Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 912 total)
  • Author

Helt rätt tjejen,, det framhäver ditt ansikte mycket bättre..Blev kanon snyggt:emo-thumb Tror det skulle bli ännu bättre om snaggar ner det helt..

Bra pass idag tjejen,, du går som en ångvält fram genom vikterna på gymet..
    Fortsätt så..

013 wrote:
    Helt rätt tjejen,, det framhäver ditt ansikte mycket bättre..Blev kanon snyggt:emo-thumb Tror det skulle bli ännu bättre om snaggar ner det helt..

Bra pass idag tjejen,, du går som en ångvält fram genom vikterna på gymet..
    Fortsätt så..

tacakr..kör alltid de hårdaste..dvd..nästa gång ska all ryka..man ska nog vänja sig ehhe eller så e d percis va man inte ska göra…

thess wrote:
    tacakr..kör alltid de hårdaste..dvd..nästa gång ska all ryka..man ska nog vänja sig ehhe eller så e d percis va man inte ska göra…

Aldrig bra att vänja sig för mycket,, bättre att chocka och vara den man vill vara..Vänjer man sig vid något, så är risken för beroende stort!!
    Du vet var jag finns,, bara att slå´en pling om det behövs!!!
    Sov så gott nu,, börjar bli svårt att se tangenbordet nu,, tror sängen ropar på mig..
    Nytt pass, ny dag imorgon Miss Blocky, så upp med hakan o le..

i morgon bitti ska ja kliva upp o sen väga mig..gu så roligt så kommer resultatet senare under dagen..palle leke m mitt fet tippa emot 18%men man fick inte vara så liten som ja va enligt en viss karta..lite skoj..:P

Nu ska man försöka sussa lite till..har sovit en stund men ja blev väkt.. datorn står på ja håller på m en uppdatering kommer ta hela natten…så kul har ja d..så nu tänkte ja somna om..kom bara på att ja ej hade nämnt ngt av detta så att..

sova o bli lite grov hehe..

58.8kg i morse..

~Frida~ wrote:
    :up:

:emo-thumb…helt underbart idag m kort hår inget som stör!!wiiiee

ytterligare en dag full av insepration o motivation nu sitter man här o har lite små brottom ska kila ut till bussen sätta sg o sova en timma..skolna igen sen är ja laddad för ett sten hårt pass idag där ja komemr ge 200% om inte mer…känns som ett nytt utryck håller på att arta sig..i will tell more later..im in hury now..take care…

Go for it today..Krossa fibrerna och få blodsmak i munnen:emo-thumb för imorgon får du ju vila, så bara panga på rejält!!
    To be av winner and champ,,You need to walk the hard,tough and painful way,,but when you`re there..You know that nobody can break you!!And you know the glory and victory will give you pride and members forever..Take the chance and be happy..A litle bit of everything is the best combination..keep the head up high in the sky..Pain is temporary,, glory forever..
    Keep fighting and you will see the sun in the dust…Believe in your self, even when the roads are shaking att yoy wan`t give up,, be strong..

Best wishes

Steff

Denna skojiga dag slutade helt perfekt idag..på gymmet idag balla axeln ut totalt de e sanslöst har ej kunnat ducha ännu för att ja får inte ens upp armen nu har ja smörjt in den lite så de släpper lite,eller s beror de på att ja smörjde in m smärtstillande..what ever!Duchen väntar iaf..kanon pass iaf..fan de händer grejer nu vett ni..vila i morogn o ladda upp de känns väligt välbehövligt ..har ingen skola i morgon typ,vi ska sitta på en fem timmar lång introduktion bara..:emo-thumb

De finns så mycket bra folk här,de finns så mycket bra folk på mitt gym, runt om mig, i skolan mina vänner min familj, Peter O Sofie micke o pillan..mammsen ser man upp till fr alltid, de är oslagbart…men de finns få som kan motiver mig på detta vis..de e helt underbart..Min vilja o min motivation finns alltid inom mig men man behöver de där peppningarna iaf..med hakan upp o motivationen på max o viljan till 200%känns det som att ja kan a mig dit ja vill..
    ;) hard core o strikta regler eller hur..hihi^^
    tack steff för d fin inlägget de pepar mig!

kommer bilder i kväll..på min dagsform..

take care allisammans..Kram Thess!

kolla typen i bakrunden..min svenskaläraren…:p en annan lärare tog kortet ville ha en spänisbild..

ett…

två och tre

fyra

thess wrote:
    kolla typen i bakrunden..min svenskaläraren…:p en annan lärare tog kortet ville ha en spänisbild..

Like your new haircut :emo-thumb

Skit att axeln ska jäklas med dig :(

Lycka till med träningen!!

Trevlig kväll!

ATBexter wrote:
    Like your new haircut :emo-thumb

Skit att axeln ska jäklas med dig

Lycka till med träningen!!

Trevlig kväll!

tackar..ja har smörjt in den lite o hoppas på d bästa inget stoppar mig iaf=)ha en kanon kväll..kram,trevligt att du kikade in

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.