- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 februari, 2007 at 23:04 #783196Anonym anvandareMember
åka till linköping från mariestad hamna i kumla.-fan va bra gjort hahahahhaahah…upp o jobba klockan fyra..tralallala…duktig kille..stefan han e bra ibland*not*BÄST ÄR DU!puss på dig…ute o yrar i kylan 15 mil fel känns bra va hahahahh asg
25 februari, 2007 at 00:45 #783197Anonym anvandareMemberthess wrote:idag..passet m herr S gick kalas..resten får han utala sig om här e hamnen i mariestad n vinter dag o här fryser vi efter ett pass på gymmet,var nere o kikade på isen..allt var så stillsamt o lugnt..helt nderbart..denna dagen har vart skojigt..armar armar armar..nsperatione steg ännu mer idag,ja har fått mig antal skratt o leenden..ja ska kämpa på vila i morgon blir n moron promenad när ja vaknar sen slappa slappa slappa käka käka käka mest så ser min moron dag ut sitter la här som vanligt o gör ngt spännande..ja pyslar mycket m poltik om dagarna också,trott eller ej..men där finns en hel del att göra..:emo-thumb life is life..i love my life..nu ska ja sussa är min tanke mor o hennes blivande man är ej hemma så d e ensamt här vovvsingarna sover djupt o det känns som om att ja också borde göra det vid det här laget..men Tack stefan,you have made my day…You made my day!!Ska slagga nu, upp alldeles snart för att jobba:O skriver lite mera imorgon..Sov så gott..
Vilken underbar dag,trots felkörningen,, men det var värt varenda mil..
Riktigt bra pass på gymet, grymt tryck, med en del poser,, tror nog många gillade det*asg*eller vad säger du.. Thess imponerade riktigt stort,, med sin enorma vilja,, riktigt hardcore pass ska jag säga!!!You are the blocky girl!!Din mors omelett rockar,, godaste jag ätit någonsin!!!
Thess!!Tack för alla salvorna, händerna känns mycket bättre nu,, du kan verkligen pyssla om någon=)
Att det kan vara så svårt att säga hej då..Eller vad säger du..
Det är inte bara isarna på vatten som smälter, när det blir varmt,, det är mycket annat också..
natti natti.. du steg ännu mer i mina ögon efter denna dag..
Btw inte bara felkörning idag,, kommer upp i lägenhetet och tittar ut,, bilen står med ljusen på,, bara springa ner och släcka,,
25 februari, 2007 at 01:06 #783198Anonym anvandareMemberGulligullankokosomengök är trevligt. Speciellt för de som omfattas av gullandet. Lämpligen ta gulligull via pm fortsättningsvis och skärp till språket i de poster som ska slita på medlemmarnas hornhinnor. OK?
25 februari, 2007 at 10:24 #783199Anonym anvandareMemberSorry JP,,Ska tänka på detta!!
En liten sammanfattning om resan..
Jag kom fram till Mariestad vid halv tio tiden på morgonen,,för att bli mycket väl mottagen av berörda personer;). ( kan tilläggas att det är första gången vi ses live)
Efter en trevlig rundvandring och hälsande av familje medlemmar och alla hundarna,(jag har nog inte en tå kvar efter allt naffsande:P) så blev det hemma gjord omelett som var den bästa jag någonsin ätit..
För att sedan röra oss in mot centrum för diverse inhandling av kyckling och glutamin..
Vid 12 tiden är det dags för mål tre, jag käkade kyckling och ris medan jag mixade ihop protein,banan och havre till Thess,,hon hade diverse problem att få ner den, men efter lite kämpande så gick det till slut..
Då var det dags att att åka till gymet för att köra, denna dag blev det Nautilus Mariestad som fick chansen..Vi mötte Thess träningspartner Christopher på plats för att delta på dagens, minst sagt hårda pass..
Biceps Triceps ¨på programet..jag delar med mig av toppvikterna bara,
Biceps Thess:
Hantelcurl 4 set 14 reps på 12 kg
Ez stångcurl 4set 12 reps på 25kg
Hammercurl 3 set 12 resp på 10kg
Scottcurl maskin 3set pumpTrciceps Thess:
Dips 3 set 12reps
Pushdown med rep 3 set vikt?
Franska pressar med hantlar 3 set
Triceps maskin 2 set pumpSteff:Biceps
Hantelcurl 4set 10 reps 23kg
Ez stångcurl 55kg 8reps
Hammercurl 4 set 21kg 9reps
Scottcurl maskin 3 set pumpTriceps
Dips 3 set 20 rep
Pushdown med rep 3 set
Smalbänk 4 set 10 reps 90kg
Triceps maskin pump 2 set pump
Omvänd skivstångs curl 3 set 25kgCardio 15 min för båda efter passet..
Bra pass med mycket bra tryck,, Thess imponerade stort med sin enorma vilja,, när man trodde att det räckte och hantel inte ville röra sig,, så skulle hon visst köra två reps till, trots att hon bara skakade:emo-thumb that`s my girl:p..Enorm vilja och psyke,, ett riktigt bra pass av båda,, som innehöll allt ett bra pass ska innehålla, flex o poseringar,, skratt och *host host* en del stön från en viss miss,,men tar man i så tar man i..har inte pratat med henne idag än, MEN jag tror hennes armar är rätt nedbrutna idag och en del träningsvärk..Därför är hon beordrad morgonpromenad occh vila med mycket mat..
Efter passet blev det påfyllning av diverse proteiner och kolhydrater, för att sedan ta en välbehövlig dusch..
Vi tog sedan en sväng ner i hamnen för att kika lite och det var rejält mysigt där nera,, solen sken och en sån där härlig vinter dag..Tror Thess har en bild på det,, hon kanske lägger upp den sen igen,, för det blev bortplockad tidigare inatt..
Sen hände det inte så mycket, åkte tillbaka till hennes hem och slappade resten av kvällen och bara umgicks..
Hemresan för min del blev en mardröm.. Snöstorm,ingen sikt och vägskyltar övertäckta med snö,, så jag kom till Askersund för att sedan missa en avfart mot Motala för att komma till Linköping..Men lyckades med bedriften att komma till Kumla av alla ställen..En omväg på si sådär 15 mil..Hemma var man vid 00:30, för att sova ett par timmar (upp kl 03) för promenad och jobb.
Men kan säga att det var värt varenda mil,, varenda minut..Men undrar varför det ska vara så svårt att säga hej då..*suck*
Tack för en minnes värd tripp och ett kanon pass!!!keep going Thess..Får la se hur hon kommenterar dagen!!!
25 februari, 2007 at 11:06 #783200Anonym anvandareMember013 wrote:Sorry JP,,Ska tänka på detta!!En liten sammanfattning om resan..
Jag kom fram till Mariestad vid halv tio tiden på morgonen,,för att bli mycket väl mottagen av berörda personer;). ( kan tilläggas att det är första gången vi ses live)
Efter en trevlig rundvandring och hälsande av familje medlemmar och alla hundarna,(jag har nog inte en tå kvar efter allt naffsande:P) så blev det hemma gjord omelett som var den bästa jag någonsin ätit..
För att sedan röra oss in mot centrum för diverse inhandling av kyckling och glutamin..
Vid 12 tiden är det dags för mål tre, jag käkade kyckling och ris medan jag mixade ihop protein,banan och havre till Thess,,hon hade diverse problem att få ner den, men efter lite kämpande så gick det till slut..
Då var det dags att att åka till gymet för att köra, denna dag blev det Nautilus Mariestad som fick chansen..Vi mötte Thess träningspartner Christopher på plats för att delta på dagens, minst sagt hårda pass..
Biceps Triceps ¨på programet..jag delar med mig av toppvikterna bara,
Biceps Thess:
Hantelcurl 4 set 14 reps på 12 kg
Ez stångcurl 4set 12 reps på 25kg
Hammercurl 3 set 12 resp på 10kg
Scottcurl maskin 3set pumpTrciceps Thess:
Dips 3 set 12reps
Pushdown med rep 3 set vikt?
Franska pressar med hantlar 3 set
Triceps maskin 2 set pumpSteff:Biceps
Hantelcurl 4set 10 reps 23kg
Ez stångcurl 55kg 8reps
Hammercurl 4 set 21kg 9reps
Scottcurl maskin 3 set pumpTriceps
Dips 3 set 20 rep
Pushdown med rep 3 set
Smalbänk 4 set 10 reps 90kg
Triceps maskin pump 2 set pump
Omvänd skivstångs curl 3 set 25kgCardio 15 min för båda efter passet..
Bra pass med mycket bra tryck,, Thess imponerade stort med sin enorma vilja,, när man trodde att det räckte och hantel inte ville röra sig,, så skulle hon visst köra två reps till, trots att hon bara skakade:emo-thumb that`s my girl:p..Enorm vilja och psyke,, ett riktigt bra pass av båda,, som innehöll allt ett bra pass ska innehålla, flex o poseringar,, skratt och *host host* en del stön från en viss miss,,men tar man i så tar man i..har inte pratat med henne idag än, MEN jag tror hennes armar är rätt nedbrutna idag och en del träningsvärk..Därför är hon beordrad morgonpromenad occh vila med mycket mat..
Efter passet blev det påfyllning av diverse proteiner och kolhydrater, för att sedan ta en välbehövlig dusch..
Vi tog sedan en sväng ner i hamnen för att kika lite och det var rejält mysigt där nera,, solen sken och en sån där härlig vinter dag..Tror Thess har en bild på det,, hon kanske lägger upp den sen igen,, för det blev bortplockad tidigare inatt..
Sen hände det inte så mycket, åkte tillbaka till hennes hem och slappade resten av kvällen och bara umgicks..
Hemresan för min del blev en mardröm.. Snöstorm,ingen sikt och vägskyltar övertäckta med snö,, så jag kom till Askersund för att sedan missa en avfart mot Motala för att komma till Linköping..Men lyckades med bedriften att komma till Kumla av alla ställen..En omväg på si sådär 15 mil..Hemma var man vid 00:30, för att sova ett par timmar (upp kl 03) för promenad och jobb.
Men kan säga att det var värt varenda mil,, varenda minut..Men undrar varför det ska vara så svårt att säga hej då..*suck*
Tack för en minnes värd tripp och ett kanon pass!!!keep going Thess..Får la se hur hon kommenterar dagen!!!
Thess mår kanon idag inte alls ont i armarna dom är hårda idag..gah!vakna precis nyss..ska ut o gå..sovit som en stack men kommer no att sova ännu mer idag,de är ngt som är fel i min kropp kan inte förklara vad det är här över vet nte själv vad det är..lite fundersamm..men ja ska ta o kolla upp det på måndag…FÖRMODLIGEN IAF!nästa vecka kommer bli en bra vecka m gymmet det vet ja..de vet du m steff..Christoffer stavas han **host**Lille crille..ska snart ta o skicka honom ett mess o se hur han armar mår.för att sen ta på mig alla kläder som ja har typ för en lång lång promenad…de e snöstorm is över alt o himla kall blåst.menmne life is life…ha en bra dag..VILA O KÄKA IDAG!!
25 februari, 2007 at 12:08 #783201Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Gulligullankokosomengök är trevligt. Speciellt för de som omfattas av gullandet. Lämpligen ta gulligull via pm fortsättningsvis och skärp till språket i de poster som ska slita på medlemmarnas hornhinnor. OK?Lite grinig vid läggdags?
Givetvis skall man försöka hålla en seriös ton på forumet, men det är trots allt frivilligt att läsa denna tråd. IMHO är det mycket trevligare med lite gulligull än diverse k*kmätningar och sandlådekastning som förekommer..Sedan kanske det är så att alla inte har så lätt med språket och verkligen gör sitt bästa. Hade du bett vår konung att skärpa till sin stavning med?
25 februari, 2007 at 13:12 #783202Anonym anvandareMemberMissMini wrote:Lite grinig vid läggdags?
Givetvis skall man försöka hålla en seriös ton på forumet, men det är trots allt frivilligt att läsa denna tråd. IMHO är det mycket trevligare med lite gulligull än diverse k*kmätningar och sandlådekastning som förekommer..Sedan kanske det är så att alla inte har så lätt med språket och verkligen gör sitt bästa. Hade du bett vår konung att skärpa till sin stavning med?
Absolut inga problem med humöret. Topp, topp, topp.
Jag är med dig på att sandlådor och kissalängstkrig inte är att föredra, men måste det vara antingen krig eller kärleksförklaringar? Vi vill inte gärna ha vare sig den ena eller andra ytterligheten eftersom det lätt spårar ur då. Mycket av vårt moddande handlar faktiskt om att skona medlemmar från att bli påhoppade av andra som anser insatsen vara undermålig, av en eller annan anledning. Vi försöker hålla en ”seriös”, men ändå lättsam ton på forumet, efter vår bästa förmåga.
Att inte alla har lätt med språket är såväl jag som mina medmoddar ytterst medvetna om och vi för hela tiden en diskussion runt vad som är ok och inte.
Att inte få alla stavningar helt rätt hela tiden är mänskligt och oftast inget som man behöver störa sig på om man inte är språktaliban. Däremot är det alldeles för många poster som är näst intill obegripliga och i vissa fall rena våldtäkter på vårt språk, eftersom den som skrivit slarvat kopiöst. OBS! Slarva är inte samma sak som att ha svårt med språket eller lida av dyslexi. De dyslektiker jag känner skriver nästan alltid både begripligt och relativt korrekt. Det finns ju stavningskontroll, om inte annat!
När man skriver fel, och då menar jag inte stavning eller grammatiska fel, utan när man skiter i var bokstäverna hamnar, hoppar över punkter och komman, blandar in smilies på helt obefogade ställen och så vidare, visar det oftast på att man helt enkelt inte respekterar vare sig sin egen text eller läsarnas möjlighet att ta till sig den.
Dessutom finns det ju forumregler runt språkbehandling, like it or not, och reglerna ska väl följas så långt man förmår, eller hur?
Vi ger dessutom både goda råd, uppmuntrande tips om förbättringar och i vissa fall varnar vi för dåligt språk. De flesta skärper till sig och visar att de faktiskt kan (Varför göra dåligt från sig från början?). Vissa skiter i det och då tvingas vi ibland agera likt ovan. De som ”varningen” var riktad mot har ju dessutom visat att de visst kan skriva både begripligt och språkligt acceptabelt, så jag har knappast hoppat på någon som inte förmår bättre.
Och, jo, jag skulle utan tvekan korrigera både Kungen, Zlatan eller Påven, om jag hade den positionen, och det skulle kunna gälla vad som helst, stavning inkluderat. Varför ska jag inte hjälpa till om jag kan?
25 februari, 2007 at 13:42 #783203Anonym anvandareMembernu har jag vart ute på en morogn promenad,i ett väder blandat av regn snö hagel o storm..två dm snö ca..idag är en bra dag för att äta o växa…kesella time nu..ha en fin dag ja ska la lägga mig o somna om o låta dagen försvinna..
Armarna ligger i daxläget på 30cm
25 februari, 2007 at 18:44 #783204Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Absolut inga problem med humöret. Topp, topp, topp.Jag är med dig på att sandlådor och kissalängstkrig inte är att föredra, men måste det vara antingen krig eller kärleksförklaringar? Vi vill inte gärna ha vare sig den ena eller andra ytterligheten eftersom det lätt spårar ur då. Mycket av vårt moddande handlar faktiskt om att skona medlemmar från att bli påhoppade av andra som anser insatsen vara undermålig, av en eller annan anledning. Vi försöker hålla en ”seriös”, men ändå lättsam ton på forumet, efter vår bästa förmåga.
Att inte alla har lätt med språket är såväl jag som mina medmoddar ytterst medvetna om och vi för hela tiden en diskussion runt vad som är ok och inte.
Att inte få alla stavningar helt rätt hela tiden är mänskligt och oftast inget som man behöver störa sig på om man inte är språktaliban. Däremot är det alldeles för många poster som är näst intill obegripliga och i vissa fall rena våldtäkter på vårt språk, eftersom den som skrivit slarvat kopiöst. OBS! Slarva är inte samma sak som att ha svårt med språket eller lida av dyslexi. De dyslektiker jag känner skriver nästan alltid både begripligt och relativt korrekt. Det finns ju stavningskontroll, om inte annat!
När man skriver fel, och då menar jag inte stavning eller grammatiska fel, utan när man skiter i var bokstäverna hamnar, hoppar över punkter och komman, blandar in smilies på helt obefogade ställen och så vidare, visar det oftast på att man helt enkelt inte respekterar vare sig sin egen text eller läsarnas möjlighet att ta till sig den.
Dessutom finns det ju forumregler runt språkbehandling, like it or not, och reglerna ska väl följas så långt man förmår, eller hur?
Vi ger dessutom både goda råd, uppmuntrande tips om förbättringar och i vissa fall varnar vi för dåligt språk. De flesta skärper till sig och visar att de faktiskt kan (Varför göra dåligt från sig från början?). Vissa skiter i det och då tvingas vi ibland agera likt ovan. De som ”varningen” var riktad mot har ju dessutom visat att de visst kan skriva både begripligt och språkligt acceptabelt, så jag har knappast hoppat på någon som inte förmår bättre.
Och, jo, jag skulle utan tvekan korrigera både Kungen, Zlatan eller Påven, om jag hade den positionen, och det skulle kunna gälla vad som helst, stavning inkluderat. Varför ska jag inte hjälpa till om jag kan?
Tack för ditt svar! Angående språkslarv ligger vi på samma våglängd, men då tonläge är svårt att förstå över internet eller via text så tolkade jag det helt enkelt fel.
Fortsätt ha humöret på topp :drinks:25 februari, 2007 at 22:00 #783205Anonym anvandareMemberblir hårt i morgon på gmmet..no pain!
26 februari, 2007 at 07:55 #783206Anonym anvandareMemberGod morgon miss Blocky..Har du lyckats sova något inatt?Hoppas du mår bättre idag!!Försök att kika upp det där under dagen, så du får bukt med problemet..
Det blir en perfekt dag att bryta fibrer på, hoppas du är lika laddad som jag är..Kom ihåg vad vi pratade om angående träningen,, så du börjar med lite lättare vikter, för att få in rörelsen för att sedan succesivt öka belastningen!!Hetast när det gäller..Och när det gör som ondast kom ihåg vad det är du kämpar för!!Har ju en del att se fram emot..För när du sen står på scenen kommer resultaten att tala för sig själv..Sen vet jag ju att Mr C håller koll på dig och pushar dig rejält!
Hoppas nu motivationen och inspirationen ligger på topp nu efter helgens pass, har rätt bra träningsvärk i armarna även idag:emo-thumb så frågan är vem som plågade vem..
Se nu till att äta dina kcal under dagen och sköt matintaget
Måste fråga dig en sak ikväll,, kan du påminna mig om det..Hoppas nu att du är nöjd med vad helgen erbjöd och att du är redo för en ny träningsvecka av real pain..
Man blir inte grov över en dag,, men man blir grövre!!Stay in shape and be tight..
26 februari, 2007 at 10:03 #783207Anonym anvandareMember013 wrote:God morgon miss Blocky..Har du lyckats sova något inatt?Hoppas du mår bättre idag!!Försök att kika upp det där under dagen, så du får bukt med problemet..Det blir en perfekt dag att bryta fibrer på, hoppas du är lika laddad som jag är..Kom ihåg vad vi pratade om angående träningen,, så du börjar med lite lättare vikter, för att få in rörelsen för att sedan succesivt öka belastningen!!Hetast när det gäller..Och när det gör som ondast kom ihåg vad det är du kämpar för!!Har ju en del att se fram emot..För när du sen står på scenen kommer resultaten att tala för sig själv..Sen vet jag ju att Mr C håller koll på dig och pushar dig rejält!
Hoppas nu motivationen och inspirationen ligger på topp nu efter helgens pass, har rätt bra träningsvärk i armarna även idag:emo-thumb så frågan är vem som plågade vem..
Se nu till att äta dina kcal under dagen och sköt matintaget
Måste fråga dig en sak ikväll,, kan du påminna mig om det..Hoppas nu att du är nöjd med vad helgen erbjöd och att du är redo för en ny träningsvecka av real pain..
Man blir inte grov över en dag,, men man blir grövre!!Stay in shape and be tight..
absolut motivationen är på topp med ett leende på läpparna..alltid..japp ska uppkalla läkare senare under dagen,inget att orora sig för!
jag ja ska på minna dig…:up: slutar om en halvtimma med dagen skola har enbart haft en lektion..sen ska vi på föreläsning…soft dag i skolan..hela veckan är slapp,eller ah mycket egna arbeten..så det blir en bra vecka för att bryta sig lite hit o dit^^hörs av i kväll..skriver då en rad ang de justeringar som blivit i schemat o så slänger ja upp d nya här o nu..have a najjs day..kör hårt du också..keep it going..no pain no brain26 februari, 2007 at 10:07 #783208Anonym anvandareMemberMåndag Dag1 Rygg+traps+vader
Skivstångs rodd 4set 6-15reps
Latsdrag brett grepp 4set 10-15reps
Hantelrodd 3set 6-15reps
Latsdrag med smalt v-grepp 2set 12-15reps
Ryggresningar 4set 15-20 reps
Shrugs med hantlar/stång varannan vecka 4 set 8-20reps
Sittande vadpress 4set 8-15reps
Ståendevadpress 4set 10-15repsTisdag Dag2Bröst+Mage
Sneda hantelpressar/Snedbänkpress varannan vecka 4set 8-12reps
Bänkpress 3set 8-12reps
Flyes på plan bänk 3set 12-15reps
Bänkpress i maskin 3set 8-15 reps
Pullovers 2set 15 rep (lätt)
Crunches med benen liggande på bänk 4set 12-20reps
Benlyft liggande på planbänk 4set 15-20 repsOnsdag Dag3Framsida o baksida ben
Knäböj 4set 8-12 reps
Utfall smithmaskin 3set 8-15reps
Benpress 3set 8.15reps
Benspark 3set 8-15reps
Sittande lårcurl 4set 6-12reps
Liggande lårcurl 3set 8-15reps
Raka marklyft Hantlar/skivstång varannan vecka 3set 12-15 repsTorsdag Dag4Axlar+vader+mage
Liggande hantel lyft på bänk(baksida) 4set 10-15resp
Hantelpress/Axelpress i maskin 4set 8-12reps
Hantel lyft åt sidan 4set 10-15reps
Baksida maskin 3set 10-15reps
Stående vadpress 4set 10-20reps
Sittande vadpress 3set 6-12repd
Ett bens tåhäv med hantel i handen 2set 15-20reps
8reps mage,två valfria övningar med 4 set i varjeLördag Dag5 Biceps+triceps+underarmar
Skivstångs curl/Ez-stång 4set 6-12reps
Hantelcurl men supinering 4set 6-12reps
Hammercurl 3set 8-12reps
Biceps maskin 2set pump
Dips/Dips i maskin 4set max
Pushdowns med rep 4set 10-15reps
Franskapressar med hantlar 3set 8-15reps
Triceps maskin 2set pump
Underarmscurl omväntgrepp
För underarmarna(sista övningen)ez stång 3set 12-15 repsvissa små förändringar,mer anpassat till vissa saker på gymmet…
27 februari, 2007 at 06:51 #783209Anonym anvandareMemberigår va ja på hälsokväll..mysigt…o så va ja å mitt gammla gym,rktigt sugen på att byta tbax..chansen är stor stor stor..idga blir d yterligare ett hårt gymmpass va hos läkaren igår,fick sisådär bra svar av henne,ska dit om en vecka igen o ta blodprover o sådär…menmen d blir säkert bättre motivationen ä på topp ännu,,så skriver ja förmodligen en rad i nat /sen kväll när ja komemr hem,ytterligare en fullsmockad dag…
27 februari, 2007 at 08:01 #783210Anonym anvandareMemberthess wrote:igår va ja på hälsokväll..mysigt…o så va ja å mitt gammla gym,rktigt sugen på att byta tbax..chansen är stor stor stor..idga blir d yterligare ett hårt gymmpass va hos läkaren igår,fick sisådär bra svar av henne,ska dit om en vecka igen o ta blodprover o sådär…menmen d blir säkert bättre motivationen ä på topp ännu,,så skriver ja förmodligen en rad i nat /sen kväll när ja komemr hem,ytterligare en fullsmockad dag…Härligt att höra att motivationen är på topp!!Du ska nog se att läkar besöket kommer gå bra,så oroa dig inte..Hoppas du fick några timmars sömn inatt, med tanke på gårdagen:o
Kör riktigt hårt idag och krossa fibrerna i brösten rejält idag,,för kom alltid ihåg när det går tungt och tar emot,varför du gör detta..Du vet ju vad belöningen är!!Och när du väl är framme så vet du att det var värt slitet..Kör varje pass som om det vore ditt sista,, kör på som om det inte fanns någon morgondag..Full fokus på rätt saker nu, vi klarar det tillsammans!!Jag stöttar dig till 100% precis som jag lovat!!Nu blickar vi framåt..Se till att äta ordentligt,även om det tar emot att få i sig all mat så försök och vila så mycket du kan mellan passen..
Ha det så bra nu i skolan och hälsa C ikväll.
IT AIN`T JUST GENETICS[/b]:friends:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.