Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 912 total)
  • Author

God morgon!
    Hoppas du sovit gott!
    Ha en fin söndag, your great!! /J.

superberggren wrote:
    God morgon!
    Hoppas du sovit gott!
    Ha en fin söndag, your great!! /J.

Hejsan tjejen,så glad jag blir när du bara kommer in o skriver lite så..hehe…
    tack de samma…vart ute och gått i morse behövde ränska tankarna och igår va vi ute på krogen o stoja,dansa o förbrände lite granna hehe^^
    ha en kalas dag i solen du också..kram

en timmas promenix igår kväll..

i söndags svimmade jag fyra gånger och igår fyra fem gånger också..
    första gången i hela mitt liv,as skumt..vet ej va de kan ebero på…måste vara pga mycket att göra stress trötthet osv.ja svimmade efter att ja hade ätit tex..
    skumt skumt..iaf idga mår ja bätre är bara illamående..

thess wrote:
    en timmas promenix igår kväll..

i söndags svimmade jag fyra gånger och igår fyra fem gånger också..
    första gången i hela mitt liv,as skumt..vet ej va de kan ebero på…måste vara pga mycket att göra stress trötthet osv.ja svimmade efter att ja hade ätit tex..
    skumt skumt..iaf idga mår ja bätre är bara illamående..

Se NU till att VILA massa och träna försiktigt, kroppen är ingen maskin kom ihåg det!
    Take care! /J.;)

superberggren wrote:
    Se NU till att VILA massa och träna försiktigt, kroppen är ingen maskin kom ihåg det!
    Take care! /J.;)

hihi de ska jag allt göra..pojken får trimma den så ja orkar mera sen:pmassage o grejer e fint^^;)
    träna ska ja göra lite grann men mest ta de lugnt..simmade lite idag,fick panik sötvatten,uuuuuuu..^^

Fighterbabe wrote:
    Massage e gött! :emo-thumb Har precis fått det… Och en insmörjning med aftersun… 😮

hahah bränt dig..sj ha ja jobbar 14-22 :(

Fighterbabe wrote:
    Jo, det nog lite fööör mycket sol idag… 😮 Kolla bilden [http://forum.body.se/showthread.php?p=332796#post332796] Jag hade en fin solbränna i ansiktet i alla fall! :emo-thumb

haha de e gött de..idag o i morgon blir de sola o bada:p

simmat idag ska bli kondition och ett par till varma svalkande längder i sjön här hemma:p

suneshine for everyone!!

Fighterbabe wrote:
    Svalkande längder? :| Hur varmt har ni i vattnet? Måste vara en liten sjö, för Vänern är INTE varm ännu… :nono:

Simma lugnt! Och ta det lugnt i solen ,det ska jag göra… :|

värnen blir väl aldrig varm, den är väl sveriges kallaste sjö…

thess wrote:
    simmat idag ska bli kondition och ett par till varma svalkande längder i sjön här hemma:p

suneshine for everyone!!

Ingen badkruka av dig inte, hur varmt är det i vattnet? …här hemma har jag inte vågat mig ut o bada ännu, väntar nog ett tag till *hihi* 8)

Fighterbabe wrote:
    Svalkande längder? :| Hur varmt har ni i vattnet? Måste vara en liten sjö, för Vänern är INTE varm ännu… :nono:

Simma lugnt! Och ta det lugnt i solen ,det ska jag göra… :|

ahah..ne vi bada i en liten sjö..hehe:p

Arcanon wrote:
    Ingen badkruka av dig inte, hur varmt är det i vattnet? …här hemma har jag inte vågat mig ut o bada ännu, väntar nog ett tag till *hihi* 8)

ahha badkruka!!
    badade i feb. första gången i år:)

sebbeboy wrote:
    värnen blir väl aldrig varm, den är väl sveriges kallaste sjö…

Eh nej, VÄnern är rätt varm då den är grund. Vättern däremot, antar att det var den du tänkte på? :emo-thumb

Hej Thess, ville bara kika in och se så allt var ok!
    Du verkar på topp humör!
    Hoppas du får en riktigt fin helg gumman! /J.

Marmeladova wrote:
    Eh nej, VÄnern är rätt varm då den är grund. Vättern däremot, antar att det var den du tänkte på? :emo-thumb

heheh precis!:p

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.