Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 912 total)
  • Author
    superberggren wrote:
    Hej Thess, ville bara kika in och se så allt var ok!
    Du verkar på topp humör!
    Hoppas du får en riktigt fin helg gumman! /J.

hahaha..
    Tackar lilla gumman..Fint här,solen skiner o badet e varmt..hehe..
    nattbadade just nyss,ramla över en massa stenar o spräckte två tånaglar o fyra tår stukades..asg..tyiskt mig..hehe..tänkte ut o gå i morgon bitti..men icke..hehe:p
    hopas du har en bra helg?!kram

Marmeladova wrote:
    Eh nej, VÄnern är rätt varm då den är grund. Vättern däremot, antar att det var den du tänkte på? :emo-thumb

ops :frust:

Du har helt rätt, jag tänkte på Vättern :emo-thumb

sebbeboy wrote:
    ops :frust:

Du har helt rätt, jag tänkte på Vättern :emo-thumb

hahah:p duktig svensk där!

tatuera sig på söndag förmodigen[/b]

Har gått långa promenader i solen,lirat boll o frispie eller hur de nu stavas,lite beachvolleyboll var lägligt idag..cyklat o lyft lite skrot på jobbet och hemma i sovrummet,det är där träningsbänken står:p tro inget annat![/b]
    De e la den träning man fått de sista dagarna..hum simmat har vi gjort en hel del..och solat,bara de känns ju i kroppen..hehe^^nu dax att sova! goa sommar kramar vänner och övriga!;)

när jag endå inte lyckats somna ¨så kan jag ju alltid berätt om de trevliga nattbadet..som inte vart så lyckat..för de första var de massa, och nu ´menar jag verkligen massa knott…sen så tänkte vi ja vi springer i, brygan va upptagen och vi har inte vart på detta stället på ca två år,tänkte då inte på att de ligger STORA stenrösen under vattnet.men jo visst är de ngt som ska klanta sig så är det väll ändå jag..
    sat som gjort där springer vi och aj aj aj aj aj plasch krach…där ramlade jag..slog i knäna och trodde ja typ skrapade upp tårna lite granna så säger daniel som va med mig typ at ¨h kolla blod du blöder!nehe!upp med tån och kika två naglar helt uppfläkte o tårna stukade,hihihi,vi badade en källsjön som är rätt kall och svalkande som tur va..kyla va rätt bra ör foten och knäna,knäna är ingen fara m men min fot!hahaha,har nog aldrig fläkt eller spräckt eller va man ska kalla de, en nagel innan..
    ont gör de..hihi undra hur de går i morgon..

Efter att vi badade, för det vart iaf ett bad, så gick vi tbax till bilen,danne hade plåster o så i bilen,men va hjälpte de,blödde ju så de rann ner på hela benet..då va de någon som svor i bilen..Hem till danne och tvätta ren med ngn slags sårtvätt,funkade ju bra,hem och lägga på lite propolise,binas naturens antikiobtikum[/b] och sen sova va tanken,skönt och enkelt när man känner hur de baar pulserar ut i hela foten, kadunk kadunk!så jag är fortfarande vaken,nu tänker ni la men en alvedon kanske är ngt att tänka på, och japp,alvedon har jag tänkt på redan,men icke hjälpte de ngt !ärch,åka till skövde sen,massa upp pojken ur sängen och ner t sjön och sova där..:P

Simma i morgon och gå lång promenad..det är va som är inplanerat..lyfta lite vikter här hemma också och ro lite..
    :O

Haha du lyckas med allt Thess!
    The same too you , trevlig helg gumman! Take care, tänker på dig och dina tår! /J.

superberggren wrote:
    Haha du lyckas med allt Thess!
    The same too you , trevlig helg gumman! Take care, tänker på dig och dina tår! /J.

hahaha,ja fasen ska man lyckas ska man lyckas odentligt..solen skiner ja e pigg även om jag har vart vaken et dygn nu..;) ska la ut i solen en sväng,flipfloppen ligger i skövde så de för bli att trycka i fosingarna i riktiga skor en sväng idag..som tr e så ska ja åka till mina flippflopp o pojekn..:p
    trevlig helg,btw ska du hitta p ngt spec?ta hand om dig också..ha de guld..kram

Ska ta mig i kragen och göra ett tappert försök till att sova inatt sov inget igår och inget idag under dagen vart vaken i 41 timmar har jag vart vaken nu,hallå, hur mår man eller?ska la upp o ducha o borta tändern och sova,idg har vi badat o solat..simmar:emo-thumb
    Gött gott för hela kroppen med simmningen känner man..

gonatt!eller nått i den stilen

thess wrote:
    Ska ta mig i kragen och göra ett tappert försök till att sova inatt sov inget igår och inget idag under dagen vart vaken i 41 timmar har jag vart vaken nu,hallå, hur mår man eller?ska la upp o ducha o borta tändern och sova,idg har vi badat o solat..simmar:emo-thumb
    Gött gott för hela kroppen med simmningen känner man..

gonatt!eller nått i den stilen

Då kanske det inte är läge för att gå till gymmet imorgon då? Kroppen blir ju sjukt sliten av sömnbrist… :frust:

thess wrote:
    hahaha,ja fasen ska man lyckas ska man lyckas odentligt..solen skiner ja e pigg även om jag har vart vaken et dygn nu..;) ska la ut i solen en sväng,flipfloppen ligger i skövde så de för bli att trycka i fosingarna i riktiga skor en sväng idag..som tr e så ska ja åka till mina flippflopp o pojekn..:p
    trevlig helg,btw ska du hitta p ngt spec?ta hand om dig också..ha de guld..kram

igår för då fick jag tå skav, aj aj aj.!!! haha
    nej då, det är great, lite tå skav har ingen dött av men de blir så varmt m jogging skor.. pust pust!
    jo, helgen har vart super duper btw och jag har ätit gott, solat, badat, vilat och umgåtts m familj och vänner. tog examen i fredags, lite kalas blev det då.
    ingen träning…. så NU blir det att ta tag i dietvecka 11 imorn, längtar all ready!
    Hoppas din helg vart lika faboluse som min!
    Take care Thess! /J.;)

Marmeladova wrote:
    Då kanske det inte är läge för att gå till gymmet imorgon då? Kroppen blir ju sjukt sliten av sömnbrist… :frust:

de e ju så har inte tränat på ett tag nu men ja ska ta ett pass nästa vecka!!sov 7 timmar i natt iaf:p

Fighterbabe wrote:
    Vaken i 41 timmar?! ;) Du är ju värre än mig.. :D
    Blir det sova idag då?

Jag ska köra pump och sedan åka iväg och hälsa på en liten kissunge… ;)
    [http://www.pixbox.se/pic11023311 [img=http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/11020000-11029999/640×480/11023311.jpg]]

Har du något bra namnförslag? Jag funderar på Rossy…

hahah rossy blir bra..kör hårt tror på dig

superberggren wrote:
    igår för då fick jag tå skav, aj aj aj.!!! haha
    nej då, det är great, lite tå skav har ingen dött av men de blir så varmt m jogging skor.. pust pust!
    jo, helgen har vart super duper btw och jag har ätit gott, solat, badat, vilat och umgåtts m familj och vänner. tog examen i fredags, lite kalas blev det då.
    ingen träning…. så NU blir det att ta tag i dietvecka 11 imorn, längtar all ready!
    Hoppas din helg vart lika faboluse som min!
    Take care Thess! /J.;)

hahah,grattis får man säga då,sola bada o så har helgen bestått utav go mat,bland annat,väger rekord lite nu inte så skoj..ska la ta ett pass nästa vecka armar o rygg,bra måsta..har som agt mina handleder som jälas men de ska gå de vet ja,tattuera mig på tisdag också..

kalas e aldrig fel,ska ner t gbg i helgen min kära mormor fyller år,vart ute o gått idag i värmen…
    de e pust vill ut i kväl o gå så de blir la ngt i den stilen…
    ha de guld…varm sommar kram…;)

Fighterbabe wrote:
    Tack! BodyPumpen gick väl sådär… Min vä. arm jävlas med mig och pulsklockan flippar Men kattungen var söt i alla fall…

hihi o du e söt som socker på din avatar hehe;)
    ärch även ett dåligt pass e ett pass tänk på de..
    keep it going nu e de sommar..:yahoo:

Fighterbabe wrote:
    Tack! ;) Jag gillar den tröjan faktiskt, den är lite cool och rolig… 8)

Jovisst, men det är så störande att man inte pallar 7 kg på bröstlåten när jag kan ta 40 i gymmet när JP är med…

Yes! It´s summertime… Sol! 8)

jo visst de frstår ja men de finns förklaringar till allt..man tränar på olika sätt vettu..
    tänk när ja va på sjukhuset o en gubbe kunde trycka ner mina tumman ja inte kunde hålla emot..blä..haha

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.