Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 912 total)
  • Author

Igår blev det ett riktigt kul pass två timmar sparring lite boxning en halv timma och en timmas lekande med kids..;)jag vet noig inte vad som var tyngst..haha

Sparring e skoj boxning speciellt :)

Ryger wrote:
    Sparring e skoj boxning speciellt :)

ah det e feting skoj ikväll blir de ett två timmars pass igen…

vet inte varför men nu är ajg sjuk igen tror att de slöpte av massagen ja fick,lavastensmassage sååå himla underbart..gbg i helgen nu också!ska bli kul..hoppas man ser någras här från forumet

idag får det bli en promenad eller om jag tar den i morgon bitti efter att ja har haft en vända på körskolan..sen är man helt ledig i morron!

Tjena, har din mma klubb en hemsida möjligtvis?

letar efter en mma klubb men finns ju inte allför många i skaraborg :( 😥

hejhej..vart bor du då?nej tyvärr men ja ska bygga enåt oss.du har ju i mariestad o skara i lidköping tror ja typ de e la de ja vet:Dkom t mariestad:D

Hej !
    Hur går träningen ? Ska du tävla i Bjj snart ? :D

Ryger wrote:
    Hej !
    Hur går träningen ? Ska du tävla i Bjj snart ? :D

jag måste hålla mig fri från blåmärken och blåtiror iaf fram till 5 jan. sen beror de lite på efter den dagen:D hänt en ganska stor rolig grej:p[/b]

men ja e ju sugen och grabbarna på träningen kommer la tvinga mig och ja säger junte nej..hehe…
    va du nere på lucia igår??

va grymt kul på lucia igår inserande och frustrerande..ska köra ett pass på gymmet på onsdag se hur min kropp reagerar nu.kommer bli ett lätt genomkörande program för sen blir de bjj.

Nej jag var inte på lucia för långt dit :(

Aha inga blåtiror ? Vad för stort som hänt då då? Nåt med utseendet att göra förstår jag :)

hihi mjo lite så är d la,ne a stälde upp i en tävling för de företag jag jobbar med, Foever living rodukts vi säljer aloe vera iaf. så skulle man ty skicka in en bild i klänning o en ansiktsild o blablbal iaf ja e utagen t en av de tre sista i sveige:D

nu kom ja nyss hem från ett parr 1.5 timma sparring samt teknik o hård fys sen 40 på gymmet mst bices sen lite axlar nacke o tri.

gött tryck i hela kroppen:D

Aha ok, Grattis får man väl säga då :)

Mest biceps, beachbyggare ? :p

Ryger wrote:
    Aha ok, Grattis får man väl säga då :)

Mest biceps, beachbyggare ? :p

hahaha sköning.. njea mn de e la de ja kna köra utan att dö av smärta typ..

nuligger man hemma m 39 i feber..tris..hur e de sj:okram

Aha ok..varför smärta ?

trist att du är sjuk var du inte det nyss ?

Själv är det riktigt bra, lite sliten idag men körde iaf lite SW på jobbet, har ju lyxen o kunna träna på jobbet :)
    Körde benböj igår så har otrolig träningsvärk i låren o rumpan :)
    Har faktiskt fått för mig att få stora armar igen så kör en hel del biceps jag med. :bb:

Krya på dig !!

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.