Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 912 total)
  • Author
    013 wrote:
    Härligt att höra att motivationen är på topp!!Du ska nog se att läkar besöket kommer gå bra,så oroa dig inte..Hoppas du fick några timmars sömn inatt, med tanke på gårdagen:o
    Kör riktigt hårt idag och krossa fibrerna i brösten rejält idag,,för kom alltid ihåg när det går tungt och tar emot,varför du gör detta..Du vet ju vad belöningen är!!Och när du väl är framme så vet du att det var värt slitet..Kör varje pass som om det vore ditt sista,, kör på som om det inte fanns någon morgondag..Full fokus på rätt saker nu, vi klarar det tillsammans!!Jag stöttar dig till 100% precis som jag lovat!!Nu blickar vi framåt..

Se till att äta ordentligt,även om det tar emot att få i sig all mat så försök och vila så mycket du kan mellan passen..

Ha det så bra nu i skolan och hälsa C ikväll.

IT AIN`T JUST GENETICS[/b]:friends:

Låter jätte bra,EFTER REGN KOMMER SOLSKEN[/b]

skriver mer sen har lektion nu,lite brottom…:| ha d så bra så länge

To day will be a goooood day,i hope…
    hoppas du mår bra..eller så bäst som det går..ja somnade snabbt va så himla trött…igår va en bra dag ändå du är en stark människa…det ser jag upp till..vi har våran vision..o vi stöttar varran!:)

Hej tjejen! Tittar bara förbi en snabbis och kollar att allt går bra! Sitter i skolan så måste iväg nu, men fortsätt köra på. Btw, du är SÅ välkommen att komma ner till GBG i helgen om du vill!

Kramar!

thess wrote:
    To day will be a goooood day,i hope…
    hoppas du mår bra..eller så bäst som det går..ja somnade snabbt va så himla trött…igår va en bra dag ändå du är en stark människa…det ser jag upp till..vi har våran vision..o vi stöttar varran!:)

Ursäkta mig här, men sen när blev jag en MRS:( hehe..
    Det kommer bli en bra dag, bara ta den för vad den är..Det vi pratade ut om igår gjorde saker o ting bättre,, och tiden får ge svar på frågor som vi bär på..Finns absolut ingenting att oroa sig över..[/b]
    Fokus på träningen och satsningarna,allt annat får stå tillbaka..
    Ska käka lite kyckling nu och sen iväg för att boosta på brösten o hamstringsen..

Jag försöker vara en förebild för att kunna motivera dig så gott jag kan,, Hörde förresten en del rykten om att par skulle införas på Lucia:P
    Så ännu en anledning till att köra på ännu tyngre och krossa fibrerna..

With Passion,Patience and Love to the training You`ll be number one

[/b]

:friends:
    MissMini wrote:
    Hej tjejen! Tittar bara förbi en snabbis och kollar att allt går bra! Sitter i skolan så måste iväg nu, men fortsätt köra på. Btw, du är SÅ välkommen att komma ner till GBG i helgen om du vill!

Kramar!

härligt..ja e m i skolna..ne ja mår inte bäst..vi kan ta det över telefon ja e typ inte sjuk men ändå är det ngt som e fel..nu ska ja ha webdesig hörs i kväll eller i morgon eller ngt..klart att ja vill komma ner till er,har du slgit PTR i huvudet,eller varför huvudskakning?hihi
    Puss o kram

013 wrote:
    Ursäkta mig här, men sen när blev jag en MRS:( hehe..
    Det kommer bli en bra dag, bara ta den för vad den är..Det vi pratade ut om igår gjorde saker o ting bättre,, och tiden får ge svar på frågor som vi bär på..Finns absolut ingenting att oroa sig över..[/b]
    Fokus på träningen och satsningarna,allt annat får stå tillbaka..
    Ska käka lite kyckling nu och sen iväg för att boosta på brösten o hamstringsen..

Jag försöker vara en förebild för att kunna motivera dig så gott jag kan,, Hörde förresten en del rykten om att par skulle införas på Lucia:P
    Så ännu en anledning till att köra på ännu tyngre och krossa fibrerna..

With Passion,Patience and Love to the training You`ll be number one

[/b]

:friends:

hihi^^de va meningen..skoja lite med dig*hosthost*
    asså..shit spännande de får vi allt ta tag i..hihi^^ja ska krossa snart snart först webdesign nu..sen lunch o sen gymemt..wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie=)Ha d najs..puss

kul å se en seriöst kämpande tjej…..vore kul me lite fler bilder.:emo-thumb

A_Puma wrote:
    kul å se en seriöst kämpande tjej…..vore kul me lite fler bilder.:emo-thumb

Tack!:) Det kommer bilder det lovar jag…inom kort..Det traskar framåt o motivationen e på topp..!:emo-thumb

Dagens pass-helt underbart, oj oj oj..KROSSA! bröst o mage..vilket pump..Crille hade mindre bra pass idag,han ja tränar med alltså..MEN icke här gick det bra:emo-thumb passet idag gick över mina förväntningar..o idag skulle ja vilja ha en komentar om mig av Dig, Stefan..hihi,du vet va ja menar!
    ser fram emot morgondagen..Förväntansfull..jag lever för dagen..:O men nu sova..humör o insperation o motivation är fortfarande å topp…

STEFAN,Tack för att du finns där för mig[/b]

MissMini wrote:

Kramar!

Ta hand om bror min,håll kolla på huvdet…[/b]:frust:

thess wrote:
    härligt..ja e m i skolna..ne ja mår inte bäst..vi kan ta det över telefon ja e typ inte sjuk men ändå är det ngt som e fel..nu ska ja ha webdesig hörs i kväll eller i morgon eller ngt..klart att ja vill komma ner till er,har du slgit PTR i huvudet,eller varför huvudskakning?hihi
    Puss o kram

Haha! Nej! Jag behöver inte slå honom i huvudet, det gör han ju så bra själv stackarn :frust: tycker synd om honom som måste jobba ändå bara.. Han borde få ta det lugnt, men du känner ju honom, han kan inte ge upp ju :) , well, that´s what I love about him ;)
    Vi får höras imorgon tjejen, hoppas verkligen inte att det är något allvarligt med dig!!

Sov så gott nu. Kramar!

thess wrote:
    Dagens pass-helt underbart, oj oj oj..KROSSA! bröst o mage..vilket pump..Crille hade mindre bra pass idag,han ja tränar med alltså..MEN icke här gick det passet idag gick över mina förväntningar..o idag skulle ja vilja ha en komentar om mig av Dig, Stefan..hihi,du vet va ja menar!
    ser fram emot morgondagen..Förväntansfull..jag lever för dagen..men nu sova..humör o insperation o motivation är fortfarande å topp…

God morgon Miss blocky..Hoppas du fick sova ordentlig inatt och känner dig utvilad och motiverad, för ännu en underbar dag här i livet..Börja dagen på ett bra sätt nu och ät din gröt,så dina muskler får den näring den behöver..

Du gör mig stoltare och stoltare för var dag som går,,vilken vilja och fighting spirit:emo-thumb så jäkla kul att uppläget fungerar bra..
    Haha du skulle allt velat ha en kommentar av mig va,, hmm om du tänker efter lite så tror jag nog att du vet vad jag skulle ha sagt(tror det är lite för intimt och ”barnförbjudet” att säga här över brädan:| men använd din fantasi[/b]

Kör hårt på gymet idag och ge buggarna rejält med blod och krossa fibrerna så det bara suktar efter näring sen..Shut up and squat!!

Du vet att jag finns här och stöttar dig,, I`ll be there for you.

If there is no tomorrow,there is no future

[/b]
    Ha en riktigt bra dag nu och inget fuskande eller slarvande med maten,, detaljerna gör helheten..

013 wrote:
    God morgon Miss blocky..Hoppas du fick sova ordentlig inatt och känner dig utvilad och motiverad, för ännu en underbar dag här i livet..Börja dagen på ett bra sätt nu och ät din gröt,så dina muskler får den näring den behöver..

Du gör mig stoltare och stoltare för var dag som går,,vilken vilja och fighting spirit:emo-thumb så jäkla kul att uppläget fungerar bra..
    Haha du skulle allt velat ha en kommentar av mig va,, hmm om du tänker efter lite så tror jag nog att du vet vad jag skulle ha sagt(tror det är lite för intimt och ”barnförbjudet” att säga här över brädan:| men använd din fantasi[/b]

Kör hårt på gymet idag och ge buggarna rejält med blod och krossa fibrerna så det bara suktar efter näring sen..Shut up and squat!!

Du vet att jag finns här och stöttar dig,, I`ll be there for you.

If there is no tomorrow,there is no future

[/b]
    Ha en riktigt bra dag nu och inget fuskande eller slarvande med maten,, detaljerna gör helheten..

Just käkat mellanmålet..nu har vi text,så det blir att skriva radiomanus nu..sen lunch..sen lektion i tre timmar sen väntar gymmet..hårt hårt hårt ska d bli..lika always,hoppas att det går över mina förväntningar idag med för igår var det en kanon dag..oj oj oj..känns så bra i kroppen idga också..inte alls lika vattnig som tur är..känner mig lite lättare o ja e ej så svullen..:p
    NO BRAIN NO PAIN[/b]

Min kämparglöd finns där, motivationen o viljar finns också där..ja vet mitt mål o ja planerar mina dagar för att lyckas…ha en bra dag du med så hörs vi av senare..

Btw,kanske kanske…så väntass det valpar där hemma idag..valpmammsen visa tendenser idag,men vem vet hon har dragit ut på det tidigare..

Var dag finner man ljuset..

Sådär ja!Gymmat…Wow d e la d ända ja har o säga om idag..dock ej lika bra som igår.men vi blickar frmåt..o mr steff du vet va ja vill..så kör hårt tiden finns o viljan vetttu…tänk på mig hahaha

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.