Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 912 total)
  • Author
    thess wrote:
    Igår körde jag bem o mage,gick riktigt bra..stretchade säkert en halvtimma igår..ändå ont ont ont i benen idag..men de e bara att bort se ifrån..idag blir det armar ja e laddad..!sitter i skolan…snart ska ja till gymmet..min dator hemma e fortfarande paj..men snart så får ja tbax den..

Träningsvärken är bara en början,, du kan ju börja fundera på hur du kommer känna dig typ,, måndag kväll:frust:

2 days left..

Kör ett riktigt hårt pass idag och ge armfibrerna en rejäl omgång..Kom ihåg att fylla på rejält med mat!!

:friends:

013 wrote:
    Träningsvärken är bara en början,, du kan ju börja fundera på hur du kommer känna dig typ,, måndag kväll:frust:

2 days left..

Kör ett riktigt hårt pass idag och ge armfibrerna en rejäl omgång..Kom ihåg att fylla på rejält med mat!!

:friends:

armarna mår kalas idag..sov riktigt gott inatt somnade som en stock idag så ska ja allt piska axlarna o vaderna..men nu skolan som väntar…:p ah hum tur att ja e ledig på tisdag från skolan också så ja kan vila upp mig o förmodligen kanske till och med kunna stå på mina fötter hahaha^¨ja fruktar d värsta!
    ha d kanon hörs senare:emo-thumb motivationen fortfarande på topp!

Så klart du kommer kunna stå på fötterna efter helgen,, men frågan är med vilka besvär:| och vilka psykiska men…
    Ja, jo det vore mycket konstigt om inte motivationen är på topp,, med tanke på all inspiration och stöttning du har runt omkring dig just nu..Bara att titta på sig själv i spegeln och le!!!
    Här är morgonpromenaden avklarad,gröten uppäten och solningen gjord..Så ska snart häva i mig lite kyckling och mosa axelfibrerna o vaderna..
    One day left, and miss Blocky!You know what it is for day today:)

[/b]

*It`s a long and hard way to go,, but you know It`s fuckend worth it*
    *Don`t think about the past, just look forward my friend..And try to find out what the future have for you*
    [/b]
    ;)
    013 wrote:
    Så klart du kommer kunna stå på fötterna efter helgen,, men frågan är med vilka besvär:| och vilka psykiska men…
    Ja, jo det vore mycket konstigt om inte motivationen är på topp,, med tanke på all inspiration och stöttning du har runt omkring dig just nu..Bara att titta på sig själv i spegeln och le!!!
    Här är morgonpromenaden avklarad,gröten uppäten och solningen gjord..Så ska snart häva i mig lite kyckling och mosa axelfibrerna o vaderna..
    One day left, and miss Blocky!You know what it is for day today:)

[/b]

*It`s a long and hard way to go,, but you know It`s fuckend worth it*
    *Don`t think about the past, just look forward my friend..And try to find out what the future have for you*
    [/b]
    ;)

tackar du gör mig så glad ska du veta..japp snart så smäller d hihi^^nu har ja skrivit ut kartan inför våran färd hihi^^du insprerar mig o de känns skönt m allt stöd de behövs…speciellt idag:(

Så du är Fridas syster, hon är min inspiration här på BODY så nu blir det att jag kommer mingla här hos dig oxå varje dag, ni är jätte lika varann:) :) , kul att du oxå har en journal.

snuttan347 wrote:
    Så du är Fridas syster, hon är min inspiration här på BODY så nu blir det att jag kommer mingla här hos dig oxå varje dag, ni är jätte lika varann:) :) , kul att du oxå har en journal.

KANON HELG![/b]Tack palle frida o vovvsingarna o steff…ingen träningsverk över huvudtaget o hem kommer o posetivt mer är att ja hämtar min dator ikväll då blir d lite mer aktivt..här kanske kommer att ske lite omstruktureringar men det återstår att se..ut o solen o glida på en runda..Ha en kanon dag allisammans…Btw, bästa ryggpass någonin i söndags..:emo-thumb

~Frida~ wrote:
    :D Vad söt du är Pillan! Vi är iofs mer lika än min riktiga syster & jag och mer lika än Thess tvillingsyster och Thess -så vem vet ;)…hon kanske är min syster när allt kommer omkring :emo-thumb

exakt o min syster e syster m din…wäh..alltså du o ja e systrar o min syrra o din syrra e syrror…fasen massa syrror här..^^man kan ju önska iaf..Ser upp till dig bruden..det vet du..8)

thess wrote:
    exakt o min syster e syster m din…wäh..alltså du o ja e systrar o min syrra o din syrra e syrror…fasen massa syrror här..^^man kan ju önska iaf..Ser upp till dig bruden..det vet du..8)

Alltså, nu fattar jag ingenting ;) Är ni systrar eller inte?

Sorry, det har nog inte med mig att göra, men jag blev så nyfiken efter att läst båda era journaler… :|

*nyfiken i en strut*

Marmeladova wrote:
    Alltså, nu fattar jag ingenting ;) Är ni systrar eller inte?

Sorry, det har nog inte med mig att göra, men jag blev så nyfiken efter att läst båda era journaler… :|

*nyfiken i en strut*

hihi^^nope..inte på riktigt iaf..:p ha en kanon dag kram!

thess wrote:
    hihi^^nope..inte på riktigt iaf..:p ha en kanon dag kram!

Okej, I get it :p

Kram!

Give us som pics:emo-thumb

Stolt jag blir att du äntligen tog klivet och gjorde det du pratat om så länge!!Modigt gjort!!

Träning imorgon då!!Hur känns ryggen så här dagen efter då?För vilket pass det blev igår,,fy f-n vad du slet vännen och vilken styrka du visade,,det kallas hardcore:bb: är ruggigt stel idag kan jag säga..
    Tack för en trevlig helg och fint sällskap,, med lite distans så uppskattar jag allt..DVD..

Hoppas du ätit bra idag,,fyllt upp dina tomma depåer och ser fram emot nya utmaningar och nivåer att krossa..Mitt stöd och support finns här,, så brister motivationen eller det känns tungt så hör du av dig,, så löser vi det..Jag tänker inte släppa dig,,för du är betydelsefull,, man lever bara en gång och man är inte mer än mänsklig,,du vet vad jag menar..Du har fått mig att inse saker som jag trodde jag redan insett,, men jag lever kvar i det förflutna,,tack för att du fick mig att inse det..Du är värd massor!!Kan säga att det ena gav det andra,, har fått en rejäl tankeställare och uppvaknande..Vill att de ska vara som förut,,du vet att det är värt det i slutändan^^TACK^^[/b]:o

Keep in touch miss Blocky[/b]
    ~Frida~ wrote:
    Waow vad coolt!!! Posta bilder NU (men 1 cm är för långt ;) 2-3 mm är perfekt, det växer som gräs Hur känns det & vilken färg fanns under allt?
    [img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/IMG0023.jpg]

frida du är så vacker…ska slänga upp en bild här ikväll nu direkt på håret..idag gjorde jag en dig hehe du vet va ja menar..har haft en kanon helg..mycket insperation o motivation av er båda o häls Palle att de finns faktiskt hopp för mig..drack en kop kaffe idag urch!ehhe [/b] nu är mitt internet igång gen känns som en räddning..haha..ska sussa så blir d skolan o gymmet i morgon..

passet idag vart stenhårt pb i hammercurlen känds fett bra haha^^stenhård fortfarande..

lite skojsigt m fettet..kan vi se framstegen..:emo-thumb sisa se you zooone.. Puss

passet idag gick som tidigare nämnt kanon!!o ah inget jobbigt hår ivägen fttar inte varför tjejer e så fega o inte gör de..ja vet ja borde ha tat allt men de komemr nästa gång..i promiiiis…bilder komemr nu också…

här kommer det..syns inte så direkt bra…men endå..de e iaf ngt kort..fler bilder lar la komma på mig i kort efter som jag trvs i det så lär det förbli såhär:emo-thumb just for you my sisa..haha..i övrigt är faktiskt allt bra de fins bar posetiva saker med kort hår..går snabbt att ducha behöver inte bry sig om de..ingen borste kam eller vad som helst inget spray inget gele inget vax you neme it!helt duder skönt..bra till sommaren men då ska de bli kortare..

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.