Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 912 total)
  • Author
    thess wrote:
    Första bilden är tagen lie från sidan,syrran e fotografen ;):p kan la bli så..ryggen ffrån idag ett par timmar efter passet..lite massage satt inte fel iaf movietajm..sen sussa uppe m tuppen i morogon klockan sex ska jaskutta ut m alla vofsingar

hur är utvekligen med benen?

Steppen1983 wrote:
    Usch tjejen, jobbigt att läsa om hunden, vet exakt hur det känns. Hade en katt i 12 år, Tusse, han var med mig från jag började ettan i lågstadiet fram tills ett år efter jag hade slutat gymnasiet, var så jävla hårt att ta bort honom. Tror nog att du har blivit nedstämd av det som har hänt och klart man måste få sörja, inte lätt bara att låtsas som ingenting har hänt, det gör ont. Jag tror du är stark nog att träna på snart igen, låt det ta sin tid, vi är inte mer än människor. Ha en fin dag tjejen.

MVH Cesse

Tack,säger bara en sak håll utkik på GPs hemsida under kvällen..så försår du mera sen.

Vanessa Frykman wrote:
    hur är utvekligen med benen?

Tack som frågar,jo dom har ”tajtat” till sig och blivit större fått lite mera ”former” på dom tycker jag ska la se t att ta en bild o slänga upp en dag..

[http://www.gt.se/nyheter/1.687769]

[http://www.gt.se/1.687443]

Detta kan vi börja med för de som sett eller läst GT eller Expressen idag,en rättelse bara hunden avlivades på lördag kväll,omgående..

Gårdagens pass- baksida ben

Raka mark 6set PB
    Bencurl 6set
    sittande vad press 4 set
    KRAMP!!

Dagens!! Framsida ben.
    Benböj 4set
    Knäböj 4set
    Benpress 4set KRAMP
    Ben spark 3set KRAMP

Nu kom motivationen tillbacks..!!!!!
    MATMATMAT nu,sen massage o film..
    peace

Vila idag och i morgon bli de start från ett igen!wiie:yahoo:
    blir nog gymmet här i Skövde igen glömde nämna det igår tror jag..att jag körde på Nautilus i Skövde.. :emo-thumb

Idag skulle jag vart på möte och då skulle jag int hinna träna,så väntar ja i skövde för att åka vidare t skara där mötet va,hepp när ja komemr t skövde så neee mötet blir instäldt,samma sikund ja klev in genom dörren två timmar borta från dagen och då hinner jag inte åka in t mariestad o träna bara de tar två timmar mer än de fram och tbax..o så träna på de o så ska tiderna passa..***** skit m folk som säger ngt o ställer in de i sista minut dom fattar lixom inte att de förstöt för resten…så ingen träning kanske bäst de för ja spydde nyss har så ont i min rygg..david kommer om ca en timma iaf då blir de massage ja måste nog sova..Ryggen har vart bra ett tag nu rekord nästan men så vet ja inte det är ngt jag gör som min kropp inte gillar,då säger den ifrån och jag får jätte ont..

Va ska man göra??????

thess wrote:
    Va ska man göra??????

Du skall skriva så att man förstår. Har vi inte gått genom detta några gånger redan?

thess wrote:
    Idag skulle jag vart på möte och då skulle jag int hinna träna,så väntar ja i skövde för att åka vidare t skara där mötet va,hepp när ja komemr t skövde så neee mötet blir instäldt,samma sikund ja klev in genom dörren två timmar borta från dagen och då hinner jag inte åka in t mariestad o träna bara de tar två timmar mer än de fram och tbax..o så träna på de o så ska tiderna passa..***** skit m folk som säger ngt o ställer in de i sista minut dom fattar lixom inte att de förstöt för resten…så ingen träning kanske bäst de för ja spydde nyss har så ont i min rygg..david kommer om ca en timma iaf då blir de massage ja måste nog sova..Ryggen har vart bra ett tag nu rekord nästan men så vet ja inte det är ngt jag gör som min kropp inte gillar,då säger den ifrån och jag får jätte ont..

Va ska man göra??????

Till att börja med får du skärpa till dig. Pronto och avsevärt! Nu skriver du så där dåligt igen. Varför? Du kan ju bättre. Du dansar på en väldigt tunn lina just nu… Bara så du vet.

Oooops! Jörgen The Flash var snabbare.

Sorry!: :(

Robert Svensson wrote:
    Underligt att så många tittar in här när det knappt går att förstå ett ord. Så svårt är det inte att skriva så man förstår.

+1

Robert Svensson wrote:
    Gud förlåter, inte jag :D Haha nä men annars ser det bra ut.

Tsss*

Jaja,tack iaf..
    just nu ligger de lite i lä om man säger så,massa annat just nu..

pumpat Bröst idag iaf..skriver inte mer..

Körde de gammla vanliga övn. o rep…
    Gick bra,ingen motivation dock..

Axlar o kondition idag gick bra nu blir de sova av slanten

fortfarande ingen motivation..fattar inte vart den har tagit vägen..men men sånt kan la beror på olika saker..de får ligga lite i lä,har rätt mycket annat nu…mycket kondition blir de för tillfället iaf..

Axlar

1. Baksida axlar m hantlar sittandes långt fram på en bänk framåtlutandes. 4 set

2. Sittande axelpressar m hantlar (sittande på bänk m ryggstöd) alt axelpress-maskin 4 set

3. Hantellyft åt sidan max 6 set,drop!

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.