Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 912 total)
  • Author

Bra där tjejen, bara bita ihop sista tiden av skolan, 1,5 vecka kvar nu, bara köra till slutet, sedan får du lite frihet. Ha en bra dag.

MVH CEsse

thess wrote:
    hehe,kan vara så i sommar ska ja köra hårdare på Cardion o morronpromenixar..Sommaren e gött som sagt..då finns de lite mer tid också..
    cardion brukar ge mig väldigt bra resultat..

ja har ej kunnat träna på ett par dagar så ångesten börjar komma :p
    i morgon blir det iaf sjukhuset sen åfr vi se om jag kan nå mitt mål eller inte….: :| Känns jättejobbigt inför i morgon..ska kolla upp handlederna för de som ej hängt med..

Hur gick det idag hos läkaren?
    Cardio ger också väldigt bra resultat för mig med, speciellt morgon promenader… Det är bara att kämpa på :emo-thumb

Steppen1983 wrote:
    Bra där tjejen, bara bita ihop sista tiden av skolan, 1,5 vecka kvar nu, bara köra till slutet, sedan får du lite frihet. Ha en bra dag.

MVH CEsse

Tack mannen det peppar…just sovit en timma innan jobbet nu..i morgon hoppas jag iaf att ja kan träna idag har ja haft febern o massa att göra1!du också..men du hinner iaf träna..avis..!motion blir det iaf för min del..Kram

Anloy wrote:
    Hur gick det idag hos läkaren?
    Cardio ger också väldigt bra resultat för mig med, speciellt morgon promenader… Det är bara att kämpa på :emo-thumb

Imorgono ska jag till läkaren:p
    ja dom bränner bra,men för min del spelar de inte särkilt stro roll om det är innan el. efter frukosten..tar lika bra..känns nästa som om att de bränner mer efter..men ah ja vet inte ska mixtra med det i sommar tänkte jag..
    Då ska ja o pojekn köra stenhårt på morgonpromenader så att..
    det blir tidiga morgonar runt sjön och i skogen ;)
    btw, ar missat de tror ja,men dina mål o sådär,berätta gärna..!

Kram tjejen

thess wrote:
    Imorgono ska jag till läkaren:p
    ja dom bränner bra,men för min del spelar de inte särkilt stro roll om det är innan el. efter frukosten..tar lika bra..känns nästa som om att de bränner mer efter..men ah ja vet inte ska mixtra med det i sommar tänkte jag..
    Då ska ja o pojekn köra stenhårt på morgonpromenader så att..
    det blir tidiga morgonar runt sjön och i skogen ;)
    btw, ar missat de tror ja,men dina mål o sådär,berätta gärna..!

Kram tjejen

Min mål hmm….. :) Till och börja med gå ner till 58 kg i vikt och sen börja bygg muskler. Har väl lite tävlingspalner om jag vågar, finns ju inte så mycket hjälp att få när jag bor i Jokkmokk. Det är mina palner och mål…
    Får se om man lyckas:|

thess wrote:
    Tack mannen det peppar…just sovit en timma innan jobbet nu..i morgon hoppas jag iaf att ja kan träna idag har ja haft febern o massa att göra1!du också..men du hinner iaf träna..avis..!motion blir det iaf för min del..Kram

Inte pressa dig sådär!! Är man sjuk så är man, bättre att vila och återhämta sig innan man kör igång igen, en dag extra bättre än en dag för tidigt så man inte blir värre. Men du är stor flicka, du vet nog bäst vad din kropp tål 8)
    -Hoppas du blir frisk snart dock! håller tummarna för det! :emo-thumb

Har lagt upp bilder på min journal förresten 😮 ..kika gärna förbi o skriv om du tycker deffen har tagit!

Anloy wrote:
    Min mål hmm….. :) Till och börja med gå ner till 58 kg i vikt och sen börja bygg muskler. Har väl lite tävlingspalner om jag vågar, finns ju inte så mycket hjälp att få när jag bor i Jokkmokk. Det är mina palner och mål…
    Får se om man lyckas:|

Okej,men de e lugnt man når dit om man vill..ta de lugnt bara de sker inte över en natt:p:p

kör hårt..

Arcanon wrote:
    Inte pressa dig sådär!! Är man sjuk så är man, bättre att vila och återhämta sig innan man kör igång igen, en dag extra bättre än en dag för tidigt så man inte blir värre. Men du är stor flicka, du vet nog bäst vad din kropp tål 8)
    -Hoppas du blir frisk snart dock! håller tummarna för det! :emo-thumb

Har lagt upp bilder på min journal förresten 😮 ..kika gärna förbi o skriv om du tycker deffen har tagit!

Gött haha ah ja känner min kropp,efter många om och men..ehhe…stor flicka haha^^
    skoj ska kika i den,filmtajm nu…ska du tävla o så eller.eller ah allt står la i jornalen..kika u o skriver en rad…:p

ha de guld..och tack dina ord värmer..

NOUGATSÅS[/b]

Just keep up the good work!
    ALLA har vi svackor ibland, och det är enbart en stor prestation at våga erkänna dom och visa sig själv att man är mänsklig!
    Ha en fin dag! /J.

Samir wrote:
    NOUGATSÅS[/b]

Dumma dumma dumma dumma dumma dig!!ahha:P

Fighterbabe wrote:
    Kan du fingersättningen på tangentbordet eller bara lite halvt? Det måste ha gått lite snabbt när du skrev det där iaf!

Jag tycker du kämpar på bra iaf! :nod :emo-thumb

Sitter på trådlöst tangentbord o de e la inte alltid bästa kontakten där:phahaha

skriver ikväll hur de gick på sjukan!!

superberggren wrote:
    Just keep up the good work!
    ALLA har vi svackor ibland, och det är enbart en stor prestation at våga erkänna dom och visa sig själv att man är mänsklig!
    Ha en fin dag! /J.

Tack dina ord värmer,ah de har ja nog inte problem med..skriver senare som sagt o säger hur de gick på sjukan…

mitt hjärta blöder iaf..o ja ska ta mig en funderare just nu..ska kika på kick boxning…cya!!

tack desamma kramar om!!

Läkaren idag då..
    gick bra och dåligt..blir operation.men först ska ja på undersökning i gbg för han kunde int säga vart nervskadorna satt..bara att ja hade de,antingen handlederna eller armbågen..
    så nu ska man bara vänta på dödsdommen..känns tungt som fan för att ja vet att ja måste ge upp min målsättningar..men men ja e ung och hoppas på att efter operationerna,så kan ja träna igen men efter vararje operation så blir de ingen träning på över ett halvår..räknar på att de ingen kommer bli en träning på över ett år,känns som en dödsdom..hatar detta men endå,det känns bra att de går att ordna för då kan jag bli frisk i tid..ja om ni fattar..ganska kompliceray…så nu får man gå o vänta på en remiss t gbg…

hjärtat gråter..!!!!

alltså ja måste undersöka i gbg innan ja får operation…dom kan ej säga vart felet eller vad felet är exakt…

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.