- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2008 at 18:23 #689186Anonym anvandareMemberalle wrote:kör du själv PF?
Nej det gör jag inte men ju mer positivt man hör om det desto större anledning får man att prova. Kan förvisso bli jobbigt med det sociala precis som du nämner, samt att anpassa sig till detta innan man kommit in i rutinerna.
Hoppas du har angenäm träningsvärk i benen nu!
25 maj, 2008 at 00:13 #689188Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Hoppas du har angenäm träningsvärk i benen nu!träningsvärk fick jag… den sitter i lite lätt fortfarande
tyvärr fick samma pass andra konsekvenser… när ja körde benlyft så small det till lustigt i ena axeln, tänkte inte mer på det utan körde vidare, dagen efter så hade jag ont… fortfarande lite öm över ena skuldran, förhoppnongsvis bara en sträckning, surt nu när man haft vilovecka och vill kötta på igen:evil:.
igår blev det bara biceps och vader pga axeln, idag blev det 5km i löpspåret.
25 maj, 2008 at 18:21 #689190Anonym anvandareMemberNytt namn på journalen, nya tanktegångar. lägger som sagt ner PF och äter på som vanligt. Efter ett tag så börjar man fundera på vad man egentligen håller på med och varför.
vad är målet med min träning?, tränar jag för att stå på scen? nej troligtvis inte, man har insett sina begränsningar, har inte tillräckligt med anlag för
en sån satsning.varför tränar jag då? jo bara för att jag kan, och överbevisa mig själv. hatade att vara klenast(men jag var snabbast:)), är fortfarande sjukt klen men lite större iallafall. 2005 vs 2008:
fick tag i ett måttband, mätt 08-05-15 efter en veckas vila utan någon som helst pump, ingen aning om hur man mäter men tror de ska va hyfsat rätt, lite svårt å göra det själv.
Höger arm 36,6 ??? fattar inte hur armen kan vara mindre…ja är ju högerhänt:(
Vänster arm 37
Lår 60,5
Vader 38,5
Bröst 112
Axlar 124,8
Midja 89
Stuss 98,5vet inte om de var bra för motivationen att mäta så här, måste göra någonting åt armarna… dom växer ju aldrig! kanske borde jag pausa armträningen helt eller lägga in mer? Jag har iallafall tänkt mäta en gång i månaden och se vad som händer…
körde nyss Bröst och triceps har grym motivation på gymet iaf… man känner sig skitstor så länge man har pump
mycket bullshit blir det men man måste ju ventilera lite ibland….
27 maj, 2008 at 20:19 #689192Anonym anvandareMemberförsta dan på jobbet inför sommarn… kändes riktigt skönt,kom in i arbetet och gänget på en gång, dags att börja få cashen att rulla in :wazzup:
kände mig riktigt sur på allt förra gången ja skrev ser ja nu… på bättre humör idag:D
idag blev det rygg biceps:
latsdrag 3set+1uppvärmningsset
rodd 3set
rygglyft 3set
bicepscurls smalt grepp z-stång 3set
scottcurls i cable 3set30 maj, 2008 at 16:45 #689194Anonym anvandareMembervarit fullt upp med att få skolarbeten klara+heltidsjobb denna veckan…helt sjukt, men idag var det skolavslutning!!!!:fun: sista arbetet för året lämnades in idag…lite plugg till i höst sen är jag äntligen färdig med examen…
lyckades klämma in ett snabbt benpass på vägen från jobbet till skolan igår
pga tidsbristen körde jag enbart knäböj, lätt och strikt(börjar lära mig tekniken nu), massvis med set!
40x20kg, 20×40, 15×70, 12×70, 12×70, 12×70, 20×40
brände av passet otroligt snabbt, mindre än 1min vila mellan seten, har nog aldrig varit så anfådd under ett styrkepass, jag hade alvarliga problem att gå ordentligt från gymet sen:D
ikväll blir det ingen träning…ska ner på beachen å fira med klassen…:drunk:
3 juni, 2008 at 19:36 #689195Anonym anvandareMemberblir så trött… knappt två veckor sen ja fick ont i en baksida axel när ja körde chins… varit tvungen att hålla tillbaka ryggträningen ett tag på grund av det. I söndas spelade jag lite volleyboll och pajjade axeln igen! knastrade bara till när ja skulle blocka…
nu gör det ont så fort ja vinklar armen konstigt eller har den i högläge.
var å körde bröst triceps extremt lätt idag… 15-20 reps 8 set i en maskin för att koppla bort axeln så mycket som möjligt
kan iaf se detta som en chans att förbättra kontidionen å springa mer…suck!
5 juni, 2008 at 21:16 #689197Anonym anvandareMembertrasiga axlar men träning ändå!
5km löpning igårkväll
idag:15 min backintervall i crosstrainern sedan vader och mage supersettade… bra ös!
nu brörjar dietandet igen… har bestämt mig för å komma i bra beachform nu veckorna framöver8)
29 juli, 2008 at 21:06 #689199Anonym anvandareMemberhar helt enkelt inte orkat att uppdatera journalen på ett tag…
försökte mig på diet tidigare i våras med PF, orkade med dietandet i 3 veckor sen lessnade jag.
Nu har jag dietat sen juni, helt på känn utan att räkna kalorier och det har fungerat utmärkt… droppat en 5 kilo:D känner mig tunn men ja ska fortsätta nåra veckor till sen bulka lugnt å sansat… tänker aldrig mer bli så tjock som i vintras…fungerar helt enkelt inte på mig
ingen komplicerad kost, ätit kyckling, kassler, tonfist och mängder keso och kvarg…. nästan bara kolhydrater träningsdagar
nåra bilder på formen:
31 juli, 2008 at 18:00 #689201Anonym anvandareMemberfirade av med ett benpass idag :fun:
10 min rodd som uppvärmning
4 set knäböj
4set benspark
4set stående vadpress
4set sittandeavslutade med 8 set mage och tokcykling hem i tio min:(
tänkte köra 2-split resten av sommarn under dietandet
pass1: bröst/rygg
pass2: ben/vader/magesåg kameran låg framme när ja kom hem så de blev en ryggbild trots benpass, har födelsedagsfirat med att äta å dricka skräp sedan gårkvällen så något vattnig sommarform:p
nu ska ja trycka i mer kakor och bullar/ peace!
16 oktober, 2008 at 11:33 #689203Anonym anvandareMembersådärja… tänkte göra en lite uppdatering efter långt uppehåll, gjorde mitt (första) försök till deff i somras, jag lyckades plåga mig själv i två månader utan att ge upp , andra försök har funkat högst 2 veckor…
kände mig allmänt svulten, klen och mager efter detta så nu har ja börjat krubba som vanligt igen, dvs för mycket, tanken var att jag skulle bulka långsamt men jag blir smällfet på en gång:(. Ca en vecka efter deffen var formen perfekt (kolla avatarbilden)
nytt schema!
armar, mage
vila
ben axlar
vila
bröst, rygg
vilahar börjat testa kreatin också, trodde det inte fungerade när ja körde ”star nutritions förut” men nu har jag testat en annan sort och jag har hittils ökat vikter nästan varje pass, iof så började jag på väldigt låga vikter enligt mitt nya schema. gått upp i vikt och blivit riktigt vattnig på kuppen
ganska dålig bild men jag hade cp-pump efter gårdagens armpass
18 november, 2008 at 22:36 #689205Anonym anvandareMemberdags å försöka skriva lite igen
andra passet efter vilocekan… det förra gick kasst fö. dagens gick rätt dåligt det också:evil:… känner mig lite klen och orkeslös. börjar fundera på om de har å göra med att ja slutade med kreatin precis innan viloveckan… segt på samma vikter nu, undrar när man ska bli stark.körde ben, vader och axlar lite ostrukturerat.
knäböj, 3x10x70kg + 1x8x80, lungt å sansat, försöker få in nån form av teknik
benspark 3×10
vader 8set x10 i sittande vadpressmaskinhantelpress 1x20x7,5kg ; 1x15x15; 4x8x22,5
hantellyft åt sidan 3x10x9kg
baksida axlar i omvänd pecdecmaskin 3set20 november, 2008 at 19:48 #689207Anonym anvandareMemberkändes lite roligare att träna denna gång… brände av ett ordentligt armpass direkt efter jobbet, lite lätt hungrig men det gick bra, lyckades pressa upp i princip samma vikter som för två veckor sen
biccar:
skivstångscurls (z) 3set
sittande hantelcurls 3set
preachercurls i maskin 3setsupersettade underarmar mellan varje set biceps… sjukt va de tog
triccar:
frenchpress med hantlar 3set
pushdowns med rep 3set
hantel bakom huvudet 3setkänns gött att man börjar få tillbaka motivationen, bjussar på en suddig mobilbild på dagsformen
23 november, 2008 at 16:35 #689209Anonym anvandareMemberkändes rätt gött å träna idag… kollade på reprisen av ”erik å mackan” första avsnittet haha…stört roliga, blev lite inspirerad å köra marklyft när dom var hos samuelsson å pajjade ryggen :p
har varit allmännt kass på å köra marklyft innan men ja lyckades sätta 6×100 utan större skador och problem, men jobbigt som stryk va det… lite orolig för tekniken bara
rygg:
latsdrag: 10×35, 8×50, 8×50, 8×50, 8×50, 10×40
marklyft: 20×40, 10×70, 6×100, 4×100bröst:
bänkpress: 30×20, 20×40, 75×8, 70×8, 70×8, blir aldrig riktigt stark i bänken:evil:
svagt lutande hantelpress: 25×8, 27,5×8, 25×8 bra kontakt!
lutande i smith: 8×65, 8×65, 15×50rätt gött pass men det kändes jobbigt å köra bänkpress å bröst efter marklyften…nu blir det en fet portion lax
25 november, 2008 at 18:11 #689210Anonym anvandareMemberkände mig lite sleten i nedre ryggen sen marklyften i söndas så det blev inga knäböjjar…
varvade benspark, baksida lår-maskin och sittande vadpress utan vila 5 omgångar…fick igång pulsen kan jag lova
axlar:
hantelpress, 20×7,5; 15×12, 7×25, 6×25, 7×25, 8×22,5, 8×22,5
hantellyft åt sidan 12×9, 12×9, 10×9
baksida axar i omvänd pecdecmaskin 3setsupersettade hantelpressarna med stående vadpressar i smithmaskin
nu ska kvällen avslutas med film å kebabpizza med polarna
26 november, 2008 at 21:32 #689211Anonym anvandareMembervilodag idag….gah! formen skenar!!![/b]… befinner mig snart i samma sits som efter jul förra året, (kolla journalens första sida) pizza med boysen igår och utelunch idag, tänker inte börja deffa än…vill bygga på mig lite… vad ska man göra, jag gillar juh mat
knäppte två bilder på dagsformen där man kan ana något iallafall, har jättesvårt å hitta nånstans hemma där man kan ställa mobilen
ena är tagen med blixt, därför ja ser lite blekare ut… känns som ja fått lite mer vidd på ryggen iallafall, vikten ligger på dryga 80
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.