Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 912 total)
  • Author

[http://www.expressen.se/1.785085]

[http://www.expressen.se/1.787476]

Rest in Peace Billy – saknad och älskad! :(

Kommer ha din i mina tankar,och minnas dig för den människa du var..

Då flyttade man igår då!Skönt,packade o packade upp fran haölv sju på morronen till halv ett på kvällen idag har jag fixat lite också,ska köpa lite saker på måndag eller i morgon..får se vad som sker..

Burit massa iaf;)träning träning…hehe..

ikväll blir de jobb,i morgon slappa o sen jobb på kvällen och natten igen :yahoo:

Livet flyter på,badat och solat har man hunnit med också lite granna,snart dax att skölja ur håret,nyklippt och det håller på att färgas..

ha en bra kväll!!

Idag blir de massa bära och packa upp också,igår va en tung kväll på jobbet!;)
    Ont i ryggen efter att bärande o slit hit o dit,lite massage skulle inte sitta fel,eller ganska mycket massage!!

Snart dax att kila igen,ska pula massa grjer sen sova några timmar,blev bara tre i natt efter jobbet, sen gå på det igen,jobbet asså..hehe:p

Söndag blir de kalas för farsan min som fyller på tis. :yahoo: smörgåstårta sitter inte helt fel…hehe..mums!!

Sen två dagar ”ledigt” sen jobb igen,på lördag om en vevs. bär det av emot Kungsbacka, hur hittar man där då

Men men ha en bra dag folks!

inte vart här på länge nu senaste tiden har ja mest jobat o pyslat m politik o ja du de mesta har skett…igår va de kräftskiva så man e ngt seg idag,spelade nitendo wii igår…Så jag boxades i två timmar..hihi..

har tappat massa kilon när jag inte kan träna så jag har ångest…så här lite har ja inte vägt på länge*suck*

Det händer vell inte mest här skolan har dratt igång jag jobbar pluggar pyslar m politik och försöker at leva. jag promenerar så mycket jag hinenr o orkar men träning går inte,blir lite situpz osv hemma men inte mer än så tyvärr..

på fredag bär det iaf av till sundvall med en del stopp och en resväg på nästan 10 timmar,kul kul..

5.05 åker jag från Mariestad är då i Skövde 5.44
    Avgång skövde mot sthlm 6.27-8.40
    9.30 från sthlm framme i gävle 10.57 och 12.10 från gävla till sundsvall,framme 14.26 då ska man ta sig till södra berget..jipii den dagen lär man vara bra seg iaf..det blir 9.5 timmars tåg o buss resa;) :|

Ngn som har ett bra förslag på vad man kan göra i gävla i en timma?mer än att käka mat??

thess wrote:
    Det händer vell inte mest här skolan har dratt igång jag jobbar pluggar pyslar m politik och försöker at leva. jag promenerar så mycket jag hinenr o orkar men träning går inte,blir lite situpz osv hemma men inte mer än så tyvärr..

på fredag bär det iaf av till sundvall med en del stopp och en resväg på nästan 10 timmar,kul kul..

5.05 åker jag från Mariestad är då i Skövde 5.44
    Avgång skövde mot sthlm 6.27-8.40
    9.30 från sthlm framme i gävle 10.57 och 12.10 från gävla till sundsvall,framme 14.26 då ska man ta sig till södra berget..jipii den dagen lär man vara bra seg iaf..det blir 9.5 timmars tåg o buss resa;) :|

Ngn som har ett bra förslag på vad man kan göra i gävla i en timma?mer än att käka mat??

Du kan hälsa på i Zone shop o köpa en proteindrink :up:

Tja! Hoppas allt är REKO!
    Take care!

Ciao

Ryger wrote:
    Du kan hälsa på i Zone shop o köpa en proteindrink :up:

Lät som en bra idé :emo-thumb fram tills igår kväll då dom ändra tiden att åka till 20.17 o är framme 04.07..kul tid eller va säger du..hehe..men på hemvägen så får vi se va klockan hinns bli..ligger den långt från stationen???

superberggren wrote:
    Tja! Hoppas allt är REKO!
    Take care!

Ciao

Livet rullar på,jag jobbar pluggar o försöker leva,jag promenerar en hel del så formen finns kvar men jag känner mig mindre buhu..
    men va gör man man väntar och inget svar från sjukan ännu ska nog ringa o skälla lite på dom nästa vecka o se va dom säger…
    just nu känns de ändå rätt okej jag skulle inte hinna träna¨på vilket sätt jag än vred o vände på det isf skulle jag behöva flytta igen..no tnx säger ja då!

nu sitter man i skolan ska ha webdesign databashantering fotografiskbild o svenska idag sen slutar men vid två dax att plugga lite då och sen åka hem halv fyra så är man hemma fem halv sex typ :P I skolan nu de sista året kommer vi typ bar ha projekt just nu håller vi på m fem olika projekt o mer kommer de,kul kul..som tur är har vi bara skola mån – ons och om två veckor går vi ut på apu varje tors o fre :)kul med variation..

korta dagar blir långa,hem sova packa plugga o gå en långis med hundarna skön dag!

Solen skiner idag och de känns som höst eller nästan vinter idag bar snön som fattas men den kanse finns upp i norrland..haha^^

solen sken i morse och jag vaknade tidigt,upp och hoppa på cykeln..gud va skönt hann iaf bli en halvtimma i backar upp över berget och ner igen :D

hoppas det gick bra i gavle. ar i spanien nu tjejen. keep up the good work vi hores. kram

Steppen1983 wrote:
    hoppas det gick bra i gavle. ar i spanien nu tjejen. keep up the good work vi hores. kram

Gud va underbart:D skönt för dig vi tog nattåget så det vart inga stopp..
    kul ändå..

nu är jag back om track!mne i9cke sa nicke med något gym inte utan nu håller jag mig till brazillian jiujutsu..första passet idag då på två timmar uppvärmin fys krepp stryp nerläggningar och fritagningar..
    fett skojigt…

körde på gym idag innan det också men det gick rent åt h*ete..
    sen så vart de en go sallad o dax för mma brottas o hålla på o gosa runt på en plastmatta med killar som väger dubbel så mycket som mig..alltid kul..haha..

en jäklans smäll på näsan fick jag också,snurra t o så vart det stjärnor sen va det bara att köra igen…

:D😀

Dax läget i övrigt..jag jobbar pluggar och pendlar hit och dit,livet leker flytten är ju helt klar o så också..snart bär det av emot grekland..

duchen kallar..

just det jag en halvtimmas massage idag också,vatten massage..

Rock ON Tess, verkar som du trivs m tillvaron!
    Fortsätt kriga!
    Ciao baby

jodå.man krigar på så gott det går alltid finns det nerför bakar o uppförsvakar nu kom jag iaf hem från jobbet..tröött blir en film sen sova…jobba i mrogn igen sugen på att raka av mig håret igen får se får se

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.