- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juni, 2007 at 01:14 #783781Anonym anvandareMember
Satt o kikade igenom min dator o så varje månad har jag tagit lite bilder för att se framsteg o sådär..och ah folk tjatar på att jag alltid bara har ryggbilder men endå..hehe slänger in tre är första e från jan. andra e från mars. o sista nu sista maj. sen ska ja kika lite för jag vet att ja har helkroppsbilder också:p
2 juni, 2007 at 01:21 #783782Anonym anvandareMemberThess…jag lider verkligen med dej ang dina skador och hoppas att det löser sig till slut. Du vet vad jag sagt -du har framtiden för dej, se till att njuta av din nyfunna kärlek;) och ta tillvara varje dag ni tillbringar ihop!!
Sen måste jag bara få säga en sak ang din journal (ta detta inte på fel sätt nu, du vet att jag inte menar något elakt) [/b]
Jag har jättesvårt att förstå vad du skriver.
Du skriver intressant & din journal är mycket trevlig men det är svårt (för mej iaf, men jag kanske är trög :o)[/b] att få ett sammanhang på dina texter eftersom en del stycken är så felstavade att jag inte begriper vad där ska stå…
Förmodligen är det för att du skriver så snabbt (jag vet ju hur snabbt du sms:ar *s*)[/b]
-så det är ju enkelt att reda till menar jag.
Jag vill ju kunna läsa vad du skriver bruttan!Hoppas du inte tog illa vid dej, jag menar bara väl -you know it!!!
:friends: //Frida (*gaaah* från fel konto såg jag nu *dumma mej*)
Ps. Vart ska du jobba så tidigt? -eller menade du kl 16 på em? Ds
2 juni, 2007 at 01:27 #783783Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Jaha, var det så du menade… 😮Snygg förändring på bilderna!
haha …så manfår förklara det iaf..sen va som skedde..hehe:p
Tackar..2 juni, 2007 at 01:32 #783784Anonym anvandareMemberHär kommer ett par riktigt skitkassa bilder..första bilden e ifrån januari..morsan tog dom bara lite så för skojs skull tänkte inte direkt på att ja skulle ha användning för som ngn gång:D andra e i från maj och ah sista från här om dagen skit bild,syns knappt ngt men endå..sisa e som ni ser e med mobilkamera,himla skit,släntar ut o dålig kvalite o blablabla..vore roligt om man hade en bra människa som hjälpte en där i januari m poser o så o så nu också så man kunde fått helt korekta och bra ,dvs snäla och rätta bilder…bilder är alltid bilder och verklighet e verklighet..menmen bilder iaf:|
En ska ni inte behöver komentera då är att ja ej kan posa och att bilderna är dåligt tagna för de vet jag redan hehe
2 juni, 2007 at 01:38 #783785Anonym anvandareMemberSkilnaden från jan. till nu
armar +5,5cm
vader +3cm
låren +3cm
midjan har ju skuttat en del men idaxläget -6cm
Över ryggen,exakt under bröst +6cm.
dumt att möta över bröst för dom blir mindre medans ryggen växer:D [/b]
jadu..jag har inget bättre för mig för tillfället men nu får det vara nog..ska sova..träna så gott det går i morgon..e skit sugen..va hände..
men jag komemr att gå mera åt kick box. nästa sisång bra kondition,hit o dit blablabla,där är de ju inte alltid nödvändigt att änvända händerna..:p om man bort ser ifrån när man boxas..en rolig människa sa de,fasen de blir perfekt vilka jabbar du kan få in med gipset..hehehehe[/b]//Cya, nattis på er alla!
2 juni, 2007 at 01:51 #783786Anonym anvandareMemberPalle wrote:Thess…jag lider verkligen med dej ang dina skador och hoppas att det löser sig till slut. Du vet vad jag sagt -du har framtiden för dej, se till att njuta av din nyfunna kärlek och ta tillvara varje dag ni tillbringar ihop!!Sen måste jag bara få säga en sak ang din journal (ta detta inte på fel sätt nu, du vet att jag inte menar något elakt) [/b]
Jag har jättesvårt att förstå vad du skriver.
Du skriver intressant & din journal är mycket trevlig men det är svårt (för mej iaf, men jag kanske är trög [/b] att få ett sammanhang på dina texter eftersom en del stycken är så felstavade att jag inte begriper vad där ska stå…
Förmodligen är det för att du skriver så snabbt (jag vet ju hur snabbt du sms:ar [/b]
-så det är ju enkelt att reda till menar jag.
Jag vill ju kunna läsa vad du skriver bruttan!Hoppas du inte tog illa vid dej, jag menar bara väl -you know it!!!
//Frida (*gaaah* från fel konto såg jag nu *dumma mej*)
Ps. Vart ska du jobba så tidigt? -eller menade du kl 16 på em? Ds
Saker och ting löser sig..och nej du är inte trög..
nej absolut inte jag tar de inte på fel sätt..jag vet att det är enkelt att reda ut,enkelt för en annan enkelt för andra att se men inte för mig..jag sitter var dag vid datorer hit och dit,men aa.. folk bara ne så är de inte hit o dit,jag är asså helt blind jag kan skriva samma sak flera gånger utan att se det även om jag läser de..Jag jobbar skit mycket med det i skolan..
ja kollar ju stavfel o så, men vissa missar jag o så,jag ser det inte,hur någa jag än är.och stava det vet både du och jag att jag inte kan..men men jp har ju sitt att säga om det[/b]..de e skit jag vet.. men ja ska nog skit i att ens skiriva i min jornal längre..[/b]jobba så tidgt..hehe jag jobbar mellan 16.00-22.00 varje vardag..
haha..
världens skitjob men det är iaf cach så länge..ang. kärleken…Var dag med honom får mig att känns mig som en hel människa,har ju pratat om det,han och jag är som ah..ja kan inte lixom skriva de här för då får la man komentarer om de också..men du vet hur de känns..när rätt är rätt så är de lixom..[/b]
hoppas allt e väl med er o sådär..Btw,hur går det med din rygg,tänker ofta på er…kram tjejen..:friends:
Och du,dina /era ord värmer..jag blir så glad när jag ser /hör dig säga att jag har framtiden för mig..ps,du kan la komentera bilderna,va tycker du om utvecklingen..utan de man ser på bilderna,vilket är inte så mycket men endå..[/b]
2 juni, 2007 at 01:55 #783787Anonym anvandareMemberFrida:Svårt att ta dina ord fel,uppskattar dom ska du veta,du lägger ner tid på att formulera dig så jag fattar:p gulle dig..sparka lite oftare på mig..haha
2 juni, 2007 at 02:27 #783788Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Du ska absolut inte sluta att skriva i journalen!
Ser du, det där inlägget var mycket bättre -jag fattade allt!!
Din utveckling går framåt (& det vet du ) som sagt har du framtiden för dej och att bygga muskler tar tid.
Du har absolut rätt inställning och när din kropp är redo vet jag att du kommer satsa för fullt. Jag är bara orolig att du kör igång för tidigt.
Tycker inte du ska träna förrän du fått allt utrett, risken är stor att du förvärrar din situation även om du känner att det inte går att bli i mycket ”sämre” skick än du är just nu (jag menar skademässigt).Härligt att du är kär!! Hälsa & kärlek är prio ett i livet anser jag!
Min rygg har varit bra ett långt tag men börjar bli sämre igen. Ska göra ett återbesök hos Herr Juhl snart tror jag bestämt, han fixar till den mycket bra!
Aha, jag trodde du började 04.00
Sov gott Thess och försök se allt bra du har kring dej för tillfället istället för att fokusera på de negativa sakerna.
Detta tar du dej igenom tuffing!Hehe och så tog de 20 min o så läste jag varje ord säkert femton gånger,INGET SKÄMT!:p
eller lite men inte mycket…du har rätt i det du sägeroch jag lovar dig att köra i gång tänker jag inte göra förs än när de e hundra hundra hundra bra…men nu då?va tror du om att köra nu..
jag vet att muskler kommer inte över en natt,även o mman sover gott..hehe men vila är bra så jag tror att sen när jag kickar igång o kroppen e hel o frisk så lär de bli bra.sen får vi se om ja brinner för att tävla eller så..beror helt på hur livet ser ut då..tar en sak i sänder nu.
med folk omkring mig som ger mig posetiv kickar och när man mår bra ja du vet månag moment de där så mår man bra och David ja han är en ängel..
kul när ni flyttar till gbg sen för då kan vi ju ses lite också (”,)
Se till att få fixat ryggen…kroppen måste var hel för att bli stor(STÖRRE),så den inte ramlar i sär..hehe..va ska ja göra annars omj ej får träna då,tänk om dom säger att dom inte kam operera iaf då?du får klå upp dom för ni lär la bo i gbg när ja ska på besöket dit..hehe[/b] :frust:
Sova för nu börjar jag gäsa til och med så hörs vi..ge mig ett eller mer tips på ngt bra jag kan göra emot min ångets när jag inte tränar då..
du vet la hur de kan vara..~Frida~ wrote:Jag har läst pedagogik och gillar att praktisera den
Skämt å sido, jag tycker inte om när jag får vibbar att människor inte mår så bra som de skulle kunna må. Har svårt att ”vara tyst” då.
-På gott och ontVa go du e gumman!!Stor bamse nattis kram:friends:
2 juni, 2007 at 07:24 #783789Anonym anvandareMemberKUL med alla mått Thess, klart du snart kommer tillbaka!
Kom ihåg, the som inte dödar det härdar!
När du väl är back on track kommer du vara starkare än någonsin, både psykiskt och fysiskt!/J.2 juni, 2007 at 08:48 #783790Anonym anvandareMembergrymmma ökningar faktiskt.
Syns på bilderna att du gått från räka till jumboräka också2 juni, 2007 at 10:24 #783791Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:KUL med alla mått Thess, klart du snart kommer tillbaka!
Kom ihåg, the som inte dödar det härdar!
När du väl är back on track kommer du vara starkare än någonsin, både psykiskt och fysiskt!/J.Tack tjejen!dina ord värmer och insperar och jag tappar inte motivationen..min motivation komme at va sååååå sky hög när jag kommer tbax om man säger så ,så den är oräkneligbar:p hahah..
jag började träna pga att ”läka” en skada eller ah tre wiplasch skador i rygen efter de har jag bar kört på har kört ett o halvt år bara jätte lätt och ryggen blev bättre i kombination med kiropraktor massa massa medeciner hit och dit..Det viktiga är iaf att ryggen är bättre,den kommer aldirg att bli bra men som ni ser så lider jag inte av det..en wiplasch komer alltid at finnas där..men under de året lite drygt så märkte jag att jag vad kapabel till att bygga muskler lätt..och ja när de e den enda sport man kan hålla på med så,som den människa jag är,så ger man ju gärnet..och ser så har jag mina underbara bröder att tackar,Tack!hehe..ni /dom har inspererat mig till mycket också..
Jag hade som sagt lätt för att bygga,ochpå den ägen gick de.. Ne skoja det är ngt av de bästa som skett i mitt liv,tur att jag fann detta..jag brinner öfr de..och jag tror att hur än min livsstil ser ut sen så kommer jag nog att kliva upp på scen en dag..
nu har man smält de läkaren sa och sådär och funderat en hel del så saker och ting känns mycket bättre nu..
Solen skiner,fåglarna kvitrar,ensam hemma…allt är upplagt för en mysig utomhusfrukost med vovvarna på gräset…wiie..
är hemma hos min mor,så här är allt lugnt och skönt ingen trafik,inga människor inget förutom jag!!!Skönt..ha en kalas dag..
2 juni, 2007 at 10:26 #783792Anonym anvandareMemberSamir wrote:grymmma ökningar faktiskt.
Syns på bilderna att du gått från räka till jumboräka ocksåhahaha^^Tackar..ska bli större än dig det vet du la Plutten:D Båda är nu jumboräkor,men vem kan bli störst..haha^^:p
Tack för dina ord..Kram
2 juni, 2007 at 17:05 #783793Anonym anvandareMemberKuligt med bilder, kan verkligen se att du har gjort framsteg, måtten ser bra ut de med!
Va glad för att midjan krymper medans allt växer *ler* (tänkte på måtten)
Keep on going!
2 juni, 2007 at 17:37 #783794Anonym anvandareMemberArcanon wrote:Kuligt med bilder, kan verkligen se att du har gjort framsteg, måtten ser bra ut de med!Va glad för att midjan krymper medans allt växer *ler* (tänkte på måtten)
Keep on going!
hehehe tackar ja det är jag glad för..:phela dagen idga har bestått av solen!!brun som fasen har man blivit på köpet har suttit ett par timmar i mariestads hamn nu
3 juni, 2007 at 01:36 #783795Anonym anvandareMembergonatt allesammans..mycket kondition i dag,lägga sig och sova är prio numer ett just nu…
inget drag i staden så sängen var lockande..ja ska sova men först ska ja tänka massa posetiva tankar för en bra sömn..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.