- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Hej! har ofta varit inne på forumet å kollat runt men blev medlem för ett par dagar sedan för att kunna starta en journal här.
Jag började träna Juli 2007 , och ökade rätt bra med massa men sen hade jag en paus vid början av detta året i 2-3 månader då jag också blev sjuk, men började träna direkt efter igen.Och fick tillbaka styrkan!
Jag har lagt på mig en hel del fett nu och tänkte köra en ca 3månaders diet , har aldrig gått på diet innan men jag har läst en hel del nu om kost så jag hoppas på att kunna gå ner i fett utan att tappa allt för mycket muskelmassa.
Målet är att kunna gå ned 8-9 Kg Från 77-76kg till 68. Är 170cm lång.Är 18år.
Kosttilskott jag använder nu under dieten:
Vassleprotein.
EAA.
Kreatin.
Kasseinprotein(ibland)
Armar
Axlar
Ben
Vila
Vila
sen börjar det om igen.
kommer börja köra 4-6 rep innan har jag kört 8-10 rep.
Morgonpromenader ska jag föröska med ca 1 timmes promenad på morgonen om jag hinner , kommer iallafall köra Crosstrainer efter styrkepassen.20-30min
Idag vilar jag! Imon kör jag igång igen då det blir Ben!
Tränades Ben idag gick rätt bra ingen crosstrainer efter men morgonpromenad blev det lite mer än en timme!
Knäböj
Några set på 90 kg.
105x8x2
100x8x2
Raka marklyft
110x6x3
Benpress
Full magasin gymmet har upp till 200 kg bara.
Benspark ett par set
Har ju dragit ner på maten en hel del men det är ändå inte för lite jag äter jag kommer iallafall äta bra med proteiner och kolhydrater lite mindre fett.
Imon blir det armar ska egentligen vila imon men det får bli armar!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY