- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 juli, 2007 at 18:01 #783901Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Hade ju inte så mkt med träning att göra, därav off topic
haha jaha nu fatade jag;)
23 juli, 2007 at 18:35 #783902Anonym anvandareMemberjäklans denna helgen har man gått mycket iaf…
23 juli, 2007 at 19:43 #783903Anonym anvandareMemberBra att allt låter bra, sköt om dig baby!
Jobba på! /J.23 juli, 2007 at 22:23 #783904Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Bra att allt låter bra, sköt om dig baby!
Jobba på! /J.hihi tackar i morgn kväll blir det en två timmars promenad..eller ah jobba då..men innan de så blir de morgon promenad inne i centrum med en ammal vän så att säga haha..
lagt på mig fruktansvärt mycket vätska dessa dagarna helt sanslöst..de e så att man drunknar själv ehhe..menmne
komdition har man fått av högsta grad denna veckan o helgen o igår framför allt…är trött i benen idag..så nu väntar sängen o sen upp till soluppgången i morgon och ta nya tag..nya tag är goa att ta när de sker en jobbig förändring i livet om man säger så. (ot.)
kram gumman!
23 juli, 2007 at 22:47 #783905Anonym anvandareMemberkan avslöja en hemlig för er som inte viste så har jag en tvillingsyrra,helt seriöst,på riktit asså!!
24 juli, 2007 at 06:15 #783906Anonym anvandareMemberDet var mer än vad jag visste om, har du fler hemligheter på lur Thess?
Ha en fin dag!
KRAM!24 juli, 2007 at 10:57 #783907Anonym anvandareMemberthess wrote:kan avslöja en hemlig för er som inte viste så har jag en tvillingsyrra,helt seriöst,på riktit asså!!För oss som ännu inte lyckats krångla ut relationen mellan dig och Frida blir det här total förvirring Haha :p
24 juli, 2007 at 11:15 #783908Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Det var mer än vad jag visste om, har du fler hemligheter på lur Thess?
Ha en fin dag!
KRAM!Hehe..Jag har en hel hög med hemligheter ska ni veta;)
tack,idag regnar det inte heller så det passa kalas bra för en dag med massa konditionkram
24 juli, 2007 at 11:16 #783909Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:För oss som ännu inte lyckats krångla ut relationen mellan dig och Frida blir det här total förvirring Haha :phahaha..inte ännu..hihi..ni e goa ni..Frida e Frida och Jag är bara jag,hehe lika må vi vara men långt långt ifrån släkt! hehe..lättade de på trycket?hehe..folk här ifrån nämner ofta de att gud va lik du e frida eller e du fridas lillasyster..hehe
24 juli, 2007 at 14:20 #783910Anonym anvandareMemberhehe..hemans syrra är tillback on track!
kom just in nu,har cyklat en timma gått en och en halv ska träna lite m ikterna köra lite biceps. vanliga hammercurls o så. triceps m hantel över huvdet. ben behövs ju inte göras ngt efter allt ja cyklat o gått nu..sen blir de lite sit -upz o armhävningar..hehe..
lite får man passa på har lindat handlederna och inatt har jag bar vaknat en gång utav dom så att man får passa på att hålla i vikter när det väl går..
inget regn:yahoo: ikväll blir de jobb igen..två timmar promenad med anda ord..vilket jobb hehe:p
24 juli, 2007 at 15:41 #783911Anonym anvandareMemberthess wrote:hahaha..inte ännu..hihi..ni e goa ni..Frida e Frida och Jag är bara jag,hehe lika må vi vara men långt långt ifrån släkt! hehe..lättade de på trycket?hehe..folk här ifrån nämner ofta de att gud va lik du e frida eller e du fridas lillasyster..heheOki I see! Eftersom det pratades om syskonskap och ni ändå verkade känna varandra så väl så gick jag på tricket :p
24 juli, 2007 at 16:05 #783912Anonym anvandareMembernjut av härligheten, inget regn och mycket träning utan ondo!
KRAM24 juli, 2007 at 18:39 #783913Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Oki I see! Eftersom det pratades om syskonskap och ni ändå verkade känna varandra så väl så gick jag på tricket :phehe..vi har träffats ett par gånger jag o Frida,o palle..hehe..:p
hoppas allt är kanon med dig!24 juli, 2007 at 18:45 #783914Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:njut av härligheten, inget regn och mycket träning utan ondo!
KRAMde med att njuta är svårt ibland när inget är som man vill..
tränade ju lite men de har ja fått lida utav hela dagen..händerna e helt svullna de sticker i dom och jag har sååååå jäklans ont i dom helt sanslöst..jag är så splitrad och förvirrad o lessen o hel den där biten idag det är vell de som puchade mig ut hela dagen..jag har cyklat två mil till idag btw..
en skön tur att bara släppa alla jobbiga tankar o funderingar..nu har ja just käkat lite midag och nu är det dax att ta sig en sväng om på två timmar utomhus med vovvarna och jobbet!
i morgon ska jag åka o gadda mig IGEN och även mammas man på förmidagen sen ska e allt oplanerat kanske ta en tur till min far om vädret vill..kanske fiska,vad vet jag,ngn som har ett förslag?24 juli, 2007 at 20:49 #783915Anonym anvandareMember:yahoo: En till hemlis,jag blir farster vilken minut som helst,har väntat hela dagen..![/b]:yahoo:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.