- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 mars, 2008 at 22:20 #704715Anonym anvandareMember
tjena, startade en blogg för att hålla koll på mig själv å min träning men då jag alltid av nån anledning hatat bloggar så slängde jag den å kom på att jag kan slänga upp en dagbok här istället
som sagt anledningen till dagboken är för att hålla koll på mig själv så jag skött mig å titta tebax å kolla läget, men även kul med kommentarer från andra osv..
meningen var väll att jag skulle börja deffa å räkna kalorier osv men med tanke på att jag e så fet så räcker det med att äta nyttigt, mindre portioner å se glad ut
har väll inget direkt mål, hade tänkt å äta nyttigt å sköta min träning i 6 månader och se vad som har hänt med mig. så detta blir väll mer ett test för att sedan kolla om det behövs biffas upp eller deffas ner. eller fortsätta som jag gjort.
spelade mkt hockey men la av för ca: 1½ år sedan, skaffade mig även flickvän vilket resulterade i många mys kvällar med chips, godis, filmer ahh ni vet hur det brukar bli. så efter 1 år av skit gick jag upp till 112kg fett, nu har jag skött mig i ca: 4 veckor och väger 105kg.
är 1,84cm lång, väger 105kg, mkt fett men lite muskler ligger bakom sen hockey tiden (hoppas jag
provar å köra efter MAX-OT, är inne på tredje veckan nu. har ni erfarenheter av det så dela gärna med er.
slänger upp några bilder, dessa bilder är tagna 03/03-2008 där hade jag tränat 1 vecka, å gått ner ett par kilon, vet ej exakt.
Ja jag e fet, jag vet, men det är dags för ändring på det
[img=http://uppladdning.net/bilder/blandat/a5489c02d2f98ffb52b8171ab01c61c7.JPG][img=http://uppladdning.net/bilder/blandat/5073416184bf386a5128de5a5abc8c97.JPG][img=http://uppladdning.net/bilder/blandat/a8089f5efcf4008e6aa74770790a600f.JPG][img=http://uppladdning.net/bilder/blandat/4e100be35ef7a21c370b04acdff4a618.JPG]inga bra bilder men dom får duga sålänge, tog även ett par bilder när jag spände muskler osv men dom raderades fort efter att jag sett dom på skärmen… antar att ni förstår varför
Idag gick jag iaf 1,5 timme i skogen/naturstig med tjejen och hennes hund.
sen blev det även axlar, triceps idag.
Hantelpress: 3set, 6reps, 22,5kg hantlar.
rak militärpress: 2set, 6reps, 30kg (exklusive stång)
hantellyft åt sidan (ståendes): 2set, 6reps, 12,5kg hantlar.
liggande tricepspress: 2set, 6reps, 15kg(exklusive stång)
triceps-pushdowns 2set, 6reps, vet ej hur mkt jag tar då jag det görs på ”maskin” å jag inte vet vad varje vikt väger.
triceps ovanför huvudet: 1set, 6reps, 10kg hantel.
imon blir det Biceps å mage, skall bli intressant.
har verkligen fått fram viljan och orken att gå igenom detta så för att lägga lite mer press på mig och förhoppningsvis att ni tjötar hål i huvudet på mig om att fortsätta så skall detta icke bli något nederlag !
haha undra om detta blev årets längsta ”presentation”kommentera gärna, roligt med kommentarer.
13 mars, 2008 at 22:20 #78857Anonym anvandareMember13 mars, 2008 at 22:29 #704716Anonym anvandareMemberKör hårt och stay on course!!:emo-thumb
13 mars, 2008 at 22:31 #704717Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Kör hårt och stay on course!!:emo-thumbtackar kul att nån hoppa in å sporra mig på så kort tid
13 mars, 2008 at 22:39 #704718Anonym anvandareMemberGo for it ! Kul å se vad som händer.. !
13 mars, 2008 at 23:27 #704719Anonym anvandareMemberTänk på hållningen också.
13 mars, 2008 at 23:28 #704720Anonym anvandareMemberKommer att följa, bre på med mycket bilder också :emo-thumb Lycka till.
14 mars, 2008 at 00:14 #704721Anonym anvandareMemberPierriewargen wrote:Tänk på hållningen också.försöker ordna upp min hållning så gott det går.. pga av hockeyn, datan och dåliga magmuskler har min hållning blivit dålig, och min kropp är van att se ut som en gammal tant men förhoppningsvis skall även detta ordna upp sig
14 mars, 2008 at 00:16 #704722Anonym anvandareMemberHooKeN wrote:Kommer att följa, bre på med mycket bilder också :emo-thumb Lycka till.skojj att du kmr följa jodå mycket bilder blir det, skall sno mossans kamera nu i veckan tänkte jag, å ta lite bilder i gymmet så det blir väll ganska många bilder från gymmet å ”all-round” bilder blir det 1 gång i månaden
14 mars, 2008 at 11:06 #704723Anonym anvandareMemberKul att se att du tagit dig i kragen – det är en del att skala bort, om man säger.
Stort lycka till med allt, mannen.:up:
Ska kika in här med jämna mellanrum.
14 mars, 2008 at 11:51 #704724Anonym anvandareMemberHärligt med en gammal hockeylirare!
Vart har du spelat, hur länge, varför slutade du? :p
Själv har jag spelat fram till 17 års ålder i Rögle, om du känner till dom?Kör hårt
MVH
14 mars, 2008 at 15:11 #704725Anonym anvandareMemberHärligt och se att din deffning är igång. Kul att se bilder!
Fortsätt såhär nu så ska du snart se en väldig förändring!ps. du borde suddat ut den där skiten du har på väggen för att inte åka dit för förargelseväckande beteende
14 mars, 2008 at 15:12 #704726Anonym anvandareMemberlycka till! de fixar du! :up:
14 mars, 2008 at 16:44 #704727Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Kul att se att du tagit dig i kragen – det är en del att skala bort, om man säger.Stort lycka till med allt, mannen
Ska kika in här med jämna mellanrum.
hehe jo det är en del tackar så mkt
faogel wrote:Härligt med en gammal hockeylirare!
Vart har du spelat, hur länge, varför slutade du?
Själv har jag spelat fram till 17 års ålder i Rögle, om du känner till dom?Kör hårt
MVH
jodå rögle känner jag till, dom har ju legat i allsvenskan en lång stund om jag inte minns fel
själv har jag spelat i bäcken från 4års ålder till typ 18års ålder… div 1 lag,
hur kommer det sig att du la av ? elelr bytte du bara lag ?Qustaph wrote:Härligt och se att din deffning är igång. Kul att se bilder!
Fortsätt såhär nu så ska du snart se en väldig förändring!ps. du borde suddat ut den där skiten du har på väggen för att inte åka dit för förargelseväckande beteende
jodå mer bilder kommer det ja jag hoppas verkligen på förändring. hur går det för dig då ?
ps. mesta mästarna
alle wrote:lycka till! de fixar du!tackar
idag blev det en riktig skogsmulle promenad men tjejen och hennes hund, var ute i 2 timmar och gick, å lekte med hunden. det var riktigt gött, kommer upp flertalet bilder sen på promenaden
skall till gymmet om en halv timme, tar ett par bilder på gymmet med. sen slänger jag in bilder å skriver hur det gick på gymmet innan jag sticker till tjejen och glor film14 mars, 2008 at 19:23 #704728Anonym anvandareMemberHärligt att du har startat en journal! Kommer följa, och pusha på när det behövs! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.