Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 912 total)
  • Author

Funderingar på o tävla i Bjj ?

Ryger wrote:
    Funderingar på o tävla i Bjj ?

självklart!!

igår stog de härliga till på träningen..
    roligaste träningen någonsin vår tränar va så laddad efter tävlingen o på så gott humör alla va på toppen humör o dunderladdade…
    vettefasen va som hände efter en timma men näsblod fick ja men de tillhör sporten..

de e bara att fortsätta när de stoppat trodde ja då kom de igen suck då strecha ja o sen la ja mig…
    ’lite yr idag också..fick en rejäl smäll i huvudet vid en fällning torr ja men men nu ska man plugga på här dagen står i fullans rulle m skolarbeten o möte inför ett jobb med herr Lars winnerbäck :P

tace care..solen skiner o de e minus!

Härligt o träna när man e riktigt laddad :D

Jag blöder också lätt näsblod..skit drygt har ju svårt o få in tillräckligt med syre utan näsblod :(

Nån speciell tävling du har siktet inställt på?

Ryger wrote:
    Härligt o träna när man e riktigt laddad :D

Jag blöder också lätt näsblod..skit drygt har ju svårt o få in tillräckligt med syre utan näsblod :(

Nån speciell tävling du har siktet inställt på?

hehe..ja de e drygt men så fort de släpper e de bara att köra på min näsa gör svinit ont för tillfället kan ja ju iaf säge;)ikväll blir de hårt igen ..mycket fys ikväll..:P

nope ingen spec. tävling inplanerad ska bli tillräckligt bra bara;)

kram

thess wrote:
    hehe..ja de e drygt men så fort de släpper e de bara att köra på min näsa gör svinit ont för tillfället kan ja ju iaf säge;)ikväll blir de hårt igen ..mycket fys ikväll..:P

nope ingen spec. tävling inplanerad ska bli tillräckligt bra bara;)

kram

jag brukar mata in bomull eller papper i näsan o köra på iaf men det blir tungt att andas :yikes:

Fys är kul, iaf efteråt när man e klar :)
    Har du bra kondition ?

Tänker du tävla i Sw eller Mma också?

kram !

Ryger wrote:
    jag brukar mata in bomull eller papper i näsan o köra på iaf men det blir tungt att andas :yikes:

Fys är kul, iaf efteråt när man e klar :)
    Har du bra kondition ?

Tänker du tävla i Sw eller Mma också?

kram !

de e sant..de lär de ju bli men först tänker ja bli grym på alla grunder då kommer man långt sene de bara att tuta o köra..:nerd:kramkram

Visst grunderna är det absolut viktigaste… bra positioner är A och O :D

Kör hårt !!

Ryger wrote:
    Visst grunderna är det absolut viktigaste… bra positioner är A och O :D

Kör hårt !!

självklart..men med grejerna i ryggen tar man sig längre..;)
    ikväll blir det till att kramas lite igen ska bli trevligt körde bara en gång förra veckan fylde år o flyttat och jobbat..

nu ska de pumpas på..

kram!

Kör hårt thess !

Släng upp lite coola träningsbilder från Bjj:n alltid kul o se !

Ryger wrote:
    Kör hårt thess !

Släng upp lite coola träningsbilder från Bjj:n alltid kul o se !

kanske man kan fixa..
    juist nu har ja åkt på en dunder förkylning kan knappt prat o bara hostar..sover en kvar o vaknar o hostar en kvart somnar o vaknar somnar o vaknar så det har inte blivit särskilt mycket sovit i natt o snart ska man ha nationellt prov i svenska muntligt undra hur dettta skia gå..suck..menmen..ska iaf på träningen o kika på det idag ..man lärsig allt ngt nytt;)

regnat öser ner o febern stiger inom mig..men de finns alltid något positivt!

Härlig inställning, bara o härda ut..lycka till på provet !

Ryger wrote:
    Härlig inställning, bara o härda ut..lycka till på provet !

Tnx;)provet gick alldeles kalas.ja fick inte ens göra de för att sjuksyster skickade hem mig nu en vecka efter typ kan ja prat igen..hade prov igår m de gick iaf kalas…

igår blev de 2H MMA pass samma igår blir samma idag..

i söndags kväll blev det 90 minuter promenix på kvällen de va skönt efter ett och annat käkande på både farsdag och fördelsedag den dagen hehe..:ike:

Snart dax för ett pass e rätt motiverad..ska upp tidigit i ”mörra” och dra till götet ska bli kul blir en heldag med massa inspeartion av olika slag…´dax att göra lite nytta..

snöstorm här också..

…blev lite fel här..

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.