Tonys första träningsdagbok

Home Forums Dagböcker Tonys första träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author

Körde som sagt knäböj idag, gick inget vidare.

började med 60kg * 10rep kändes tungt redan här…
    100kg * 10rep
    130kg * 9rep
    160kg * 6rep Sedan var jag helt färdig, illamående och huvudvärk. jag avbröt träningspasset, kan det vara något som sitter kvar efter förkylningen?
    blir några lättare pass i veckan innan jag kör tungt igen!

Förbrännings promenad idag 45min med barnvagn och bebis, tar liteextra att styra en vagn framför sig.

Var i Doro tränar du?

MaQue wrote:
    Var i Doro tränar du?

Enda stället som finns att träna på, MB´s källar gym.:emo-thumb

Evil_Tony wrote:
    Enda stället som finns att träna på, MB´s källar gym.:emo-thumb

Hah, jag förstog det. Vad kostar en engångsträning där? Är i dorotea hyfsat ofta och har många gånger tänkt dra ett pass.

Kan du knäppa några bilder på utrymmet så man får se hur det ser ut?

Stark i benen:up:

MaQue wrote:
    Hah, jag förstog det. Vad kostar en engångsträning där? Är i dorotea hyfsat ofta och har många gånger tänkt dra ett pass.

Jodå, ska dra av ett pass i helgen så då kan jag passa att fota lite, engångs träning e föga värt pengarna på 50kr, men e du här ofta rekommenderar jag säsongskort för 370kr räcker i 6mån. Vad gör du i Dorro om man få vara nyfiken? kan ju höra av dig nästa sväng du ska förbi så kanske vi kan dra ett pass tillsammans!

nicke biff wrote:
    Stark i benen:up:

Tack nicke, har fått rätt mycket av benstyrkan gratis om jag ska vara ärlig!
    undra om det kan ha något att göra med att jag var sjukligt fet som barn!?:p
    synd bara att Marklyft och framför allt Bänk släpar efter.

Vart ett lättare pass idag då jag körde igenom hela överkroppen med 2övningar per muskelgupp och runt 12reps. div övningar som hantellyft åt sidan, triceps ex, hyper ex. etc…
    känndes bra, kommer dock att köra lätt i ca 2 veckor till då jag blev riktigt skraj för min hälsa efter förkylningen. känndes som sagt inte spec bra efter knäböj i början på veckan heller.

MaQue wrote:

här kommer bilder som utlovats.
    Hantlar finns tyvär bara upp till 40kg förutom några hemma byggda pjäser på ca 50kg

Hoppas bilderna duger. som synes rätt trångt men helt klart ett fungerande gym!

Någon på gymmet som dekaltrimat stående vad/axel pressen, (hemma byggd)
    Helt okej! :emo-thumb

Dax att gör ett inlägg nu när man varit frånvarande ett längre tag.
    Har haft det lite struligt på de personliga planet, gjort slut med flickvännen/modern till min älskade dotter :( men tyvär blir de så ibland.. annars har de mest varit stök med att få ny lgh, försöka fixa med delad vårdnad. inte så enkelt när min dotter är för liten fö dagis. formen på mig själv e inte heller bra ätit, sovit och knappt tränat något alls.

hursomhelst tro jag att det börjar vända nu, känns lite bättre kört några rejäla pass på gymmet samtidigt som jag varit flitig på att prommenera med barnvagn!
    bara jag får lite mer diceplin på tillvaron ska jag börja sköta om denna dagbok.
    de är nog inte långt bort…. … hoppas jag iaf.

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.