- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juli, 2007 at 23:39 #783886Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:hej tjejen verkar leva på bra, det tycker jag om, sommaren är här, verkade som den kom idag iallafall får se hur länge det håller i sig. simma lugnt vi höres. kram
absolut de mesta rullar på..efter regn kommer solsken..o nu stålar solen som mest(på dagen asså,för nu e d natten hehe)
sk försöka ta lite pics. i morgon o släng upp kan dock ej lova ngt..men endå..får ni ser hur kroppen ser utefter en fettbrejk..sen bli de promenader nu igen för ja kan södja på foten så kryckorna e ej lika jobbiga haha…kram
17 juli, 2007 at 00:01 #783887Anonym anvandareMembervafasen e de här nu då,nyser hela dagen o näsan syftar…FÖRKYLD!blåste för mycket nre i verberg i helgen..
idag har vi lket masa timmar m bollar så de har vart hopp o skutt bra bränna oh förbränning
17 juli, 2007 at 00:06 #783888Anonym anvandareMemberhoppa o skuttar gick självklart inte helt utan smärta men med smärtstilllsde o linement;) de e lixom sommar ngt får man ju göa..:p
19 juli, 2007 at 14:13 #783889Anonym anvandareMemberTessan kör på hårt och jag kommer följa dig hela vägen Keep it up :emo-thumb
kom ihåg No pain :p
20 juli, 2007 at 19:59 #783890Anonym anvandareMemberRonaldinho_9 wrote:Tessan kör på hårt och jag kommer följa dig hela vägen Keep it up :emo-thumbkom ihåg No pain :p
hehe gulledig..
iag har jag vart ute och gått i två timmar sammanlagt..kom just in efter en och en halv…så skööönt..nu lite situpzz:p
21 juli, 2007 at 01:30 #783891Anonym anvandareMemberbara för att läka folk som har diet o sådär nu då..idag har ja svullat för fullt..man e ju lixom endå sjuk då får man unna sig en halv kyklingpizza t frukost sen promenad m ite hallon på vägen sen kykling rulle t middag sen på kvällen eller ah nu natten massa chips eller ah 200g o chocklad 100g o så de sista av kyklingrullen eheheh..o ett par filmer o värdens goaste vän vid min sida hehe..
21 juli, 2007 at 01:39 #783892Anonym anvandareMemberkan ju fö. påpeka att ja ska ut o gå mellan 07.00-9.00 13-15 19-21 i mrgon o mellan de ska ja tvätta bilden o ta en prmenix m en polare längs sjökanten i mariestad så jag hoppas på sunshine
21 juli, 2007 at 01:41 #783893Anonym anvandareMemberthess wrote:bara för att läka folk som har diet o sådär nu då..idag har ja svullat för fullt..man e ju lixom endå sjuk då får man unna sig en halv kyklingpizza t frukost sen promenad m ite hallon på vägen sen kykling rulle t middag sen på kvällen eller ah nu natten massa chips eller ah 200g o chocklad 100g o så de sista av kyklingrullen eheheh..o ett par filmer o värdens goaste vän vid min sida hehe..hehe fyffan nu blev jag sugen som faaaan :pop:
ahh 24 timmar kvar sen blir de frossa time for me 2 gumman hahaha :p
21 juli, 2007 at 06:23 #783894Anonym anvandareMemberRonaldinho_9 wrote:hehe fyffan nu blev jag sugen som faaaanahh 24 timmar kvar sen blir de frossa time for me 2 gumman hahaha
haha..vist vart du sugen;)..e jag skrev i din journal nu då..de lät la inte fyskam blir två timmar utav de..gå där och bara se hur solen stiger denna dag för oss alla..men så va det ju ingen liten mysig morgon promenad utan jobb!haha…vilken tur man har..
hade en olare här igår de vart rätt sent igår och jag somnade la runt halv fyra inatt,och så ringer han nu halv 6 go morgon du skulle up va,själv sitter jag på sjön..haha..snacka om livsnjutare… solen står i högans topp och fasten de e tidig morgon så är vädret rätt behaglit och värmen börjar stiga sig..hehe..
gu va poetisk jag låter..snart dax att börja dagens örsta jobbpass…
ang. fööödan du får trycka i dig,tänk på att kroppen behöver den kicken för att klara av hela vägen;) släppa på dom spärrarna en dag är vad kroppen behöver…men ja skulle kunna tänka mig de varje dag,och de va en dag per måånad unerför hehe..:p
kramar om! och förståss god morgon
21 juli, 2007 at 07:25 #783895Anonym anvandareMemberHej Thess
Long time noo seen!
NU är jag här igen, i ditt lilla kryp in!
Hoppas du har det bra!
Sköt om dig! KRAM!21 juli, 2007 at 21:59 #783896Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej Thess
Long time noo seen!
NU är jag här igen, i ditt lilla kryp in!
Hoppas du har det bra!
Sköt om dig! KRAM!Hej hej..!välkommen tillbacks hehe de var ett tag sen,hopas allt är väl.här knallar det och går som man brukar säga…
kram….och så dagen som gått…den har verkligen gått!..
vaknade och började jobba där runt halv sex ut och gå med hundar klar vid nio,då började jag tvätta o damsuga två bilar klar vid 12 då drog vi till örebro o ikea,hem o jobba direkt igen mellan 19-21 o sen ringde polisen så nu e man hemkommer eller är jag bortkommen vad vet jag hehe iaf. polisen ringde,så vi fick åka till skövde och hämta en borttappad och vanvårdad hund.fixa med lite anmälningar och sen hem…pheeew.!vilken dag..den har verkligen gått..hehe…och i morron drar jag o min sörra till götet,och där med sveriges framsida..vi ska dra ss två dagar till liseberg..!jihaaa21 juli, 2007 at 23:22 #783897Anonym anvandareMemberHej tjejen! Jag hoppas att du fortfarande ligger i och kampanjar så att vi vinner valet även nästa gång… !!
Sorry, OT
21 juli, 2007 at 23:52 #783898Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Hej tjejen! Jag hoppas att du fortfarande ligger i och kampanjar så att vi vinner valet även nästa gång… !!Sorry, OT
haha..såklart..!lite sommar uppehåll då skolorna också har de,konsitgt va hehe men då syslar vi med kampanjkonvet o sådär o smider nya planer vettu hehe..
btw, vaddå sorry,ot?[/b]
o trötter nu vettu hehe..dax att sussa snart..
22 juli, 2007 at 01:14 #783899Anonym anvandareMemberjust de ja..hundbiten har jag blivit idag..säger ju de oturens dotter har förds till jorden ni går säkra nu alla andra
sova..för imorron intar vi götet
22 juli, 2007 at 10:48 #783900Anonym anvandareMemberthess wrote:haha..såklart..!lite sommar uppehåll då skolorna också har de,konsitgt va hehe men då syslar vi med kampanjkonvet o sådär o smider nya planer vettu hehe..btw, vaddå sorry,ot?[/b]
o trötter nu vettu hehe..dax att sussa snart..
Hade ju inte så mkt med träning att göra, därav off topic
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.