Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 912 total)
  • Author

igårva det ett två timmars pass med bjj onsdag samma och torsdag blir det valetudo.går dagens pass slutade i svett och blod i munen då lever man :D

Tränar du Bjj och Vale tudo! Coolt :D
    Vilken klubb tränar du på? har du tränat länge ?

Självklart ska du raka av dig håret :up:

Gött köttat Thess!
    Keep up the good work!
    Jääääää

Ryger wrote:
    Tränar du Bjj och Vale tudo! Coolt :D
    Vilken klubb tränar du på? har du tränat länge ?

Självklart ska du raka av dig håret :up:

hi blev en centimeter långt håret valle tränar jag i skara varranan tors o bjj tränar ja mån ons o varranan tors i skara.. :Dtränar du m mma sporter??

superberggren wrote:
    Gött köttat Thess!
    Keep up the good work!
    Jääääää

tack babe behöver lite motivation hihi drar t grekland nästa tors;)götttttans jhobba ikväll igen..sen träna måndag:P..i torsdags smaka de blod i munen o från tån då vet man att man lever;)

thess wrote:
    hi blev en centimeter långt håret valle tränar jag i skara varranan tors o bjj tränar ja mån ons o varranan tors i skara.. :Dtränar du m mma sporter??

Hej!
    Japp jag tränar MMA o kompleterar med Thai boxning. Du kan kolla i min dagbok så ser du min träning :)

Du får lägga upp en bild hur frisyren blev fast jag tycker iofs att du skulle gått all the way :)

thess wrote:
    tack babe behöver lite motivation hihi drar t grekland nästa tors;)götttttans jhobba ikväll igen..sen träna måndag:P..i torsdags smaka de blod i munen o från tån då vet man att man lever;)

och njut sen av semestern!:D
    fasen så gött, hade gärna bytt m dig!

Kan meddela att det tog 30 minuter o gå igenom din dagbok från första till sista sidan, haha..

Ryger wrote:
    Kan meddela att det tog 30 minuter o gå igenom din dagbok från första till sista sidan, haha..

haha..seriöst,har du gjort de?why?:O

idag blir de träning sen i mrogon bitti bär det av..grekland:yahoo:

thess wrote:
    idag blir de träning sen i mrogon bitti bär det av..grekland:yahoo:

You lucky girl !!!!!

thess wrote:
    haha..seriöst,har du gjort de?why?:O

Tuff tjej som tränar Vale tudo klart man lär kolla hur det kommer sig :)

Cool tatuering också :up:

Ryger wrote:
    Tuff tjej som tränar Vale tudo klart man lär kolla hur det kommer sig :)

Cool tatuering också :up:

hihi,jadu tackar tackar.
    ang. gadden så har ja börjat bygga lite på den nu o den 25 nov. blir den bredare på höjden också;)
    va inte riktigt nöjd me han som gjorde den så jag gick t en annan kille nu i skövde o nuså får man fart på den,idag e de dax att trän igen efter en veckan sola bada go mat o lite festande..haha..

laddad är bara förnamnet idag men dock har man fort. inte stält om sig t svenska skit vädret från 30 grader så man fryser o har feber men de ska nog gå bra ändå…

träningen igår gick kalas, men dagen jävlades med mig, men va gjorde det..
    sa bara pladask i mattan när ja fick ner en liten *host*host* kille,då blev både jag o han rätt paffa..kul va de iaf o motiverande nu när man har vart borta har man verkligen längtat efter att träna lite..o de lär ju ha vart bästa omgången igår..nygaddad och allt..

i fredags gjorde jag lite mera på gadden kanske slänger upp ngn bild en dag..den 25 nov. blir de mera…

skolan nu.svenska och förberedning inför nationelt prov..tohoo så kul,eller inte..take care!

sådär.nu e man i skolan igen ikväll blir de ett hårt pass m bjj o fys ;)

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.