- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2007 at 22:03 #783841Anonym anvandareMemberthess wrote:btw..tisdag ska jag ner till GBG-Shalgrenska och kolla upp handlederna mha ngn elektisk nervundersökning…
ajaj då… hoppas de går bra… lät inte roligt. Har funderat på å sätta ett kors eller nån tribal mitt på ryggen, har bara hört att man helst ska låta bli tatueringar på sommarn, så ja kanske väntar till hösten.
17 juni, 2007 at 22:22 #783842Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Hålla i handen? Okej, men då kanske hon får stötar också…Närå, De kommer säta små ”pluppar” slutstationer som läser av hur lång tid det ar för dina nerver att reagera… och skjuter iväg små stötar med en liten apparat som de flyttar runt… Det blev hårdare och håradre stötar…
Jag vet inte hur långt upp på armen de kollar på dig, men pricipen lär ju vara densamma… På mig kollade de från över armen och ända ut i fingrarna…
okej..hum lät inte skoj iaf,dom ska kolla hela armarna…
17 juni, 2007 at 22:25 #783843Anonym anvandareMemberalle wrote:ajaj då… hoppas de går bra… lät inte roligt. Har funderat på å sätta ett kors eller nån tribal mitt på ryggen, har bara hört att man helst ska låta bli tatueringar på sommarn, så ja kanske väntar till hösten.japp de e ju bara så att den hinner läka o så min har läkt nästan helt på mindre en en vecka….
20 juni, 2007 at 00:54 #783844Anonym anvandareMemberförst.
shalgrenska-nevrofysologiskundersökning,massa el o skit i mig,,gjorde ont och tog på mina krafter..nu får man vänta ännu mera…jobbigt jobbigt,kanske får åka ner i gen o göra muskeltester..
så idag mådde man pyton när man kom hem,vi bestämmer oss för qatt åka ner till sjön här i skultorp o grilla,väl på willys för att handla mat, ringer min telefon..mamma ringer o berättar lite jobbiga grejer…more to come, när ja orkar berätta..
20 juni, 2007 at 12:47 #783845Anonym anvandareMember…att åka de tågeet igen,aldrig aldrig aldrig, att behöva åka över relsen på de ställe som en av sina bästa o närmaste tjejkompisar blivit överkörd på finns inte,de kommer inte ske…ja fattar inte ens hur detta skedde,varför?helt frustrerad o lessen..sanslöst har inte hunnit fatta vad som hänt ännu..de lär jag förstå när jag står vid hennes grav,kommer inte kunna se på henne en sista gång,med tanke på vad tåget gjorde med hennes kropp..ja fattar fortfarande inte,har inte sovit en bkund i natt knappt…måste hålla mig syselsatt tur att vi har busiga katten som stökar till och attt vi har mycket att fixa inför midsommmar,nu ska de bli en lång lång promenad i sommarsolen.. :frust:
RIP
Camilla Linder-Alltid i mitt hjärta
18/6-0722 juni, 2007 at 02:21 #783846Anonym anvandareMemberTrevlig midsommar tjejen, ta väl hand om dig.
KRAM//cesse
24 juni, 2007 at 22:28 #783847Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Trevlig midsommar tjejen, ta väl hand om dig.KRAM//cesse
heheh kom hem från öland nu så att de har vart fullt ös sen i tors.
kram
24 juni, 2007 at 23:37 #783848Anonym anvandareMemberBeklagar sorgen. Vet hur de känns att förlora någon riktigt nära.
Du får försöka se det positivt, nu är hon där hon hör hemma, bland de andra änglarna.Ta väl hand om dig. Umgås och våga prata om det, minns de goda stunderna, det är mitt råd.
Du får ursäkta mig om du tar illa upp för det jag skrev[/b]
25 juni, 2007 at 16:45 #783849Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Beklagar sorgen. Vet hur de känns att förlora någon riktigt nära.
Du får försöka se det positivt, nu är hon där hon hör hemma, bland de andra änglarna.Ta väl hand om dig. Umgås och våga prata om det, minns de goda stunderna, det är mitt råd.
Du får ursäkta mig om du tar illa upp för det jag skrev[/b]
Tar abolut inte illa upp,Tack!
ja hon hör hemma bland de änglar som finns,har mist en hel bunt av vänner genom åren..ja vet hur de funkar…men alltid lika jobbigt,man kommer runt de,men vägen dit…Kram
25 juni, 2007 at 18:44 #783850Anonym anvandareMemberthess wrote:Tar abolut inte illa upp,Tack!
ja hon hör hemma bland de änglar som finns,har mist en hel bunt av vänner genom åren..ja vet hur de funkar…men alltid lika jobbigt,man kommer runt de,men vägen dit…Kram
Det var tråkigt att höra att du har förlorat vänner, önskar inte någon får uppleva den smärtan. Men det är ju naturens onda gång.
Men man får ta de goda med de onda och värna om människorna omkring sig. Man ska njuta av stunden, av sällskapet och inte ta någon eller något förgivet. Våga säga vad man tänker och tycker (i positiv mening).
Usch, känner att jag bara maler på men ville bara få ut lite ord. Ska sluta nu.
Ta hand om dig, kram.
26 juni, 2007 at 00:32 #783851Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Det var tråkigt att höra att du har förlorat vänner, önskar inte någon får uppleva den smärtan. Men det är ju naturens onda gång.Men man får ta de goda med de onda och värna om människorna omkring sig. Man ska njuta av stunden, av sällskapet och inte ta någon eller något förgivet. Våga säga vad man tänker och tycker (i positiv mening).
Usch, känner att jag bara maler på men ville bara få ut lite ord. Ska sluta nu.
Ta hand om dig, kram.
Ja det är verkligen naturens onda gång,man kommer runt det men inte över det,precis som en sjö..
man märker nu mer än någonsin vad folk omkring sig betyder mycket…
speciellt personer man känner väl,men som man kanske inte har så möe kontakt mer..ingen fara att du malet på tack goding..kram
26 juni, 2007 at 13:11 #783852Anonym anvandareMemberthess wrote:Ja det är verkligen naturens onda gång,man kommer runt det men inte över det,precis som en sjö..man märker nu mer än någonsin vad folk omkring sig betyder mycket…
speciellt personer man känner väl,men som man kanske inte har så möe kontakt mer..ingen fara att du malet på tack goding..kram
Hur går de med träningen då, du har väl inte tappat suget?
Annars blir det att man bara går och grubblar..Kram
26 juni, 2007 at 21:50 #783853Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Hur går de med träningen då, du har väl inte tappat suget?
Annars blir det att man bara går och grubblar..Kram
Ja har inte kunnat träna på över en månad så de blir mest kondition men nu regnar de o suget på de e inte på topp tio direkt…hehe…som tur så finns de andra sätt att träna på
mitt sug fins alltid för träning men de går inte,pga mina handleder…så man får gå o vänta på svar från shalgrenska o sen får vi se va som sker..ångesten över att ej få träna har iaf gått över…
bästa sättet när man grubblarär att räa så ja mycket grubblande blir de,men man ska inte köra ner sig,utan som sagt se de posetiva i de hela, dennna underbara människa var en ängel med dess sanna ord…och allt till detta,nästa vecka blir de begravning..va du e go som bryr dig,varm kram
26 juni, 2007 at 23:18 #783854Anonym anvandareMemberthess wrote:Ja har inte kunnat träna på över en månad så de blir mest kondition men nu regnar de o suget på de e inte på topp tio direkt…hehe…som tur så finns de andra sätt att träna på
mitt sug fins alltid för träning men de går inte,pga mina handleder…så man får gå o vänta på svar från shalgrenska o sen får vi se va som sker..ångesten över att ej få träna har iaf gått över…
bästa sättet när man grubblarär att räa så ja mycket grubblande blir de,men man ska inte köra ner sig,utan som sagt se de posetiva i de hela, dennna underbara människa var en ängel med dess sanna ord…och allt till detta,nästa vecka blir de begravning..va du e go som bryr dig,varm kram
Men de är bra att du inte har tappat suget, värre är de väl att inte kunna träna. Men du får göra som min gamla idrottslärare sa eller snarare skrek på oss. Ni kan väl iaf träna den delen av kroppen ni inte har ont i. Rätt logiskt egentligen, till en viss mån, behovet av vila kan ibland vara större.
Vågar man fråga vad det är med dina handleder?Precis, du har förstått detta. fFörsök se det men en positiv blick så ofta de går. Du kommer nog snart få ytterliggare en skyddsängel:)
Kram i ”sommar” kylan
28 juni, 2007 at 00:04 #783855Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Men de är bra att du inte har tappat suget, värre är de väl att inte kunna träna. Men du får göra som min gamla idrottslärare sa eller snarare skrek på oss. Ni kan väl iaf träna den delen av kroppen ni inte har ont i. Rätt logiskt egentligen, till en viss mån, behovet av vila kan ibland vara större.
Vågar man fråga vad det är med dina handleder?Precis, du har förstått detta. fFörsök se det men en positiv blick så ofta de går. Du kommer nog snart få ytterliggare en skyddsängel:)
Kram i ”sommar” kylan
Preccis de sa vår lärare också till en tjej som hade brutit amen o var tvungen att vila,hon gjora som läraren sa gick ut o sprang fick åka akut in t sjukhuset o gipsa om o ha gipset två måndaer längre..hehehehe^^ den e bra den o så fick hon bar g i betyg:p
dom vet inte riktigt ännu karpatunnelsyndrom trodde dom eller dom sa at de va de först men sen så fick ja gå på en annan underöskning o då va dom osäkra o så skickade dom mig till gbg på en nevropsykologisk undersökning då dom sätter massa ström över allt för att kolla hur lederna mår osv..
o så väntar ja på svar på om ca en månad sen e de 50% chans att ja får åka ner t götet igen för att göra en muskleunderökning,eftersom jg hr en väldigt nära inom fam. som har en nerv o muskelsjukdom som e ärftlig…så ja du ja går och är mest nojig..men vi får se va svaren säger..dom domar o gör ont o ja har nedsatt känsler o förmåga att greppa..idag harja ghållt på i 13 timmar med mitt rum målat om o flyttat runt allt ja o min kära mamma bytte rum ja e ju aldrig hemma så hon snodde mitt;)
nattis på dig…kram
btw adda min msn,thess.c@hotmail.com[/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.