Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 912 total)
  • Author

silket liv man har det på ett hundpensionat.ligger och halvsover till en go film såhär på nattkvisten,ring ring i hemtelfonen tro fan att man flyger som en dåre upp för att svara så att inte mamma eller någon ska vakna…jo men visst är de polisen som ringer..hallo detta är från polisen,vi har ett problem på nacken ..haha..kulkul…så nu ska dom komma hit,och nej jag har inte hittat på ngt bus,snarare en vovve som är bortsprungen..sånt fixar jag med mitt i natten..!

Män I Uniform Mitt I Natten!!!;);)

i natt sov man knappt två timmar sen kom mammsen o väkte mig,typisk med sommarjobbare som inte kommer så upp o hoppa dax att jobba..trött va man då.men två timars kondition kan säga att de tog en timma iaf innan jag uppfatta om jag ens var vaken,regn mygg o trött ingen bra kombination sen in o städa,får främmat ikväll, och sen drog jag och mammas man till hjo dax för honom att gra sin tredje gaddning och nätsa onsdag ska jag kirra klart min första elelr ah fixa lite kanter fylla den igen o skugga sen göra min andra också..ivkäll är de kalas fint väder så nu istter jag på min balkon och lysnar på musik syrran och jag ska nog ta oss en fin lång promenad i centrum ikväll sen får vi se vad som sker..solen skiner sm sagt,…:yahoo: och stolt faster har man blivit till en liten go tös..

mår pyton i hela kroppen för att jag testade träna elelr va man ska säga igår har så jäklans ont så de e ofattbart…menmen någon dag kommer jag igen!skam den som ger sig…

Ta hand om dig Tessan! KRAM :-)
    ps.finns här.ds

thess wrote:
    tatueringen btw,långt ifrån klar ska på en till blomma den ska bli helt svart o mera skuggor och blommarn mörkrödsvart typ:p

Ohhhhh den var superfin!!! Precis sånt som jag gillar men jag har inte vågat mig på något så stort…

superberggren wrote:
    Ta hand om dig Tessan! KRAM :-)
    ps.finns här.ds

Tack va go du e gumman;) sånna ord är sköna att höra..KRAM

Euphoria wrote:
    Ohhhhh den var superfin!!! Precis sånt som jag gillar men jag har inte vågat mig på något så stort…

Tackar..kika in senare ska ta kort på den idag,då är den ifyld en gång till och fixat till den o lagt färgen osådär nästa onsdag ska jag tillback o göra en till blomma fylla i hela och dra alla linjer igen och sen ska ja göra min andra tatuering så då kommer hela dagen vara uppbokad;);) de e bara att köra,bara man vet vad man vill ha..man kan ju inte gå i fera år veta vad man vill ha och sen aldrig å tummen ur anser jag …hehe

Wiiha! vaknar och solen skiner..a sig en cykel tur tänkte jag och märkte att jag har rätt möe träningsväk känns som feta skavsår hehe..efter här om dagen allt cyklande..hehe..lite linement kanske och sen en tur å 1.5 mil är vad jag planerar idag..men sen måste man cykla hem också de e ju problemet hehe..

börjar med att förvarna,jag suuger verkligen på att posera!så nu vet ni..och bilder på gadden är ot.

osså sista..som sagt..kaaas på att posera! ingen komentar..btw,som niser står jag i motljus då slätas både de ena och de andra ut.:p

såhär är alltså min daxform efter att inte ha tränat på snart tre månader,enbart rört på mig och testat köra lite med vikter men resultatet av det har inte blivit ngt bra som sagt..:|

( solen varade inte läne nu ösregnar de..sverige asså )

nu kommer det jag hatar mest utav allt nästan på min kropp min jäklans ben..i hate them!!uuuurch!

även om maninte tror det så har jag fett mycket komplex för det ena och det andra mina ben mina armar min mage mina händer..jobbigt men detär ju bara sin egen kropp man lever i så man får lära sig att tycka om den..mycket av mina komplex har med min hud att göra,ärr och sådär som jag inte tycker är så snygga men dom är personliga vissa av dom[/b]

sista bilden fram ifrån nu också då.ngt jag är nöjd med riktigt nöjd men faktiskt är att dom där gosiga kärlekshandtagen e puts väck,tack vara all kondition

sådär ytterligare en dag då en av våra praktikanter inte dök upp..upp och hoppa tio i sju,klockan sjuska mna börja jobba!duktig flicka som inte dök uppva trött jag blir ibland men men de va skönt att vakna i tid o sen ha en två timars promenad eller ha 29 stycken hundar har jag vart ute med nu på morgonene,först va de super kvaft en timma sen kom regnet guuu så skönt…
    då försvann alla myggorna och man kunde ta av sig en jacka..skönt att bar låta alla regndroppar möta ansiktet..då vaknade man verkligen till..nu ska jag steka två ägg göra ngt kött och sen vila..för klockan 13-15 är de ax att jobba igen..:p

ha en bra dag och njut utav regnet!!efter regn kommer solsken..i morgon ska jag btw till Götet och till min bror som blivit farsa dvs att jag blivit moster..haha..Stola moster Therese..de lät la bra?:ub: en liten söt flicka har det blivit..

carrolax wrote:

Dina ben ser både grova o fasta ut, jätte fina! så du kan va nöjd!! :emo-thumb
    [/b]

Tack så mycket de värmer verkligen att höra ska du veta!Jag går väldigt väldigt mycket och cyklar så dom håller mig tajta så att säga..

cattahs wrote:
    Hej bruden ;)

Mycket snygg tatto.. annorlunda tycker jag och nice underwear :emo-thumb Inte som när jag ska till med en crabba i mormors trosor :D

Ha det gott kämpa på!

Hallo Gumman!

Tackar,ja den är annorlunda hade en som grud men har målat om den rätt grovt så den är ”made by my self” hehe..som sagt den ska bli större..
    my underwear,jadu dom e nice o goa..hehe..så go du e gumman,fr mig att skratta..

Ha de guld hörs senare,om i morgon..Kramar!!

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.