- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 januari, 2008 at 21:57 #784036Anonym anvandareMemberRyger wrote:Hur har det gått med den där smink grejen eller vad det var ?
Yes. Åker ner på lördag morgon,ligger bara och sover hela dagarna,går lite för att inte bli för pluffsig men väldigt lugnt så ja blir frisk..antibiotikan hjälper iaf,6 dagarn nu och det är mycket bättre…
3 januari, 2008 at 21:57 #784037Anonym anvandareMemberSNART TRÄNA IGEN!! Då jäklar!!
4 januari, 2008 at 17:51 #784038Anonym anvandareMemberdet har blivit en hel del motion väldigt lugnt och mycket trappor de senaste när ja har vart sjuk kan bero på att de e sex rapper upp t lägenheten,men ja har bannaremej nog tappat lite vikt.platt om magen..snart får ja börja träna igen..
Antiiotikan har verkligen börjat hjälpa nu ingen feber,bara lite ont o hosta kvar annars snart helt frisk:D
i morgon bitti ska ja iaf t stenungsund;) kanske dyker upp en daxformsbild snart..
9 januari, 2008 at 08:17 #784039Anonym anvandareMemberOkej då va sista Antibiotikan tagen nu ska man bara vila. fattar inte idag,när både Moleplekten och antibiotikan gick på sista igår har jag dyng huvudvärk. de e la kroppen som ställer om eller nått..nu blir de ett par dagars vila sen kan ja köra igen. Idag tänkte ja iaf köra lite mage samt vader,hemma,alltid bra att ha finslipade;)
Regnet öser ner och det är massa i skolan emn inget jobb på två veckor typ:D
12 januari, 2008 at 13:37 #784040Anonym anvandareMemberSjukhuset igen då..fortfarande lunginflamation,blev inte helt bra av antibiotikan så det får bli en månad minst vilandes till..frustrerande..
17 januari, 2008 at 09:53 #784041Anonym anvandareMembertrött på att vara sjuk nu, nu ha halsen svullnat upp och de e e svårt att svälja, men va gör man. dee baa att slurka i sig sin hostmedecin och sova.har iaf göttaste schemat i skolan ever. mån ons 8.00 till ca 12.00 varje dag sen ledig tor fre fram tills vecka 8 sen apu tors o fre.
28 januari, 2008 at 16:44 #784042Anonym anvandareMemberokej…fem dagar kvar..igår sken solen de va underbar ja vakna och va pigg!helt otroligt..så jag drog på mig brallor o ett par tröjor i med en protte och sen traska jag iväg.trodde ja hade gptt max en timma nör ja ko in men det va två och då had ja presis lovat syrran en runda längs sjön på en timma..så tre timmar promenad igår aktivt..ja arför inte..välkommen träningsverk haha..bra start:Dsen blev de bio..haha..snart hoppas jag på ett riktigt träningspass..men de komemr blir lungt i början fort trycket över lungorna kvar
5 februari, 2008 at 07:57 #784043Anonym anvandareMemberOkej då va sista dagen med antibiotika avklarar..fortfarande lite roslig i halsen och lite hostig så det får bli ett par lugna dagar..sen så..jag tönkte börja lätt igen,det blir ju som att börja om nu känns det som..hela kroppen är totalt omvänd..
men det kommer blir kondition och lätt genomkörning av kroppen första passet..då långt har jag tänkt..
återkommer när detta är avklarar..men först blir helt frisk..
9 februari, 2008 at 18:36 #784044Anonym anvandareMemberjapp..a hargjort mitt första pass..drog igenom kroppen lite lätt samt simma i 30 minuter före dag..så skönt så..men blir ingen konditions för mig ingen aktiv iaf då kom hostan tillbacks de ork inte kroppen av just nu vi får la se..har min boll o mina vikter här hemma..kanske blir en cross-trainer också..vi får se..just nu klarra jag mig..
14 februari, 2008 at 08:47 #784045Anonym anvandareMemberHörde jag att detta va en sjukjournal!svar ja..
idag e de alla hjärtans dag solen skiner och jag har sm i att snyta mig..ska ta mig en lång härlig promenad nu…
21 februari, 2008 at 19:05 #784046Anonym anvandareMembermitt mål är ju iår men som folk lär ha fattat efter att knappt ha tränat ngt på gy sen i maj typ så lä det inte ske först och främst tänkte jag blli frisk men mitt intresse lever kva och en dag står ja på scen!
21 mars, 2008 at 16:53 #784047Anonym anvandareMemberOkej! Nu är jag verkligen frisk på riktigt..helt underbart..
ha hostat två gånger på en vecka nu ingen feber och jag klara ett pass på gymmet..känns riktigt skönt..nu under påsk e massa jobb men efter det ska jag komma igång igen med träningen..ska bli så skönt att ngn bryter lite i en igen..hihi..timw for work..
tace care
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.