- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2007 at 21:32 #783991Anonym anvandareMember
Funderingar på o tävla i Bjj ?
22 oktober, 2007 at 10:52 #783992Anonym anvandareMemberRyger wrote:Funderingar på o tävla i Bjj ?självklart!!
23 oktober, 2007 at 08:31 #783993Anonym anvandareMemberigår stog de härliga till på träningen..
roligaste träningen någonsin vår tränar va så laddad efter tävlingen o på så gott humör alla va på toppen humör o dunderladdade…
vettefasen va som hände efter en timma men näsblod fick ja men de tillhör sporten..de e bara att fortsätta när de stoppat trodde ja då kom de igen suck då strecha ja o sen la ja mig…
’lite yr idag också..fick en rejäl smäll i huvudet vid en fällning torr ja men men nu ska man plugga på här dagen står i fullans rulle m skolarbeten o möte inför ett jobb med herr Lars winnerbäcktace care..solen skiner o de e minus!
23 oktober, 2007 at 14:06 #783994Anonym anvandareMemberHärligt o träna när man e riktigt laddad
Jag blöder också lätt näsblod..skit drygt har ju svårt o få in tillräckligt med syre utan näsblod
Nån speciell tävling du har siktet inställt på?
24 oktober, 2007 at 08:10 #783995Anonym anvandareMemberRyger wrote:Härligt o träna när man e riktigt laddadJag blöder också lätt näsblod..skit drygt har ju svårt o få in tillräckligt med syre utan näsblod
Nån speciell tävling du har siktet inställt på?
hehe..ja de e drygt men så fort de släpper e de bara att köra på min näsa gör svinit ont för tillfället kan ja ju iaf säge;)ikväll blir de hårt igen ..mycket fys ikväll..
nope ingen spec. tävling inplanerad ska bli tillräckligt bra bara;)
kram
24 oktober, 2007 at 12:46 #783996Anonym anvandareMemberthess wrote:hehe..ja de e drygt men så fort de släpper e de bara att köra på min näsa gör svinit ont för tillfället kan ja ju iaf säge;)ikväll blir de hårt igen ..mycket fys ikväll..nope ingen spec. tävling inplanerad ska bli tillräckligt bra bara;)
kram
jag brukar mata in bomull eller papper i näsan o köra på iaf men det blir tungt att andas :yikes:
Fys är kul, iaf efteråt när man e klar
Har du bra kondition ?Tänker du tävla i Sw eller Mma också?
kram !
1 november, 2007 at 18:31 #783997Anonym anvandareMemberRyger wrote:jag brukar mata in bomull eller papper i näsan o köra på iaf men det blir tungt att andas :yikes:Fys är kul, iaf efteråt när man e klar
Har du bra kondition ?Tänker du tävla i Sw eller Mma också?
kram !
de e sant..de lär de ju bli men först tänker ja bli grym på alla grunder då kommer man långt sene de bara att tuta o köra..:nerd:kramkram
2 november, 2007 at 17:36 #783998Anonym anvandareMemberVisst grunderna är det absolut viktigaste… bra positioner är A och O
Kör hårt !!
5 november, 2007 at 14:36 #783999Anonym anvandareMemberRyger wrote:Visst grunderna är det absolut viktigaste… bra positioner är A och OKör hårt !!
självklart..men med grejerna i ryggen tar man sig längre..
ikväll blir det till att kramas lite igen ska bli trevligt körde bara en gång förra veckan fylde år o flyttat och jobbat..nu ska de pumpas på..
kram!
6 november, 2007 at 12:59 #784000Anonym anvandareMemberKör hårt thess !
Släng upp lite coola träningsbilder från Bjj:n alltid kul o se !
7 november, 2007 at 09:23 #784001Anonym anvandareMemberRyger wrote:Kör hårt thess !Släng upp lite coola träningsbilder från Bjj:n alltid kul o se !
kanske man kan fixa..
juist nu har ja åkt på en dunder förkylning kan knappt prat o bara hostar..sover en kvar o vaknar o hostar en kvart somnar o vaknar somnar o vaknar så det har inte blivit särskilt mycket sovit i natt o snart ska man ha nationellt prov i svenska muntligt undra hur dettta skia gå..suck..menmen..ska iaf på träningen o kika på det idag ..man lärsig allt ngt nytt;)regnat öser ner o febern stiger inom mig..men de finns alltid något positivt!
8 november, 2007 at 08:19 #784002Anonym anvandareMemberHärlig inställning, bara o härda ut..lycka till på provet !
14 november, 2007 at 08:05 #784003Anonym anvandareMemberRyger wrote:Härlig inställning, bara o härda ut..lycka till på provet !Tnx;)provet gick alldeles kalas.ja fick inte ens göra de för att sjuksyster skickade hem mig nu en vecka efter typ kan ja prat igen..hade prov igår m de gick iaf kalas…
igår blev de 2H MMA pass samma igår blir samma idag..
i söndags kväll blev det 90 minuter promenix på kvällen de va skönt efter ett och annat käkande på både farsdag och fördelsedag den dagen hehe..:ike:
14 november, 2007 at 18:19 #784004Anonym anvandareMemberSnart dax för ett pass e rätt motiverad..ska upp tidigit i ”mörra” och dra till götet ska bli kul blir en heldag med massa inspeartion av olika slag…´dax att göra lite nytta..
snöstorm här också..
14 november, 2007 at 18:49 #784005Anonym anvandareMember…blev lite fel här..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.