- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 maj, 2007 at 18:39 #783736Anonym anvandareMemberthess wrote:fortfarande ingen motivation..fattar inte vart den har tagit vägen..men men sånt kan la beror på olika saker..de får ligga lite i lä,har rätt mycket annat nu…mycket kondition blir de för tillfället iaf..
Starkt att orka konditionsträna när motivationen tryter! :nerd-tb:
Tänkt framåt på resultaten och visualisera målet så brukar man få lite motivationskickar! *le*
-Hang in there!27 maj, 2007 at 18:59 #783737Anonym anvandareMemberDu ser äldre ut än mig och är två år yngre.
27 maj, 2007 at 19:16 #783738Anonym anvandareMemberJonasL wrote:Du ser äldre ut än mig och är två år yngre.Vilken diss ingen tjej vill väl se äldre ut än vad dem är
Å sen att du påpekar det :nono:
28 maj, 2007 at 03:05 #783739Anonym anvandareMemberArcanon wrote:Starkt att orka konditionsträna när motivationen tryter! :nerd-tb:
Tänkt framåt på resultaten och visualisera målet så brukar man få lite motivationskickar! *le*
-Hang in there!Tack Tack..kondition går alltid hem hos mig speciellt när insperation o motivaionen dyker..tnx!
28 maj, 2007 at 03:06 #783740Anonym anvandareMemberJonasL wrote:Du ser äldre ut än mig och är två år yngre.japp..tuffa tiden för er pojar..plus ett=ja har kortare hår också hehe:p
Tar de som en komplimang28 maj, 2007 at 03:07 #783741Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Vilken diss ingen tjej vill väl se äldre ut än vad dem är
Å sen att du påpekar dethahaha..du har iaf sett mig lajv din fegis[/b] :p
28 maj, 2007 at 03:30 #783742Anonym anvandareMemberthess wrote:hahaha..du har iaf sett mig lajv din fegis[/b]HAHA du var ju lika feg själv :p varför skall alltid killar ta det första steget :pop:
28 maj, 2007 at 08:39 #783743Anonym anvandareMemberHej THess!
Vart inne och smygkikat lite!
Hoppas din träning går bra, ser ut att vara en riktigt hårt satsande ung kvinna!
Kör så det ryker bruden!/J.28 maj, 2007 at 10:24 #783744Anonym anvandareMemberTja tjejen! hoppas du har haft en bra helg med mat och träning. Här har det varit helt ok, sovit rätt mycket pga allt plugg förra veckan då man tappade rätt mycket sömn, men men bara dunka på, blir en till sådan vecka nu, bara bita i. ha det kalas vi höres.
MVH Cesse
28 maj, 2007 at 11:22 #783745Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:HAHA du var ju lika feg själv :p varför skall alltid killar ta det första steget :pop:haha:pja va ju de fast ja kände ju inte ens igen dig/er hehe…klart att ni inte alltid ska ta första steget men i vissa lägen så..haha
28 maj, 2007 at 11:28 #783746Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej THess!
Vart inne och smygkikat lite!
Hoppas din träning går bra, ser ut att vara en riktigt hårt satsande ung kvinna!
Kör så det ryker bruden!/J.Hej,tack!ja satsar hårt men ör tillfället mår jag inte hundra bra så de svackar lite men men så är de ibland…Tack igen!
Steppen1983 wrote:Tja tjejen! hoppas du har haft en bra helg med mat och träning. Här har det varit helt ok, sovit rätt mycket pga allt plugg förra veckan då man tappade rätt mycket sömn, men men bara dunka på, blir en till sådan vecka nu, bara bita i. ha det kalas vi höres.MVH Cesse
Tack jo helgen har vart helt okej,va på konsär,Björn Rosenström i lördags..va en kalaskväll :p
tappat sömn här med ,helt otroligt hur mycket det var i skolan förra veckan..tappa träingen också tyvärr..aldrig har jag haft så mycket i skolan,men nu e de över..hehe..nu e de bara typ två arbeten varje vecka som ska in,de räcknas som lugnt..
Vi hörs mannen..take care!//ThessTräna,plugga, sussa och käka..Måsta hinna träna också..idag ska jag provjobba samma på tisdag,onsdag ska jag till sjukhuset så sen får vi se om ja ens får fortsätta tränna. ..senaste passet,dvs Axlar…De va katastrof jag kunde inte ens greppa hantlarna,så jag både hoppas och inte hoppas på operation..
menmen på Onsdag får jag veta…ÅNGEST!!!28 maj, 2007 at 11:37 #783747Anonym anvandareMemberHej tjejen!
Går det bra med träningen? Är in och läser din journal i bland.
Vad kör du för cardio efter styrkan och hur länge?kram
28 maj, 2007 at 11:41 #783748Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Hej tjejen!Går det bra med träningen? Är in och läser din journal i bland.
Vad kör du för cardio efter styrkan och hur länge?kram
Hej hej, Träningen halkar lite nu pga, lite sjuka, och för mycekt i skolan..men de går iaf..Tack som frågar…
Det sker att jag kör cardio, då kör jag på crossen tills jag är helt slut och benen är döda..! Nej men jag går väldigt mycket effektivt utomhus..cardion är inget jag prioriterar men jag gör det för att de är bra och crossen tar ju en del över midja och tric. (om man använder den som man ska)
Brukar bli allt mellan 10 minuter till 60 min..helt olika beroende på hur man mår,sömn och ja du vet vilka faktorer som kan spela in..Kram tjejen…Btw,kikar ofta in i din jornal..ser bra ut!
28 maj, 2007 at 11:54 #783749Anonym anvandareMemberthess wrote:Hej hej, Träningen halkar lite nu pga, lite sjuka, och för mycekt i skolan..men de går iaf..Tack som frågar…Det sker att jag kör cardio, då kör jag på crossen tills jag är helt slut och benen är döda..! Nej men jag går väldigt mycket effektivt utomhus..cardion är inget jag prioriterar men jag gör det för att de är bra och crossen tar ju en del över midja och tric. (om man använder den som man ska)
Brukar bli allt mellan 10 minuter till 60 min..helt olika beroende på hur man mår,sömn och ja du vet vilka faktorer som kan spela in..Kram tjejen…Btw,kikar ofta in i din jornal..ser bra ut!
Har varit lite slö på cardio fronten har inte alltid gett järnet, få nog börja med den så det ger lite resultat…. Gud så härligt med sommar det är så skönt på morgonen nu. Skulle kunna gå länge nu…
kram
29 maj, 2007 at 10:41 #783750Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Har varit lite slö på cardio fronten har inte alltid gett järnet, få nog börja med den så det ger lite resultat…. Gud så härligt med sommar det är så skönt på morgonen nu. Skulle kunna gå länge nu…kram
hehe,kan vara så i sommar ska ja köra hårdare på Cardion o morronpromenixar..Sommaren e gött som sagt..då finns de lite mer tid också..
cardion brukar ge mig väldigt bra resultat..ja har ej kunnat träna på ett par dagar så ångesten börjar komma :p
i morgon blir det iaf sjukhuset sen åfr vi se om jag kan nå mitt mål eller inte…. Känns jättejobbigt inför i morgon..ska kolla upp handlederna för de som ej hängt med.. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.