- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 februari, 2007 at 19:52 #783226Anonym anvandareMember
Har vart ute o gått en timma nu:emo-thumb
1 mars, 2007 at 06:02 #783227Anonym anvandareMemberthess wrote:Sådär ja!Gymmat…Wow d e la d ända ja har o säga om idag..dock ej lika bra som igår.men vi blickar frmåt..o mr steff du vet va ja vill..så kör hårt tiden finns o viljan vetttu…tänk på mig hahahaGod morgon,, ska snart ut o traska i mörkret en stund, jag suger fortfarande på karamallen,,är riktigt sugen och motiverad,, men jag vet inte..:frust:
Hoppas du fått sova ordentlig inatt och mår toppen..Jag skriver mer sen efter promenaden..Kom ihåg att fråga om det där nu!!!Ät din gröt och ladda rejält inför passet idag, så får du vila från träningen imorogn..
If there is no futurue,there is no tomorrow,if there is no tomorrow,It will be your last training session;)[/b]
1 mars, 2007 at 06:41 #783228Anonym anvandareMember013 wrote:God morgon,, ska snart ut o traska i mörkret en stund, jag suger fortfarande på karamallen,,är riktigt sugen och motiverad,, men jag vet inte..:frust:
Hoppas du fått sova ordentlig inatt och mår toppen..Jag skriver mer sen efter promenaden..Kom ihåg att fråga om det där nu!!!Ät din gröt och ladda rejält inför passet idag, så får du vila från träningen imorogn..
If there is no futurue,there is no tomorrow,if there is no tomorrow,It will be your last training session;)[/b]
sovit gott-NEJ!vaknade tre gånger i natt somnade elva halv tolv vaknade halv tre somnade kvart över tre typ..vaknada igen halv fyra o sen igen v halv fem klockan ringde kvart i sex..så gott har ja sovit.nu sa j traska till bussen..för skolan väntar…japp..ja har hört o de ska la gå brainga problem..så att de e bara att tuta o köra precis som du ska göra m d u suger på tuta o kör..överväg det posetiva…..:p ha en bra dag..hörs senare..ja e laddad inför dagens pass redan hihi o bättre ska det bli
1 mars, 2007 at 08:49 #783229Anonym anvandareMemberBlev visst fel kolla nedan:)
1 mars, 2007 at 08:53 #783230Anonym anvandareMemberthess wrote:sovit gott-NEJ!vaknade tre gånger i natt somnade elva halv tolv vaknade halv tre somnade kvart över tre typ..vaknada igen halv fyra o sen igen v halv fem klockan ringde kvart i sex..så gott har ja sovit.nu sa j traska till bussen..för skolan väntar…japp..ja har hört o de ska la gå brainga problem..så att de e bara att tuta o köra precis som du ska göra m d u suger på tuta o kör..överväg det posetiva…..:p ha en bra dag..hörs senare..ja e laddad inför dagens pass redan hihi o bättre ska det bliDet där låter inget bra vännen,, får försöka varva ner lite mer innan du ska sova..Försöka tömma huvudet på tankar en stund innan du lägger dig,,och det sista du ska tänka på innan du lägger dig, är tre positiva och bra saker som du gjort eller fått höra under dagen, om dig själv..Man ska alltid avsluta kvällen positivt med bra tankar och sen vakna positivt!!
Får hoppas du får dina svar på måndag, det löser sig ska du se!!:o
Men känn efter innan du tränar idag, hur kroppen känns och välj vikter med omsorg med tanke på din dåliga sömn..För risken är att kroppen kan vara sliten och skulle du panga på för mycket så är risken att du skadar dig..Så värm upp ordenligt idag o känn efter!!En sak att vara laddad o motiverad, en annan om kroppen är trött..Men jag litar på ditt omdöme:emo-thumbLåter bra att det inte är några problem inför nästa helg!!Då tycker jag att vi kör på det!
Kör riktigt hårt idag, så har du en välbehövlig vila imorgon,,du har gjort stora framsteg på kort tid tycker jag, fortsätt i denna stil..Du imponerar verkligen..
Keep up the hard work,and you got the hard look[/b]
:bb3: [/b]Se till att sköta maten och fyll på regelbundet!!
1 mars, 2007 at 20:41 #783231Anonym anvandareMemberKeep up the hard work,and you got the hard look[/b]
:bb3: [/b]Se till att sköta maten och fyll på regelbundet!!
[/QUOTE]
alltid vettu,ja hum posetivt idag…shit du har biffat t dig
2 mars, 2007 at 07:58 #783232Anonym anvandareMemberVILA O ÄTA IDAG![/b]
2 mars, 2007 at 10:11 #783233Anonym anvandareMemberBra träningsvecka för din del.,Låt musklerna vila och växa idag.Det är du värd..
Tack för all stöttning och inspiration du ger mig..Blir svårt att undvika satsningen nu, med tanke på allt du ger mig..
Ris och kyckling nu och snart bär det av mot gymet..Arm fibrer att bryta ner ,,om de nu återhämtat sig sen lördagen batals:|2 mars, 2007 at 11:55 #783234Anonym anvandareMember013 wrote:Bra träningsvecka för din del.,Låt musklerna vila och växa idag.Det är du värd..
Tack för all stöttning och inspiration du ger mig..Blir svårt att undvika satsningen nu, med tanke på allt du ger mig..
Ris och kyckling nu och snart bär det av mot gymet..Arm fibrer att bryta ner ,,om de nu återhämtat sig sen lördagen batals:|hahaha^^låter kanon juh…klart att dom har haha^^eller?mina har det iaf…ja det har varit en kanonvecka för träningen o hoppas att den fortsätter så på lördag o sen nästa vecka också..men det ska den allt göra-med motivation o inspiration kommer man långt långt vet du…japp just käkat lunch..ska ha en lektion t typ..sen ska jag kila..idag blir en go dag o i morgon ännu bättre då får jag ju träna o söndag..wiie så skönt bara ha d gött sova käka o ha d gött…hörs i kväll..kram,klart att ja tänket pusha dig o fortsätta inspirera dig..ALLTID!:pop:
Detta inlägg har till en liten del språkkorrigerats. Det finns fortfarande massor kvar som kan förbättras. Snääälla Thess, försök! Jag vet att du kan bättre!
Janpeter Sangborn4 mars, 2007 at 10:35 #783235Anonym anvandareMemberDenna vecka så kör ja så här:
lördag: armar mage
söndag: rygg trapz vader
måndag: vila
tisdag:ben mage
onsdag:armar
torsdag:axlar vader
lördag: bröst baksida ben
söndag: rygg trapz o magei helgen blir det upp till steff o vidare till palle o frida,ska blir riktigt skoj..kanske inte sitter här nu lika mycket,var tvungen att lämna in min dator på reperationsinstalation o omformatering av hårdiskarna.så lagom skoj!
NU BLIR DET HÅRT!..[/b]-på väg till gymmet nu[/b]
5 mars, 2007 at 11:48 #783236Anonym anvandareMemberVilodag idag,riktigt skönt..o behövligt..tänkte mäta mig lite idag o se mina mått o slänga ut här..[/b]
6 mars, 2007 at 05:54 #783237Anonym anvandareMemberGod morgon!!
Sitter nu och äter min gröt o äggvita,efter 90 min morgonpromenad(kolla klockan:| )
Hoppas du sovit gott och är laddad inför en ny tung träningsdag.Du har ju ben på programet,hoppas du kan genomföra passet pga av din fot,, annars får du höra av dig, så får vi lägga om programet lite..Det fixar sig..Och du allt fixar sig,, håll huvudet högt och bit ihop,,[/b]
Dags att dra vidare mot solariet..
Vi hörs senare puss[/b]
6 mars, 2007 at 09:49 #783238Anonym anvandareMember013 wrote:God morgon!!
Sitter nu och äter min gröt o äggvita,efter 90 min morgonpromenad(kolla klockan:| )
Hoppas du sovit gott och är laddad inför en ny tung träningsdag.Du har ju ben på programet,hoppas du kan genomföra passet pga av din fot,, annars får du höra av dig, så får vi lägga om programet lite..Det fixar sig..Och du allt fixar sig,, håll huvudet högt och bit ihop,,[/b]
Dags att dra vidare mot solariet..
Vi hörs senare puss[/b]
såklart ja klarar av d har ju haft iont i foten ett halvår nu..väntade bara på att ja skulle slita upp den igen..o nu så,duktig av mig…jag e så laddad idag så det kommer blir ett kanon pass8) hörs i kväll…
6 mars, 2007 at 09:50 #783239Anonym anvandareMemberjag ser fram emot helgen!
7 mars, 2007 at 11:49 #783240Anonym anvandareMemberIgår körde jag bem o mage,gick riktigt bra..stretchade säkert en halvtimma igår..ändå ont ont ont i benen idag..men de e bara att bort se ifrån..idag blir det armar ja e laddad..!sitter i skolan…snart ska ja till gymmet..min dator hemma e fortfarande paj..men snart så får ja tbax den..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.