träna på lördag..ska bli skoj att köra m stojjan också..:p igår gick passet kanon,nu väntar man på att nya Body ska komma i lådan hem så man har massa spännande att läsa.. Stefen din lille filur,snart så gälelr det…o bilderna ska vi inte lova för mycket om ..haha
23 februari, 2007 at 20:17 #783186Anonym anvandareMemberHej gumman! Skoj att se dej så motiverad! Bara till att fortsätta såhär så kommer du gå hur långt som helst! Kom ner till oss snart. Kramar
23 februari, 2007 at 20:36 #783187Anonym anvandareMemberVad blir de för träning imorgon?
23 februari, 2007 at 22:29 #783188Anonym anvandareMemberMissMini wrote:Hej gumman! Skoj att se dej så motiverad! Bara till att fortsätta såhär så kommer du gå hur långt som helst! Kom ner till oss snart. Kramarsåklart..nästa helg?Puss gumman min,va vore jag utan er…blåt ska v blått eller hur
23 februari, 2007 at 22:30 #783189Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Vad blir de för träning imorgon?ARMAR,fett hårt ska de bli stefan kommer köra all skit ur mig..så nu ska ja ladda upp m d sista käket för idag o sen sussa,i moron bitti blir d morgon promenad..sjdå??
23 februari, 2007 at 22:32 #783190Anonym anvandareMember013 wrote:God morgon gumman!Hoppas du sovit gott inatt..
Mvh//
Sjajust de ja..så va d det här med att lova saker tralalalalallal;) skoja…ses i morogn ska bli grymt skoj..idga har vart vilodag men d har krypt i hela kroppen..nu blir d sssa..är värd det efter denna underbara*not* veckan!!Puss
24 februari, 2007 at 10:12 #783191Anonym anvandareMemberthess wrote:Varsågo…haha^^sedär..ja mår kanon,Det händer saker i min kropp nu… Du har mest tur av alla ja e jämt frisk typ*hosthost*
idag blir d axlar mage o vader..tralallala..igår för första gången kände ja inte av mitt knä eller min fot..helt underbart..på lördag kommer 013 ner o kör ett armpass med oss..riktigt skoj!sen får vi kika på helgen efter,så kan vi leka då??nu har ja skolan har text, sen grafisk design o lite webdesign o sånna där VIKTIGA ämnen..Pussa på alla små grisar..krya på dig, älskar er! Mina goingar…Puss, to day will be a good day,to day will be a real hardcore day..Hej hej Snart dags för armpasset va?? Hehe vi har haft MArtin här igår som slet sig i håret.. han lyckades inte heller bemästra det trådlösa, så vi kom fram till att dlinken är trasig, haha.
Jag sitter och diggar Timbuks nya platta medans båda grisarna ligger på rygg och sover.. Ska snart ut och skaka gris i snön!!
24 februari, 2007 at 18:23 #783192Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Hej hej Snart dags för armpasset va?? Hehe vi har haft MArtin här igår som slet sig i håret.. han lyckades inte heller bemästra det trådlösa, så vi kom fram till att dlinken är trasig, haha.Jag sitter och diggar Timbuks nya platta medans båda grisarna ligger på rygg och sover.. Ska snart ut och skaka gris i snön!!
nawe..ah fna d e trist men kolla upp d för d går ju o köpa ett som man koplar in i datan o lippet ha d utanför…d blir bra säkert ..asså..slet han sig i håret o ja har sletit i armarna*orättvist gaaah!!!*hihi:) saknar er..hur mår du e d ngt bättre??hoppas d så vi kan ses i helgen om ni inte hade ngt annat för er..pusspus bror o co..ni e bäst
24 februari, 2007 at 18:27 #783193Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:hihi absolut..fråga brorsan de o dom som har köpt halsbanet d e deras vovvisng den lila grisen..haha stefan fick varken stekpannan eller marcheten i skallen hihi^^så kan d vara men vi ick ett bra pass,tycker ja iaf..haha..sen får la den lilla plutten utala sig själv..toilo..asså..försov o försov,varför detta..:o hihi^^va har ni gjort,fy fy fy hihi..kan ju m vara förbränning*host*stefan hälsan han sitter här..han diggar min mors mat så ja hoppas att han har haft det bra.också ngt han SKA uttala sig om då kommer vi upp o leker m er en helg..!ha d fint tösen..kram hälsa palle m..
24 februari, 2007 at 21:21 #783194Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Vi skulle ha tagit en långpromenad till hellas gården när vi vaknade i morse..men vi försov oss Så nu blir det normalprom innan gymmet…
Vilken snygg ”råtta” (var e det halsbandet köpt..?)[/b] !!!Se till att ge Stefan vad han tål idag nu!!! Go 4 it Girlie! :buttrock:[/b]
:friends:
hihi absolut..fråga brorsan de o dom som har köpt halsbanet d e deras vovvisng den lila grisen..
haha stefan fick varken stekpannan eller marcheten i skallen hihi^^så kan d vara men vi icke ett bra pass,tycker ja iaf..haha..
sen får la den lilla plutten utala sig själv..toilo..asså..försov o försov,varför detta.. hihi^^va har ni gjort,fy fy fy hihi..kan ju m vara förbränning*host*stefan hälsan han sitter här..
han diggar min mors mat så ja hoppas att han har haft det bra..
också ngt han SKA uttala sig om då kommer vi upp o leker m er en helg..!ha d fint tösen..kram hälsa palle m..24 februari, 2007 at 22:16 #783195Anonym anvandareMemberidag..passet m herr S gick kalas..resten får han utala sig om här e hamnen i mariestad n vinter dag o här fryser vi efter ett pass på gymmet,var nere o kikade på isen..allt var så stillsamt o lugnt..helt nderbart..denna dagen har vart skojigt..armar armar armar..nsperatione steg ännu mer idag,ja har fått mig antal skratt o leenden..ja ska kämpa på vila i morgon blir n moron promenad när ja vaknar sen slappa slappa slappa käka käka käka mest så ser min moron dag ut sitter la här som vanligt o gör ngt spännande..ja pyslar mycket m poltik om dagarna också,trott eller ej..men där finns en hel del att göra..:emo-thumb life is life..i love my life..nu ska ja sussa är min tanke mor o hennes blivande man är ej hemma så d e ensamt här vovvsingarna sover djupt o det känns som om att ja också borde göra det vid det här laget..men Tack stefan,you have made my day…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.