Träning für alle

Home Forums Dagböcker Träning für alle

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 76 through 84 (of 84 total)
  • Author

Fan va lam jag är som precis insåg vem du var :D Hahaha

Gunzen ser feta ut :up: Kör hårt !

idag blev det ARMAR!:D[/b]

pep iväg lite tidigare från jobbet direkt till gymet!

rodd 5min

biceps:
    stående hantelcurls: 20x10kg, 9×15, 8×15, 6×17,5, 7×15
    sittande men lutnn. 12×12,5, 10×12,5, 10×8
    curls med rep i cablemaskin, 3set

triceps:
    skullcrushers m hantlar: 6×17,5, 10×15, 10×15, 9×15
    pushdowns i cable 5set drop till total failure ouch :(

någon lymmel hade snott min z-stång så de blev lite andra övningar än vanligt, allmännt packat med folk vid dom fria vikterna idag… börjar allvarligt å fundera på å byta gym

alle wrote:
    någon lymmel hade snott min z-stång så de blev lite andra övningar än vanligt, allmännt packat med folk vid dom fria vikterna idag… börjar allvarligt å fundera på å byta gym
    Säger bara en sak…

J S K [/b]

Niclas Holgersson wrote:
    Fan va lam jag är som precis insåg vem du var :D Hahaha

Gunzen ser feta ut :up: Kör hårt !

haha! ja man kan ju inte ha koll på allt :p thanx! målet är att komma över 40 nån gång men det är väl nåt år och nån centimeter kvar, armarna är det som växer segast tycker jag 👿

så var de dags igen! blev ben, axlar och vader idag… körde rygg/bröst i söndas.
    kände mig sleten i korsryggen efter söndagens marklyft så de blev få och lätta knäböj… har kommit fram till att jag behöver mer än två dagars vila mellan böj och markpass, alternativt om ja kör böj ena veckan och mark andra etc…

ben:
    knäböj 3x10x70kg
    benspark, baksida lår och sittande vadpress 3 omgångar utan vila emellan

axlar:
    hantelpressar, 20×10,5kg, 7×25, 6×25, 6×25, 8×22,5 10×20
    (supersettade med stående vadpressar i smith mellan hantelpressarna)
    hantellyft åt sidan 3set @ 10kg

var allmännt stressad idag så jag hann inte köra baksida axlar…:evil:

tänker säga upp gymkortet nu och börja antingen på friskis huskvarna eller JSK, skaffar jag bil snart så blir de JSK, verkar vara lite mer hardcore!:buttrock:

varit lite krasslig en vecka så de har blivit lugna lätta pass jag inte orkat redovisa… Men idag smällde det! Körde ett hyfsat tungt armpass å fick GALEN pump… kunde knappt ta av mig linnet efteråt:p

biccar:
    skivstångscurls (z) 3set (supersettade underarmar här)
    sittande hantelcurls 3set
    preachercurls i maskin 3set

triccar:
    frenchpress med hantlar 3set
    pushdowns med rep 3set
    hantel bakom huvudet 3set

något som stör mig lite grann är att ena armen nästan mäter 1 cm mer i omkrets än den andra :

hinner inte redovisa vikt idag men de blir nån liten bild iaf

Happ! då vare dags att uppdatera igen!

har vilat från gymet nästan två veckor då jag varit bortrest. blivit en del god mat lustigt nog så har inte formen försämrats märkbart, snarare förbättrats. åt mycket fet mat men lät bli kolhydraterna på julbordet + en timmes promenad varje dag. lärde mig från förra julen då jag gick upp onödigt mycket.

Det var skönt å vara tillbaka på gymet idag, körde ett rygg/ bröstpass!
    gick hyfsat bra trots två veckors frånvaro.

ska försöka uppdatera lite mer ofta och mer utförligt nu efter nyår. ska satsa på att lägga på mig lite mer muskler å sen påbörja en deff närmare våren om det behövs.

liten dagsformsbild på ryggen..

Då var nyårshelgen över…. shit! sen nyårsnatten är dygnet helt felvänt… la mig 05:30 nyårsdagens morgon… sov in på eftermiddan och vaknade i sämre skick än jag la mig i idag var de inte mycke bättre, kunde inte somna förrän skitsent igår och sov sen bort hela förmiddagen igen…

gick ner till gymet och drog av en dålig ursäkt till ett axelpass

hantelpressar: 5 set, 8 reps @20kg (kunde köra på 25kg utan några helst problem före jul/nyår:()
    superset: hantellyft åt sidan/liggande handellyft åt sidan på bänk, 5set

helt slut i kroppen… blir mer sömn och bra mat innan ja hoppar på nästa pass, blir armar imorrn om ja känner mig piggare… nu sitter man här, fortfarande helt speedad på sin pwo-drink och kaffet jag drack alldeles försent…suck

lägger upp en lite bild på dagens efterträningsmat iaf. proeteinpannkakor med jornötssmör, rivet äpple och texas/pecan glass

åsså kvällsmålet:
    250g keso, rivet äpple, russin och cocosflingor

lika mycket uppdaterat som vanligt i journalen :p har inte haft nån vidare motivation att skriva de senaste veckorna… samma med träningen, nu har ja äntligen kommit ur svackan som suttit i sen nyår!!

träningen går bättre, känner mig större och i bättre form… helt enkelt bara kul å träna nu, blir som vanligt inte starkare, det enda som skulle kunna toppa det hela just nu är att bli bra i de tre stora… har slarvat riktigt med dom övningarna.

körde ben igår… försöker köra lätt på knäböjen å få till tekniken, körde 4set 75kg 10 reps. superset: vadpress, benspark, bencurls 5 set på alla 3

idag blev det armar:
    skivstångscurls 3×37,5kgx8
    sittande hantelcurls 3x15x8
    preachercurls i maskin 2×33.5×8

smala dips, kroppsvikt 15, 10, 10
    frenchpress med hantlar 3x15kgx8
    pushdowns 2x??
    bänkdips med kroppsvikt
    : till failure… orkade inte hålla räkningen

några korniga mobilbilder, ljuset är grymt fördelaktikgt:P

Viewing 9 posts - 76 through 84 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.