- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 maj, 2007 at 20:24 #783766Anonym anvandareMember
Hur ter sig skadan du har? Smärtar vart?
Tråkigt som fan iaf, hoppas du får lite goda nyheter i gtb. Som du säger, du är ung och har hela livet på dig att träna, ett år är en piss i havet, ett tungt år iom att du älskar träning så pass, men du kommer älska träning lika mycket när du väl får dra igång det på allvar igen.
Lycka till i gtb.
mvh stenis
30 maj, 2007 at 20:34 #783767Anonym anvandareMemberthess wrote:Läkaren idag då..
gick bra och dåligt..blir operation.men först ska ja på undersökning i gbg för han kunde int säga vart nervskadorna satt..bara att ja hade de,antingen handlederna eller armbågen..
så nu ska man bara vänta på dödsdommen..känns tungt som fan för att ja vet att ja måste ge upp min målsättningar..men men ja e ung och hoppas på att efter operationerna,så kan ja träna igen men efter vararje operation så blir de ingen träning på över ett halvår..räknar på att de ingen kommer bli en träning på över ett år,känns som en dödsdom..hatar detta men endå,det känns bra att de går att ordna för då kan jag bli frisk i tid..ja om ni fattar..ganska kompliceray…så nu får man gå o vänta på en remiss t gbg…hjärtat gråter..!!!!
Vilket hårt slag 1 år utan träning..
Krya på dig biffen :emo-thumb
30 maj, 2007 at 21:00 #783768Anonym anvandareMemberstenis wrote:Hur ter sig skadan du har? Smärtar vart?Tråkigt som fan iaf, hoppas du får lite goda nyheter i gtb. Som du säger, du är ung och har hela livet på dig att träna, ett år är en piss i havet, ett tungt år iom att du älskar träning så pass, men du kommer älska träning lika mycket när du väl får dra igång det på allvar igen.
Lycka till i gtb.
mvh stenis
Tack för dina ord,kan ej säga hur skadan kommer sig,det kommer lixmo bara händerna försvinner ingen grepstyrka och jag tappar saker,fför allt bara släpper i händerna…Ett år e la på va ja syftar på men man får se hur operationerna kommer i tid o sådär..ja älskar de o de e va ja lever för..jag säter så höga krav på mig själv så de känns pisset att inte kunna nå sitt mål men va gör man,biter i hop och ler..
men men..tack för dina ord..kommer la bli ett år eller längre m massa kondition o lätt vanlig träninig..jobb plugg o poltik kommer la iaf regera…väntar på remiss nu,hatar att vänta haha..
kram på dig..btw på din avatar e du lite lik min ena bror hehe[/b]
30 maj, 2007 at 21:00 #783769Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:Vilket hårt slag 1 år utan träning..Krya på dig biffen :emo-thumb
Ett år eller mer..men men..tack för dina ord..får köra på så gott de går fram ts operation..
take care…//Thess:emo-ehumb
30 maj, 2007 at 21:07 #783770Anonym anvandareMemberJa, det kan vara lätt för oss pigga och krya att säga men motgång föder framgång och det viktigaste just NU är att du blir 100% återställd, träningen får komma i andra hand just NU!
Jag är glad för din skull, att du tagit tag i allt och att det är på väg åt rätt håll.
Jag känner på mig att du och jag är rätt lika på det viset och tellme: i know everything om motgångar så om du vill så finns jag här! Lovar!krya på dig! Kram /J.
30 maj, 2007 at 21:55 #783771Anonym anvandareMemberJag håller tummarna för bästa möjliga svar på remissen och bästa möjliga återhämtning. Tiden går fort när man har något att se fram emot, och med din träningspassion tror jag du har något att se fram emot iaf! Som superberggren sa, hälsan är viktigast!
”..kommer la bli ett år eller längre m massa kondition o lätt vanlig träninig..”
Kondis, låter jättekul
30 maj, 2007 at 21:56 #783772Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Ja, det kan vara lätt för oss pigga och krya att säga men motgång föder framgång och det viktigaste just NU är att du blir 100% återställd, träningen får komma i andra hand just NU!
Jag är glad för din skull, att du tagit tag i allt och att det är på väg åt rätt håll.
Jag känner på mig att du och jag är rätt lika på det viset och tellme: i know everything om motgångar så om du vill så finns jag här! Lovar!krya på dig! Kram /J.
Va gullig du är;)
Ja vi kan nog va lite lika där..hehehe..
de e åt rätt håll..o ja vet att de e de som behövs nu så att men endå har man ju tvekat o de e för att man sätter så höga krav som sagt..o tror endå att de kanske inte e ngt farligt..men de e de ju så att de e lika bra att få saker r vägen o sen kunna mosa på..slänger upp en dax bild på ryggen också..får be pojken ta ngn helvkropp o på ben också…så ni kan garav sen när ja går o blir fet eheh..skoja..nej men endå..tack för dina varma ord…kram på dig tjejen;)30 maj, 2007 at 22:03 #783773Anonym anvandareMemberkolla sida 44 bilder för en månad sen..måste vara all glass vi äter säger en David..:p
30 maj, 2007 at 22:03 #783774Anonym anvandareMemberthess wrote:Va gullig du är;)
Ja vi kan nog va lite lika där..hehehe..
de e åt rätt håll..o ja vet att de e de som behövs nu så att men endå har man ju tvekat o de e för att man sätter så höga krav som sagt..o tror endå att de kanske inte e ngt farligt..men de e de ju så att de e lika bra att få saker r vägen o sen kunna mosa på..slänger upp en dax bild på ryggen också..får be pojken ta ngn helvkropp o på ben också…så ni kan garav sen när ja går o blir fet eheh..skoja..nej men endå..tack för dina varma ord…kram på dig tjejen;):up:
30 maj, 2007 at 22:04 #783775Anonym anvandareMemberAndreasP wrote::up:Tackar…:p
31 maj, 2007 at 08:38 #783776Anonym anvandareMemberGrym Tess, du ska se att allt löser sig!
Ge allt lite tid bara!
You got it, the strange to take revange (?), hur det nu stavas ?
ha en toppen dag! Finns här! Kram/J.31 maj, 2007 at 14:30 #783777Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Grym Tess, du ska se att allt löser sig!
Ge allt lite tid bara!
You got it, the strange to take revange (?), hur det nu stavas ?
ha en toppen dag! Finns här! Kram/J.hehe ngt sånt stavas de nog..jag fattar iaf..jadå..tiden kan lösa mycket men grejen att beha vänta åmycketå altrs nu väntat sen dec. på att få träffa ortoped och nu vänta igen för att få komma t gbg,för att dom här i skövde inte kunde säga va de va,oh evänta igen….:frust: menmen..hoppas på att d blir la bra i slut ändn iaf…
kram:friends:
31 maj, 2007 at 14:32 #783778Anonym anvandareMemberArcanon wrote:Jag håller tummarna för bästa möjliga svar på remissen och bästa möjliga återhämtning. Tiden går fort när man har något att se fram emot, och med din träningspassion tror jag du har något att se fram emot iaf! Som superberggren sa, hälsan är viktigast!”..kommer la bli ett år eller längre m massa kondition o lätt vanlig träninig..”
Kondis, låter jättekul
haha sant..självklart..kondis e skoj…hehe inte alltid men endå..
menmen livet kan inte alltis va en dans på roser som man säger…
hälsan mår bra,men bättre ska de bli..:emo-thumbKram
1 juni, 2007 at 08:06 #783779Anonym anvandareMemberIgår kväll eller ah natten va de,halv ett fick jag och pojken för oss att ut o gå i de härliga natt regnet..haha en timmas promenad och lite till blev det..
2 juni, 2007 at 01:07 #783780Anonym anvandareMemberhahaha..en timma och ett par ovesentliga minuter..haha:D va trodde du va..mycket sker under en dag mycket som man inte ska dela av sig med..[/b]
Fighterbabe wrote:Lite till…? Här spar vi på detaljerna…
jag ska ta tag i mig i morgon lite o se vad som sker..ska ha både handledsskyggen och remmarna s ska jag nog se till att få ett genomgående tungt pass armar o rygg..jag vet..men ja får köra båda samtidigt efter som jag inte vet vad som sker riktigt fram över,och ja ..ja får göra de bästa av det..
sova och ladda upp nu,mycket motion de senste iaf,mycket jobb o skolan också..har funderat mycket,och så fick jag mig en kick av motivation idag att va fan ja kan ju pumpa på så länge de år,som med en volvo man gasar till det rasar:D nej men skäm åt sido,jag känner det nu att jag kommer la att köra pass de dagar de inte är fördjävligt..ja bör inte pressa mig in i det sista nä de gäller handlederna som jag har gjort tidigare..iaf inte tills jag har träffat läkaren i gbg…men vem vet va han säger,tänk om han antyder och menar att ja inte sa operare va gör man då,så tänker jag också..så man går här och ah jag vet ine,är orolig tror jag..
ni förstår säkert min tanke men fråga på ang detta..sussa nu efter en hård dag av mycket sova..ja fram till tio i fyra och jag börjar jobba fyra..men jag han fasenimej tur att jag har en fartdåre:p För jag han och lite tidig var jag också..
Go’natt allihopa!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.