- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 december, 2007 at 13:19 #784021Anonym anvandareMemberRyger wrote:Aha ok..varför smärta ?
trist att du är sjuk var du inte det nyss ?
Själv är det riktigt bra, lite sliten idag men körde iaf lite SW på jobbet, har ju lyxen o kunna träna på jobbet
Körde benböj igår så har otrolig träningsvärk i låren o rumpan
Har faktiskt fått för mig att få stora armar igen så kör en hel del biceps jag med.Krya på dig !!
har en hel del gammla skaor i min rygg nacke och svank.där av smärtan ah ja va nyss sjuk. va på sjukhuset nyss och ja har ngn virus infektion som satt sg i strupen så ja har ont när ja andas kan knappt äta eller svälja..hög feber…
annars e de bra..stora armar e fint och axlar;)
gött,massera rumpan på dig då eller;)hihi..skönt att tränapå jobbet sj får ja kasta flaskor o showa på mitt jobb..hihi
kram
14 december, 2007 at 14:15 #784022Anonym anvandareMemberthess wrote:har en hel del gammla skaor i min rygg nacke och svank.där av smärtan ah ja va nyss sjuk. va på sjukhuset nyss och ja har ngn virus infektion som satt sg i strupen så ja har ont när ja andas kan knappt äta eller svälja..hög feber…annars e de bra..stora armar e fint och axlar
gött,massera rumpan på dig då ellerhihi..skönt att tränapå jobbet sj får ja kasta flaskor o showa på mitt jobb..hihi
kram
Oj jäklar det låter ju riktigt allvarligt det ju.. har du fått nå starka mediciner o sånt då?
Var o körde lite gym o lite mitts träning idag så nu väntar 2 dagars vila tror jag..kommer va som ny efter det
Ja enda fördelen med mitt jobb är väl dom lugna perioderna där man kan träna, fått lite ansvar över gymmet och brottar lokalen så nu kan man köpa in lite nya prylar alltid skoj det
Kasta flaskor o showa.. låter som en bartender ? :drunk:
Ta de lugnt o vila upp dig !
18 december, 2007 at 11:41 #784023Anonym anvandareMemberRyger wrote:Oj jäklar det låter ju riktigt allvarligt det ju.. har du fått nå starka mediciner o sånt då?Var o körde lite gym o lite mitts träning idag så nu väntar 2 dagars vila tror jag..kommer va som ny efter det
Ja enda fördelen med mitt jobb är väl dom lugna perioderna där man kan träna, fått lite ansvar över gymmet och brottar lokalen så nu kan man köpa in lite nya prylar alltid skoj det
Kasta flaskor o showa.. låter som en bartender ? :drunk:
Ta de lugnt o vila upp dig !
Stämmer bra,jag jobbar som bartender..de e roligt de:D
mm ja ligger hemma fort. med hög feber..så sjukt jobbigt,är grymt rastlös..fan va roligt,då är de extra skoj att ner o köra:P
ja får la vila ts januari mitt typ sen jäklar,nej urch de kändes tungt att skriva sukc..men va gör man då får vi iaf hoppas att ja e frisk..
nu skaja ta en lång duch,sen får man se va som sker,en film kanske tredje för idag haha..
ska du på ngn tävling här snart eller?kram
18 december, 2007 at 12:20 #784024Anonym anvandareMemberVila så länge blir man ju galen men inte mycket o göra åt när man e sjuk..
Har jobbat som vakt på krogen förut..men för drygt med alla fulla dryga människor så det har jag lagt ner.
Tävling neråt blir nog gameness i april…
Vila ordentligt nu så du blir frisk snabbt o ha så kul vid tv:n
23 december, 2007 at 12:04 #784025Anonym anvandareMemberGod Jul !!
Hoppas du får allt du önskat dig och att du är friskare nu.
Kram !
27 december, 2007 at 12:21 #784026Anonym anvandareMemberRyger wrote:God Jul !!Hoppas du får allt du önskat dig och att du är friskare nu.
Kram !
haha..nej alla gånger är de inte alltid så kul men ja såg på juldagen två killar som bråka och innan vakten kom gjorde ena ett gryt snyggt svep på den andre hehe..ända roliga nj skoja.finn mycket kul m att jobba på nattklubbar,ja har tur som står innanför baren. då får de stora grabbarna ta hand om resten haha..
nej tyävrr ja e fort. sjuk har dock inte lika mycket fber men ja e trött och öm i kroppen har ont som fasen i halsen hostar o hostar…men de blr bättre..
hur e de sj efter all julmat,man lär ha gått upp flera kilo.
:ike: kram
27 december, 2007 at 12:27 #784027Anonym anvandareMemberTrist o va sjuk över jul..hoppas du kan äta o så iaf.. har nog gått upp ett par kilo jag men snart nytt år o nya tag
Förkyld som tusan så jag ska vara smart för en gångs skull o inte träna, annars brukar jag bara köra på o tro att det ska bli bättre vilket det sällan blir.
Krya på dig kram !
30 december, 2007 at 09:43 #784028Anonym anvandareMemberRyger wrote:Trist o va sjuk över jul..hoppas du kan äta o så iaf.. har nog gått upp ett par kilo jag men snart nytt år o nya tagFörkyld som tusan så jag ska vara smart för en gångs skull o inte träna, annars brukar jag bara köra på o tro att det ska bli bättre vilket det sällan blir.
Krya på dig kram !
Härligt..Ne de blir iaf minns två veckor lugnt för min del dom satta mig på entibiotika igår i tio dagar så att..kiten ger sig inte,hosatat så de komemr blod och grejer..men snart så.ja e så träningsugen så de kryper i mig,och alla vkterna man jobbar m kommer och snackar om träningen hit o dit och jag bara:(.. haha…
kram på dig och snart gott nytt år!
30 december, 2007 at 13:15 #784029Anonym anvandareMemberBlod vid hosta ? shit.. låter inte bra det… du får ta igen all träning nästa år..brukar du kolla på UFC o sånt ?
Snart gott nytt år !!
31 december, 2007 at 13:12 #784030Anonym anvandareMemberRyger wrote:Blod vid hosta ? shit.. låter inte bra det… du får ta igen all träning nästa år..brukar du kolla på UFC o sånt ?Snart gott nytt år !!
Klart att man gör ligger upp många timmar om nätterna och ser på de speciellt i förrgår den grymt roliga machen mellan dom som hade så mycket agg emot varran han som kom upp och peka finger..haha..
ja hostar såmycket så ja hostarsönder slämhinnor i halsen..det är en mykoplastma infektion.. vad de nu är,jag vet iaf att om en hund får de går de inte att bota:P
gott nytt år och stor kram
31 december, 2007 at 13:21 #784031Anonym anvandareMemberjaha nu vet ja vd det är..
1 januari, 2008 at 12:43 #784032Anonym anvandareMemberGott nytt år alla jag fira det med ett 12 timmars pass på jobbet,fick tillochmed pump i bic. efter att ha burit så mycket backar m glas o massa öl o skit…nya året vigdes in med att missa de för man blanda en grogg:P
1 januari, 2008 at 14:09 #784033Anonym anvandareMemberHar fyllt ut lite ledig tid med att läsa igenom träningsjournaler, bla din blev lite nyfiken på om det fortarande är lucia 2008 som gäller?
1 januari, 2008 at 21:02 #784034Anonym anvandareMembertror tyvärr inte det,man vet aldrig men som de ser ut nu får jag hoppas att jag blir frik och kan sätta igång med kamspsporten igen får vi ser hur de går där,mår min kropp bra blir de mera på gymemt och då finns de chans men inget betsämt..jag har ett händelsfullt år framför mig nu med student förmodligen flytt och diversa jobb och uppstart av saker..
..men först..vill ja bli frisk hihi-
2 januari, 2008 at 18:36 #784035Anonym anvandareMemberHur har det gått med den där smink grejen eller vad det var ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.