Tonys första träningsdagbok

Home Forums Dagböcker Tonys första träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author

Ska prova att tappa ”några” pannor till semestern!

kommer att slänga upp några bilder samt försöka uppdatera dagligen efter mina gym besök, formen e bedrövlig men orken och styrkan e helt okej med tanke på att jag endast lyckats träna me kontinutet i ca 9mån, tränat innan också fast mest sporadiskt!

Som sagt formen e en bit ifrån, måste va nått fel på kameran?:o
    hursomhelst e fettvikten på väg ner ska börja med morgon promenader snart också. bilder från gymet kommer frammöver.

Körde lite rygg ikväll de passet såg ut
    såhär: Latsdrag, 40kg * 25rep
    55 * 10
    70 * 10
    85 * 9
    100 * 4

smaltgrepp, 60 * 10
    70 * 10
    80 * 6
    90 * 2

Hantelrodd 20 * 10
    30 * 8
    35 * 8
    40 * 6

Stångrodd 40 * 25

Hyperex.. * 12
    5 * 10
    10 * 10
    15 * 10

genomdrag ikryssdragsmaskin..
    35 * 10
    45 * 10
    45 * 10

samt några lätta koncentrerade biceps curls mot bräda.
    20 * 10
    20 * 10
    20 * 10

Jag blev tvär slut i kroppen redan efter latsdraget så resten av passet var mest jobbigt:( , men de e ju bara att bita ihop köra på så gott de går.
    hur som helst e det dags för morgonpromenad i morgonbitti, har 5km till jobbet
    de blir lagom!:p

Stark är du och det ser ut att finnas en hel del bra kött därunder! Lycka till!

Emol wrote:
    Stark är du och det ser ut att finnas en hel del bra kött därunder! Lycka till!

om de finns något under återstår att se, ha alltid haft rätt mycket späck på kroppen. men mången tack för komplimangen!

Allt gick väl igår prommenad på morgonen och mycket energi hela dagen, tills eftermiddagen….
    kommer hen har jag världens frossa, 40graders feber! :frust:
    blir varken jobb eller träning dom närmaste dagarna.

ReNeGaDe wrote:
    Va?! Är du bara 24?! Jag trodde på riktigt att du var en bit över 40:D måste bero på kroppsbehåringen, den smått runda magen och det enorma skägget:p

Lycka till med träningen iaf:up:

jo född 83, tack tack.

nä nu får denna feber och halsont släppa så man kan ta sig till gymmet och köra TUNGT. allt flöt på riktigt fint innan denna jävla förkylning.
    men men, man får köra lite gyroboll framför tv´en i väntan på att de ska släppa.

Evil_Tony wrote:
    nä nu får denna feber och halsont släppa så man kan ta sig till gymmet och köra TUNGT. allt flöt på riktigt fint innan denna jävla förkylning.
    men men, man får köra lite gyroboll framför tv´en i väntan på att de ska släppa.

Det är bara att äta dig igenom sjukdomen och tagga till inför det kommande passet efter sjukdomen! :)

Emol wrote:
    Det är bara att äta dig igenom sjukdomen och tagga till inför det kommande passet efter sjukdomen! :)

Får prova något sådant, hade tänkt köra några maxningar framöver så jag kan lägga upp några stats.

Febern har släppt sitt tag om en, nu så man börjar känna sig lite som folk igen.
    Hade tänkt ta hunden på promenad idag men var lite för slö själv. förkylningen satt kvar lite väl mycket för att jag skulle göra någon större ansträngning.
    den enda som fick någon motion idag var just hunden…
    …när den härjade med Mormors tönt hund, fan den lilla skek ju bara (Tyson) kolla henne.
    Slänger upp en bild på tyson och Tönten,
    kanske inte träning direkt men Hunden tränade ju iaf!

Nu har jag återhämtat mig fullständigt efter den hemska förkylnig jag fick för över en vecka sedan!
    imorgon blir det gymmet, Ben står på dagsordningen.
    gillar att träna ben, kanske även drar med kameran och tar några bilder.

Igår lördag blev de ingen knäböj pga att jag var tvungen att jobba, hade ingen motivation att träna efter att jobbat en massa timmar på en solig lördag!
    Så de blir benträning senare idag iaf ska se om jag får min sambo till att följa och sköta kameran! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.