- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 september, 2007 at 11:24 #783976Anonym anvandareMember
igårva det ett två timmars pass med bjj onsdag samma och torsdag blir det valetudo.går dagens pass slutade i svett och blod i munen då lever man
25 september, 2007 at 12:03 #783977Anonym anvandareMemberTränar du Bjj och Vale tudo! Coolt
Vilken klubb tränar du på? har du tränat länge ?Självklart ska du raka av dig håret :up:
25 september, 2007 at 13:11 #783978Anonym anvandareMemberGött köttat Thess!
Keep up the good work!
Jääääää29 september, 2007 at 16:49 #783979Anonym anvandareMemberRyger wrote:Tränar du Bjj och Vale tudo! Coolt
Vilken klubb tränar du på? har du tränat länge ?Självklart ska du raka av dig håret :up:
hi blev en centimeter långt håret valle tränar jag i skara varranan tors o bjj tränar ja mån ons o varranan tors i skara.. :Dtränar du m mma sporter??
29 september, 2007 at 16:51 #783980Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Gött köttat Thess!
Keep up the good work!
Jäääääätack babe behöver lite motivation hihi drar t grekland nästa tors;)götttttans jhobba ikväll igen..sen träna måndag:P..i torsdags smaka de blod i munen o från tån då vet man att man lever;)
30 september, 2007 at 14:14 #783981Anonym anvandareMemberthess wrote:hi blev en centimeter långt håret valle tränar jag i skara varranan tors o bjj tränar ja mån ons o varranan tors i skara.. :Dtränar du m mma sporter??Hej!
Japp jag tränar MMA o kompleterar med Thai boxning. Du kan kolla i min dagbok så ser du min träningDu får lägga upp en bild hur frisyren blev fast jag tycker iofs att du skulle gått all the way
30 september, 2007 at 14:52 #783982Anonym anvandareMemberthess wrote:tack babe behöver lite motivation hihi drar t grekland nästa tors;)götttttans jhobba ikväll igen..sen träna måndag:P..i torsdags smaka de blod i munen o från tån då vet man att man lever;)och njut sen av semestern!
fasen så gött, hade gärna bytt m dig!1 oktober, 2007 at 10:29 #783983Anonym anvandareMemberKan meddela att det tog 30 minuter o gå igenom din dagbok från första till sista sidan, haha..
2 oktober, 2007 at 12:05 #783984Anonym anvandareMemberRyger wrote:Kan meddela att det tog 30 minuter o gå igenom din dagbok från första till sista sidan, haha..haha..seriöst,har du gjort de?why?
3 oktober, 2007 at 10:44 #783985Anonym anvandareMemberidag blir de träning sen i mrogon bitti bär det av..grekland:yahoo:
3 oktober, 2007 at 11:22 #783986Anonym anvandareMemberthess wrote:idag blir de träning sen i mrogon bitti bär det av..grekland:yahoo:You lucky girl !!!!!
5 oktober, 2007 at 11:21 #783987Anonym anvandareMemberthess wrote:haha..seriöst,har du gjort de?why?Tuff tjej som tränar Vale tudo klart man lär kolla hur det kommer sig
Cool tatuering också :up:
15 oktober, 2007 at 08:10 #783988Anonym anvandareMemberRyger wrote:Tuff tjej som tränar Vale tudo klart man lär kolla hur det kommer sigCool tatuering också :up:
hihi,jadu tackar tackar.
ang. gadden så har ja börjat bygga lite på den nu o den 25 nov. blir den bredare på höjden också
va inte riktigt nöjd me han som gjorde den så jag gick t en annan kille nu i skövde o nuså får man fart på den,idag e de dax att trän igen efter en veckan sola bada go mat o lite festande..haha..laddad är bara förnamnet idag men dock har man fort. inte stält om sig t svenska skit vädret från 30 grader så man fryser o har feber men de ska nog gå bra ändå…
16 oktober, 2007 at 09:22 #783989Anonym anvandareMemberträningen igår gick kalas, men dagen jävlades med mig, men va gjorde det..
sa bara pladask i mattan när ja fick ner en liten *host*host* kille,då blev både jag o han rätt paffa..kul va de iaf o motiverande nu när man har vart borta har man verkligen längtat efter att träna lite..o de lär ju ha vart bästa omgången igår..nygaddad och allt..i fredags gjorde jag lite mera på gadden kanske slänger upp ngn bild en dag..den 25 nov. blir de mera…
skolan nu.svenska och förberedning inför nationelt prov..tohoo så kul,eller inte..take care!
17 oktober, 2007 at 12:03 #783990Anonym anvandareMembersådär.nu e man i skolan igen ikväll blir de ett hårt pass m bjj o fys
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.