Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 912 total)
  • Author

tattuera mig om ett par timmar nu..ont smo fasen i handlederna idag blir tokig,vad har ja nu gjort extra?jo burit ngt tungt..frustrerad!
    ska sova på den saken sen..simmat o badat idag också,nattbadet va de bästa någonsin..varmt o gott..underbart sällskap..

thess wrote:
    tattuera mig om ett par timmar nu..ont smo fasen i handlederna idag blir tokig,vad har ja nu gjort extra?jo burit ngt tungt..frustrerad!
    ska sova på den saken sen..simmat o badat idag också,nattbadet va de bästa någonsin..varmt o gott..underbart sällskap..

blev riktigt BRA!
    Jag ar också en på ryggen! Så nöjd m den!
    Yea, jag fick jobbet som jag sökte så i augusti flyr jag fältet och drar ner över!
    Ha en strålande dag och passa tatoon för solen! /J.;)

ps.tror visst en viss Thess är kär:| ,.ds
    och se till att VILA handlerna genom att köra lättare!

Vad gjorde du för fin tatuering? :) Är sugen på att göra en men vet ej vad.

Hej Thess!
    Hoppas tatueringen blev fin, nyfiken!Ps.lägg some pictures!ds

Varm sommar KRAM!

Fighterbabe wrote:
    Får man fråga vad det står på den där tavlan… ”Too much sex…” Vaddå?

haha för mycket sex gör dig närsynt fast på eng. då..
    :p

Superbergren: jag blev super nöjd m tatueringen. den e inte helt klar ännu men ja ska la försöka slänga upp en bild i kväll,ömmar lite idag,men i övrigt vart allt bra..blödde ingen o de gick relativt snabbt 2.5 timmar har ca lika mycket kvar..

på tis. dvs nästa vecka har jag fått remis till shalgrenska för att undersöka mina handleder,får se va dom säger…lite nervös men vafasen de blir säkert bra,vill ju bara få ordning på dom..

solen skiner sitter inför min sista lektion innan sommaren ska spela upp en pjäs sen hem o ducha byta om o traska ner t stranden o lägga sig i skuggan o sova o vara lite allmänt social..:p

ledig från jobb o allt idag,i morgon har vi bara bus i skolan efter kl 12 sen bli de jobba kl 16. sen fredag = skolavslutning mellan 9-11 sen hem timm morsan,tbax till skövde och jobba kvällen, sen lördag och då blir de ner till GBG,till mormor..så ser närmaste dagarna ut..:yahoo:

btw, igår kväll/natt va jag o pojeken ute o gick ca en timma..kom lite regn då knasigt nog;)

ha de guld i solen!!Kram på er alla

Tja tjejen! hoppas allt är väl. haft mycket för mig nu med utbytesår, papper o grejor som ska skickas osv, så har ej hunnit vara inne här så mycket. men keep on pumping vi höres.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Tja tjejen! hoppas allt är väl. haft mycket för mig nu med utbytesår, papper o grejor som ska skickas osv, så har ej hunnit vara inne här så mycket. men keep on pumping vi höres.

MVH Cesse

okej,ingen fara!kan vara så…direkt mycket pumping blir de inget..bara av adrenalin o så när ja blir tatuerad..hehe:p

på måndag ska ja t gbg o kolla handlederna…

ha d fint..kram

tatueringen btw,långt ifrån klar ska på en till blomma den ska bli helt svart o mera skuggor och blommarn mörkrödsvart typ:p

Fighterbabe wrote:
    Jäklar va snygg den va!!! Och snyggare lär den väl bli… :nod

Tackar,på måndag ska vi fortsätta som sagt..nu ska ja i.supa lärarna fulla o spelabrännboll o ha vattenkrig:p
    i morgon avslutning:yahoo:
    äntligen så skönt,ta de lite lugnt..har bara stressat senaste tiden typ… SOMMAR

Jätte snygg tatuering:up:

Clean Tatuering. Hoppas det går bra med handledskollen. take care.

kram!!!:)

Steppen1983 wrote:
    Clean Tatuering. Hoppas det går bra med handledskollen. take care.

kram!!!:)

Tack,Tack..ja de får man hoppar,nue man hemkommen från jobet,gled på stan alla e ju ute o super,får la se om de blir ngn utng en snabbis,ska käka ducha städa o allt sånt skoj nu,tace care!kramar

Celox wrote:
    Jätte snygg tatuering:up:

Tack,den e långt ifrån klar..

snygg tatoo där! man blir ju sugen själv efter att se allas gaddningar på forumet… lycka till m träning å sånt! :emo-thumb

alle wrote:
    snygg tatoo där! man blir ju sugen själv efter att se allas gaddningar på forumet… lycka till m träning å sånt! :emo-thumb

Tack, den har läkt oehört bra också,på måndag ska jag tillbacks o fortsätta o göra den helt klar..
    kör bara, så länge du vet vad du vill göra så finns de inga bekymmer…
    träna blir det inget av just nu..

btw..tisdag ska jag ner till GBG-Shalgrenska och kolla upp handlederna mha ngn elektisk nervundersökning…

Fighterbabe wrote:
    Oh, ajajaj. :( Den där nervundersökning är inte å leka med… jag gjorde ju en sådan nyligen med min arm… :

uuuuuch säg inte så,ja e redan nojig…brorsan tjej ska hänga med mig iaf;) missmini här på forumet…hålla lite handen..just vart ute o gått min andra långpromenad idag

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.