Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 912 total)
  • Author

ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN! I’m soo happy happy i’m so Äntligen har jag fått tillbacks mitt simkort,Min mobil blev ju stulen den helen jag var i VBG, så nu har jag fått ett nytt sim och kirat en ny mobil igen. Jag hade precis fixat en ny mobil och tre dagar senare vart den snodd..fasen så sne man blir då,men nu jäklans har jag en ny igen! känns så skönt,har ena kännt sig lite handikappad..hahaha..

kom precis in efter två timmar promenad i ett hel dundrans väder,först sol fem minuter sen regn sen åska blåst hagel sol regn hagel åska åska o ösregn o hael o nu sol…spännande land vi lever i men nu blir de kykling o pasta o mumsig beaneas sås..hehe..

ha roligt i vatten pölarna och se till att inte drunkna..

dubbel

haha, polisen ringde i morse ch bad att vi skulle hämta en hund,det är ju upp till oss att gör det när de komemr hittehundar. Polisen hade fått in hunden runt ett tiden då hade den stått buden i tre timmar vid en mat affär…

..konstigt..

sen u ringde polisen till oss o berättade att ägaren hade hört av sig..Skönt det,de humoristiska det hela var att hon ade glömt hunden där igår inte märkt ngt förs ens att hon skulle gå ut med den nu då,klockan e endå fyra då har hela dagen o kvällen gått lixom och de va en schäffer blandning. hon upptäckte att koplet var borta först sen upptäckte hon att hunden var borta…hahahha..tyckte de va skit kul..hur missar man en stor schäffer i en lägenhet då,hela dagen och varför går man inte ut med hunden försen klockan fyra,han hade gett en mat och allt utan att fatta att den var borta..[/b]

Hahah! Ganska kul faktiskt… :D

Emelie83 wrote:
    Hahah! Ganska kul faktiskt… :D

vist var de,ja garva rätt så rejält åt det medans den i telefon var tvungen att hålla sig,haha..alltid lika kul..

…lägesraport..de har regnat hela naten nu är de uppehåll,jag vakna precis ska gå nere o ducha okäka o göra mig i ordning sen bär det av emot götet,ska hälsa på min brorsa, han som fått kidset, Meja ska hon heta!;)
    så de lär bli en bra dag,nej ikväll blir det varken bufé bowling eller utgång,så passi form känner jag mig inte..men hopas alla kommer få skit kul..stor kram!

Du ser ut att vara på G ju :) Bara att bygga på =)

like em tattoo there

mela wrote:
    Du ser ut att vara på G ju :) Bara att bygga på =)

like em tattoo there

Tack dock harja ej tränat på tre månader,men tack endå..Skönt att höra kram

:yahoo: Ett kilo godis! ska smaka mums i natt när man kommer hem,jobba mellan 21.30 till 02.30

Va som sagt och hälsade på min brorsdotter o bror idag,helt underbar unge…jätte kul va de :p

i morse när jag vaknade kände jag mig så himla lätt o smal så jag stälde mig på vågen,först titade jag i speglen,ådror på hela magen typ. o så vägde jag mig 57 kg helt otroligt..fattar inte hallå 57 kilo när vägde jag de senast lixom typ en månad sen ägde ja la fasen 63 kg:| :(

så som ni ser i inlägget över såhar ja köpt ett kilo lös godis haha

feriera wrote:
    i din sidechest – lägg vänster handen ovanför handleden på din högra arm och ge motstånd neråt samtidigt som du trycker högerarmen uppåt, förstår du vad jag menar :p ??

annars så ser det bra ut, du har en jämn fysik :up: lite mer baksida lår kanske

Tack gulligt..ska dra o jobba nu men tar ett nytt i morgon och slänger upp..kika in då under dagar..va glad jag blir av ditt svar,tack!alltid uppskattat

klockan är halv fem och jag kom precis hem från jobbet,herre gud va mycket folk,bästa kvällen någonsin sen stället öppnade,totalt grymt…o guu va trött ajg är nu stinker sprit av alla möjliga slag så det blir en duch och sen sussa sött..

GÄSP GÄSP!!

förbrännt mängder av kalorer lär jag iaf ha gjort och tränar underarmar o armar o rygg o hela kitet,burit massa massa massa glas,flaskor hit o dit, o serverat folk o hit o dit..phew..!sprungit runt som en dåre,men kul är det….:yahoo:

nattiskramar

feriera wrote:
    i din sidechest – lägg vänster handen ovanför handleden på din högra arm och ge motstånd neråt samtidigt som du trycker högerarmen uppåt, förstår du vad jag menar :p ??

annars så ser det bra ut, du har en jämn fysik :up: lite mer baksida lår kanske

Sådär nu har man stått framför spegeln ca tio minuter o kikat vridit och donat,fick till den snyggt från båda hållen :up: Tipsen uppskattar verkligen för enligt mig sjlv så suger jag på att posera ska ta ett nytt kort senare så kan du kika på hur det vart;)

3 Okt. Bär det av emot Kreta!:yahoo:

idag så har man vart i gbg igen o shoppat igen vart två par jeans en parfym ett par legins och,och,och..öh ne de va la bara de denna gången hehe^^just de ja en klänning också hehe

Dagen som gått..
    Vaknade,gick upp solen sken gick ut o satte sig och slocknade om igen ca två timmar,hehe… Ta sig i kragen käka frulle kirra lunch och dra sig till stranden,väldär fick vi en timmas sol,då kom regnet o molnen då åkte vi hem ,väl hemma komemr solen igen..dumma den!men gött..slö och seg,kattasrof trött!lägger sig lite i sängen fixar och donar,sen blir den en mysig skogspromenad med alla hundana och en paperskasse från Willys, den fylde jag o mor min med svamp..:p
    sen in o rensa steka o allt vad man gör…nu vilar man lite efter maten ,som blev fiskgratäng o potatismos med stekt svamp i*mums* snart dax för kvällspromenaderna för de ineccoderade hundarna på företaget,lite jobb,dvs motion,sen blir de kräftor o räkor ikväll..mums mums..

kom på mig själv idag att gud vad mycket jag snubblar,fötterna eller ah fotlederna typ bara viker sig så jag snubblar,dom är väll svaga..vad gör man emot de??

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.