Träning, kost och motivation – Kuulan

Home Forums Dagböcker Träning, kost och motivation – Kuulan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 322 total)
  • Author

bra kämpat!!!….ett kvitto på bra vilja,när man klnappt sovit nåt å ger sig på å köra ben,som ju är halva kroppen……

Ja,akta dig lite för benpressen!!!….gå inte ända ner så att du blir tvungen att böja ryggen,många som gjort sig illa i denna övning då.just i diskarna i ryggen.pga att de böjer ryggen i en onaturlig vinkel.för att få ner ben ända ner till bröstet.ryggen ska vara rak hela tiden i denna övning,samt att ben kommer bara ner till en viss vinkel då.

kötta på baa,verkar bra….;-)

Benpressen kan vara en riktig ländryggsdödare. Ta dig tid att ställa in dynans och fotplattans vinkel så att du ligger precis
    så som du vill.

Gå ned så långt du kan utan att rumpan/ländryggen lyfter från dynan. Håll emot ordentligt på nedvägen och spänn bålen, var
    särskilt noga i vändningen från negativ till positiv fas. Släpper man på i bottenlägget blir det en hel del vikt som ska bromsas
    upp av kroppen.

Edit: fan va skumt det ser ut i din dagbok. Jag ser ditt förstainlägg ovanför mitt?

hehe, ja det där med att det ser skumt ut har vi diskuterat tidigare. Men nu verkar det ju vara ännu märkligare.

Tacker er alla för tipsen. Det har inte känts så dåligt i ländryggen förr, så förhoppningsvis slarvade jag bara rejält med tekniken. Ja träningen har jag väldigt hög motivation till, vill ju märka någon skillnad inför nästa deff då jag upplevde mig själv som alldeles för tanig i år : Jag suktar dock efter att köra lågreps, då jag tycker det är så mycket roligare. Men försöker hamna på mellan 8-15reps i varje övning förutom de tre stora. Där lastar jag på rejält med vikt ibland, just för att det är så kul :D

Nu är jag hemma efter min vistelse i Göteborg. Det blev Liseberg på söndagen. Jag och karuseller går inte riktigt ihop… Tjejen tvingade upp mig i ”uppskjutet” eller vad den nu hette, efter att jag vägrat åka ”Atmosfear” och ”höjdskräcken”.
    Jag satt ihopklämd mellan tjejen och två yngre tjejer, och jag tror helt ärligt att de vart mer rädda än vad jag var för själva karusellen, då jag skrek som en stucken jävla gris. FY FAN SÅ ÄCKLIGA karuseller… Tacka vet jag gymmet, där trivs jag bättre, hehe. Personalen passade även på att fråga mig om ”karusellen var läskig?”. De hörde tydligen mitt vrål trots att jag var 50meter upp i luften.

Måndagen bedrev vi på göteborgs gator, synd bara att det regnade så mycket. Göteborg var iallafall en mycket trevlig stad som jag gärna besöker igen !

Idag har jag kört två pass, för att jag inte tränade igår, samt att jag inte kommer träna på två dagar nu.

Första passet – Biceps och Mage – kl 13.45.

Körde varannat set biceps / mage.

Övning A1 – Stångcurl
    40kg x 12
    40kg x 10
    40kg x 8
    30kg x 14
    30kg x 12

Övning B1 – Benlyft
    KV x 20
    KV x 20
    KV x 20
    KV x 20
    KV x 20

Övning A2 – Zstångcurl, smalt grepp
    30kg x 10
    30kg x 9
    30kg x 9

Övning B2 – Crunches
    KV x 30
    KV x 30
    KV x 30

Övning A3 – Overhead cablecurl

23kg x 12
    23kg x 9
    18kg x 15

Övning B3 – Crunches

KV x 30
    KV x 30
    KV x 30

Övning A4 – Hammercurl
    12.5kg x 10
    12.5kg x 9
    12.5kg x 9

Övning B4 – Benlyft
    KV x 15
    KV x 15
    KV x 15

Avslutade passet med 4set stångcurl med pronerat grepp (träning för Brachioradialis).

Pass nr 2 – Axlar och triceps – Kl 17.00.

Sittande hantelpress
    30kg x 9 PB !!!
    30kg x 6
    25kg x 8

Sittande militärpress
    40kg x 12
    30kg x 15
    30kg x 15

Stående hantellyft åt sidan
    10kg x 16
    10kg x 15
    10kg x 15
    10kg x 12

Sidolyft bakom ryggen i cable
    9kg x 13
    9kg x 12
    9kg x 10
    9kg x 9

Lätt incline frenchpress
    30kg x 11
    30kg x 10
    30kg x 9
    30kg x 8

Stående hantelextensions, dubbelhandsfattning
    18.5kg x 15
    18.5kg x 13
    18.5kg x 11

Pushdowns med rep

27kg x 12
    27kg x 12
    27kg x 12 Dropset.

Fick sjuk pump i triceps som höll i sig från hantelextensionsen tills passets slut o lite till!

Kosten

09.30 – två mackor, två ägg, dubbel proteindrink.
    12.00 – Proteinbar.
    13.45 – Styrketräning. Bcaa innan och under passet. Proteindrink efteråt.
    15.30 – Proteinbar.
    17.00 – Styrketräning. Bcaa innan och under passet. Proteindrink efteråt.
    19.00 – 900g Kycklingfilé, 60g nudlar och sås gjord på 2dl minifraiché och 1dl kvarg.
    Har inte räknat kcal, men landar väl ungefär på 3300kcal – 395g protein. PB på proteinfronten ;)

Har precis packat färdigt mina väskor nu. Imorgon kl 12.37 går tåget från Norrköping till Stockholm. Ska försöka orientera mig lite under morgondagen så att jag hittar till skolan på torsdag !

En liten kuula i en stor stad. Spännande !

Ser ut som du har gjort mycket framsteg genom åren :)

Sådärja. Nu sitter jag på vandrarhemmet och har precis kommit hem från SATS Medborgarplatsen där jag körde ett ryggpass.

Jag känner mig väldigt nervös inför morgondagen, då min utbildning börjar. Kände mig även nervös väl inne på gymmet.
    Nästan alla var väldigt vältränade, låg fettprocent, ådror som sprutar överallt, tights som sitter åt som bara den och extremt mycket människor överallt. Det är en väldig kontrast från mitt hemmagym, där det som mest på kvällen kan vara 6-8personer i gymmet !

Jag kände mig ungefär som en ganska fet kyckling, haha.

Såg även Kristan Séwen
    , och han var ännu större och farligare än vad jag trodde ;)

Breda latsdrag

60kg x 12
    70kg x 10
    70kg x 9
    60kg x 13
    60kg x 11

Hantelrodd

26kg x 13
    26kg x 11
    26kg x 10

Skivstångsrodd i smithmaskin

70kg x 12
    70kg x 10
    70kg x 9

Smala latsdrag med ”V”handtag

60kg x 15
    60kg x 13
    60kg x 10

Dubbla enarms cableroddar
    50kg x 15
    50kg x 14
    50kg x 11

Fri skivstångsrodd

60kg x 12
    60kg x 12
    60kg x 10

Gillar SATS vikter och maskiner. Alla grepp är lindriga för händerna, inga järnstänger med räfflor här inte! Fick väldigt bra kontakt under hela passet. Ville absolut inte slänga på för mycket vikt och se ut som en kåtvikt idiot som försöker imponera på någon som inte bryr sig för 5öre.

Mitt boende är 25minuters promenad från gymmet, vilket är helt okej. Maten kommer nog bli ett problem, eller iallafall ganska problematiskt. Jag kommer verkligen få leva på kvarg, proteinpulver, ostkakor och sedan utemat. Tänker max käka ute en gång om dagen, och det blir nog till lunch.

Här kommer dagens kost i väldigt runda slängar.

09.00 – Fyra mackor och en dubbel proteindrink med mjölk.
    11.00 – Fika med tjejen. 1st Frapino och 1st kaka.
    14.00 – Proteinbar.
    16.30 – Kyckling och ris-tallrik med sallad och sås.
    18.00 – Styrketräning. Bcaa och pwo innan. Bcaa under passet och 1.5proteindrink efteråt.
    20.00 – 500g Kvarg, 1dl mjölk och 1.5proteindrink blandat i en skål.
    Tror jag landar på ca 3400kcal – 265g protein.

Får se hur kosten kommer se ut imorgon. Köpte på mig 1kg kycklingburgare för 30:-, ska nog laga till dem imorgon ;)

fitnesserik wrote:

Tack. Det känns inte som det, men när man kollar tillbaka så har jag uppenbarligen gjort det. Tur är väl det, för jag ser folk på gymmet som ser precis likadana ut nu som för 2 år sedan. Det är nästan lite sorgligt- om de nu vill utveckla sin fysik. Är de bara där för skojs skull så är det ju bara underbart att de är på gymmet ! :)

Det kommer nog gå bra med utbildningen skall du se.

Har aldrig tränat på sats i sthlm och skulle du ha tid och lust kan du åka till min vän som har Gumse Gym i Sollentuna.
    Han har ju tävlat några år och är en grymt trevlig och sympatiskt människa. Då får du hälsa från mig.

http://www.gumsegym.se

Angående Sveriges starkaste man går den kl 13 på lördagen nästa helg under augustifesten.

kuulan wrote:
    Sådärja. Nu sitter jag på vandrarhemmet och har precis kommit hem från SATS Medborgarplatsen där jag körde ett ryggpass.

Jag känner mig väldigt nervös inför morgondagen, då min utbildning börjar. Kände mig även nervös väl inne på gymmet.
    Nästan alla var väldigt vältränade, låg fettprocent, ådror som sprutar överallt, tights som sitter åt som bara den och extremt mycket människor överallt. Det är en väldig kontrast från mitt hemmagym, där det som mest på kvällen kan vara 6-8personer i gymmet !

Jag kände mig ungefär som en ganska fet kyckling, haha.

Såg även Kristan Séwen
    , och han var ännu större och farligare än vad jag trodde ;)

Breda latsdrag

60kg x 12
    70kg x 10
    70kg x 9
    60kg x 13
    60kg x 11

Hantelrodd

26kg x 13
    26kg x 11
    26kg x 10

Skivstångsrodd i smithmaskin

70kg x 12
    70kg x 10
    70kg x 9

Smala latsdrag med ”V”handtag

60kg x 15
    60kg x 13
    60kg x 10

Dubbla enarms cableroddar
    50kg x 15
    50kg x 14
    50kg x 11

Fri skivstångsrodd

60kg x 12
    60kg x 12
    60kg x 10

Gillar SATS vikter och maskiner. Alla grepp är lindriga för händerna, inga järnstänger med räfflor här inte! Fick väldigt bra kontakt under hela passet. Ville absolut inte slänga på för mycket vikt och se ut som en kåtvikt idiot som försöker imponera på någon som inte bryr sig för 5öre.

Mitt boende är 25minuters promenad från gymmet, vilket är helt okej. Maten kommer nog bli ett problem, eller iallafall ganska problematiskt. Jag kommer verkligen få leva på kvarg, proteinpulver, ostkakor och sedan utemat. Tänker max käka ute en gång om dagen, och det blir nog till lunch.

Här kommer dagens kost i väldigt runda slängar.

09.00 – Fyra mackor och en dubbel proteindrink med mjölk.
    11.00 – Fika med tjejen. 1st Frapino och 1st kaka.
    14.00 – Proteinbar.
    16.30 – Kyckling och ris-tallrik med sallad och sås.
    18.00 – Styrketräning. Bcaa och pwo innan. Bcaa under passet och 1.5proteindrink efteråt.
    20.00 – 500g Kvarg, 1dl mjölk och 1.5proteindrink blandat i en skål.
    Tror jag landar på ca 3400kcal – 265g protein.

Får se hur kosten kommer se ut imorgon. Köpte på mig 1kg kycklingburgare för 30:-, ska nog laga till dem imorgon ;)

fitnesserik wrote:

Tack. Det känns inte som det, men när man kollar tillbaka så har jag uppenbarligen gjort det. Tur är väl det, för jag ser folk på gymmet som ser precis likadana ut nu som för 2 år sedan. Det är nästan lite sorgligt- om de nu vill utveckla sin fysik. Är de bara där för skojs skull så är det ju bara underbart att de är på gymmet ! :)

Jo precis, men ju bättre form man är i ju svårare är blir det ju att förbrättra sin kropp, när man är i riktigt riktigt bra form drar man ju tillslut till gymmet nästan bara för att bibehålla sin fysik..

Stackars Kulan, vilsen och rädd bland muskler och ådror uppe i fjollträsk. Det kan inte vara lätt ;-) Men Sewen och dom där ska ju tydligen vara ganska snälla så det är nog inte så farligt.

Lycka till nu i plugget, glöm inte ta med ditt lilla pennskrin och en liten frukt i matlådan.

Första dagen på utbildningen var- tung. Teori i 9 timmar suger musten ur de flesta skulle jag tro. Men det var intressant och läraren är superbra så det gör det hela mycket lättare. Läste funktionell anatomi hela dagen och kommer fortsätta med det i 2 dagar till.

Dagens höjdpunkt(er):

1. När jag kom in på gymmet efter att skolan slutat (ca 18.05), så ser jag även idag Kristian Sewen. Denna gången vågade jag hälsa på honom, och han var så ödmjuk och trevlig så. Han sa att det bara var att komma bort till dem sen, de skulle köra ”tunga böj”. Jo tjena, tänkte jag… Nog för att jag hade ben, men vill inte gärna komma där och vara ivägen med mina fjantvikter :P

2. Träffade även Mikael Hollsten.
    Han har varit och är en sådan otroligt stor inspiration och motivationskälla för både min träning, kost, livsstil samt nu yrkesinriktning. Att få träffa honom på riktigt slog fan det mesta.
    Jag märkte hur benen började skaka när jag insåg vem det var som stod där borta med ryggen vänd mot mig. Jag tog dock chansen och hälsade, och han pratade på och levde upp till och sprängde alla förväntningar jag hade inför att möta honom… Han önskade mig även lycka till och trodde på mig, hehe.

3. När jag stod och snacka med micke så kom Sarah Bäckman in genom dörrarna och hälsade så trevligt på mig utan att jag ens gjorde någon antydan till att hälsa på henne. DÅ insåg jag verkligen hur trevliga och rakt igenom väldigt ödmjuka dessa personer är.

Jag var helt jävla star struck inför benpasset. Satt i omklädningsrummet och bara funderade över på vad fan som just hänt. Dessa personer är personer som jag har suttit hemma vid datorn och läst deras bloggar, kollat deras videos osv. Och verkligen ser upp till. Verkligen velat träffa dem. Och så träffar jag dem alla tre på en dag...Amazing.

Passet då! Vart ben med en av grabbarna från samma kurs.

Benpress
    180kg x 11
    180kg x 10
    180kg x 10
    190kg x 10

Utfall (premiär)
    stången x 8 per ben
    30kg x 8
    40kg x 8
    40kg x 8
    Otrolig kontakt i Maximus Gluteus, helt förstörd efteråt, hehe.

Bencurl, liggande (premiär)

45kg x 10
    45kg x 10
    45kg x 10

Benspark, två ben

80kg x 10
    80kg x 10
    80kg x 10

Benlyft
    KV x 12
    KV x 12
    KV x 12

Passet i sig var inget höjdarpass styrkemässigt. Hade velat köra knäböj och marklyft, men alla stänger var upptagna under hela passet tyvärr.

Kosten
    08.00 – 300g ostkaka, dubbel proteindrink på mjölk.
    13.00 – Lunch ute. Kyckling, ris och sallad.
    16.00 – Proteinbar.
    18.15 – Styrketräning. Bcaa och pwo innan. Bcaa under passet och proteindrink efteråt.
    20.30 – 500g Kycklingburgare, två brödbitar och en dubbel proteindrink på mjölk.
    Borde täcka mitt proteinintag idag iallafall.

secret692 wrote:
    Det kommer nog gå bra med utbildningen skall du se.

Har aldrig tränat på sats i sthlm och skulle du ha tid och lust kan du åka till min vän som har Gumse Gym i Sollentuna.
    Han har ju tävlat några år och är en grymt trevlig och sympatiskt människa. Då får du hälsa från mig.

http://www.gumsegym.se

Angående Sveriges starkaste man går den kl 13 på lördagen nästa helg under augustifesten.

Tack för stödet! Jag skulle gärna besöka Gumse gym men jag har tyvärr ingen tid till det. Pluggar 08-18 varje dag och sedan ska jag träna, laga mat och plugga mer utöver skolan. Fullt upp!

Synd att jag inte är hemma och kan se det. Men du får hålla mig uppdaterad, hehe.

Gober wrote:
    Stackars Kulan, vilsen och rädd bland muskler och ådror uppe i fjollträsk. Det kan inte vara lätt ;-) Men Sewen och dom där ska ju tydligen vara ganska snälla så det är nog inte så farligt.

Lycka till nu i plugget, glöm inte ta med ditt lilla pennskrin och en liten frukt i matlådan.

Äntligen lite medlidande! ;) De var riktigt trevliga killar faktiskt. Ödmjuka som bara den.

Tackar, nejdå. Anteckningsboken är med och mellanmål likaså, hehe.

Kulan in hollywood, hehe! kul att du fick en trevlig dag och inte blev utsatt för en wedgie eller liknande av de stora grabbarna.

I lördags körde jag bröst och triceps på SATS Odenplan. Jag tränar annars på SATS Medborgarplatsen så min utbildningslokal ligger en våning under medborgarplatsen, men alla SATS-gym stänger kl 18.00 på lördagar förutom Odenplan som har öppet till 20.00. Helt sjukt konstigt i mitt tycke..

Sjukt mycket folk där just på lördagar tydligen (eftersom alla andra gym är stängda efter 18), och jag tränade vid 18.20-19.00.

En sak jag reagerar på är att det är väldigt många unga som är EXTREMT STORA, men tränar väldigt ”fult” och ”fel”. Om det inte vore för deras stora kroppar så skulle man kunna tro att de är ganska så jättenya inom styrketräning. Många av dessa grabbar framförallt, som har stora överkroppar har spagetti-ben. Det var så roligt igår… Jag såg en kille som i ansiktet såg ut att vara 14 år ungefär, men hade en extremt välutvecklad överkropp. Han satt i en bicepscurl-maskin där man bara såg armar, axlar, lite bröst och nacke ungefär. Jag vart faktiskt rätt imponerad av hans fysik!
    Men när han reste sig upp och gick därifrån så var hans lår, utan att överdriva nu, i storlek med mina överarmar.. Han såg pinnsmal ut nertill, och det såg riktigt löjligt ut alltså :P

Passet iaf.

Incline hantelpress
    26kg x 12
    26kg x 10
    26kg x 9
    22kg x 14
    22kg x 11

Incline bröstpress-maskin
    50kg x 8
    50kg x 6
    Var otroligt tung övning.. :O

Cableflyes i olika vinklar
    Okänd vikt x 14, 9, 14, 11, 13reps. Över 5 set alltså.

Plan hantelpress

18kg x 14
    18kg x 12

Pushdowns med rep
    Okänd vikt x 14, 12, 9 – 3set

Repextensions, framåtlutad över huvudet
    Okänd vikt x 9, 8 – 2set

Repextensions över huvudet, ståendes rakt upp

Okänd vikt x 14, 11 – 2set

Hantelextensions

15kg x 14
    15kg x 10

Incline frenchpress

24kg x 8
    24kg x 6

Kostmässigt så är det jättesvårt att sköta det ö.h.t. Men de dagar jag tränar (ungefär varannan) så äter jag 230g protein + per dag. Vilodagarna så blir det mycket mindre protein, delvis för att det inte är direkt billigt att äta 230g protein per dag, utan då blir det lite billigare livsmedel.. Tyvärr.

Annars så är det sjukt mycket plugg. ”Skolan” är från 08.30-18.00, sedan sätter jag mig och läser igenom det vi gått igenom under dagen och gör instuderingsuppgifter osv i 1-2 timmar.

Dagarna går relativt fort, men tredje dagen var rätt tuff faktiskt.. Vi gick endast igenom alla (de större) musklernas ursprung, fästen, vilka leder de går över, funktioner, fiberriktning, synergister, antagonister, osv. Kändes som en ren omöjlighet att lära sig allt det, men det har börjat sätta sig lite mer iallafall…

Har även gått igenom min hållning. Den var katastrofal.. I särklass sämsta hållningen av alla i hela klassen- rätt komiskt på något sätt :) Min diagnos blir ungefär såhär;
    ” Förkort M. pectoralis major & M. latissimus dorsi i kombination med för svag M. pectoralis minor, samt medialt roterade axelleder. Förkort muskulatur i bla. M. gluteus maximus och för svag M. gluteus medius + M. iliopsoas. Medialt roterade höftleder. Pronerade fötter samt gam-nacke!”

Det var det jag kom ihåg i huvudet, men kan säkert gå in och läsa lite i boken och komma på ännu mer fel med mig själv, hehe.

Intressant är det iallafall!

Gober wrote:
    Kulan in hollywood, hehe! kul att du fick en trevlig dag och inte blev utsatt för en wedgie eller liknande av de stora grabbarna.

Haha ja verkligen. ”Är man stor måste man vara snäll” verkar grabbarna följa rätt strikt här uppe ;)

nice träning å redogörelse!!……..lol
    roligt,,,var precis utanför på medis,som jag förra året såg en biff som kom gående med sina vänner,wow,, tänkte jag först,men sen hade han shorts på sig,ocj jag fick se hans vader……som hälsenan på en bofink!!!……….lol
    då försvinner ju total intrycket,kan man säga.
    jaha du pluggar där,intresant.känner en man som jobbar där i krokarna i nåt plugg liknande.han är data freak,och hjälper folk eller fixar med datorer så de funkar.hela system alltså. Jim heter han,modell stoor också,eller lång i vilket fall.
    ja ja hej svejs så länge då!

PS:stretcha mycket är bra!! ang din stelhet osv…
    Gamnacke…………….lol….ha ha ha ……du e rolig du!!!

jaha,då tränar du i mina gamla lokaler då!!! började att träna i dessa lokaler -79.
    fast då var det bara karate där.stlms karate cai,ägdes av johnny Grimstål,sen så blev det gym också efter det,sen så tog PO över det och gjorde om det till mkt fint gymställe.+allt annat också.fitness.sen så blev det en frivillig kedja,franchising,S.A.T.S.
    hej svejs….;-)åker förbi där ofta,fast på andra sidan,såg att ni nu har ingång/utgång där också,kör ju lastbil å lev till ett garage där,ica.
    jaha,så du utbildar dig till PT!!!….eller? naprapat,kiropraktor el liknande…..?

Idag vart det inte mycket sömn inte… En gubbe låg och snarkade SVINHÖGT hela för******* natten. Folk väckte honom för att han skulle sluta snarka, men så fort han somna om igen så började han snarka sådär högt igen = omöjligt att sova.
    Sen började folk kliva upp runt 05.30, och då var det dödsdömt att försöka sova vidare, så jag klev upp och pluggade i en timma och tog det lugnt innan skolan…

Lunchen idag blev SUbway… Inte det bästa, men bra för ekonomin (första dagen jag käkar för under 100kr till lunch…)

Sippade på min pwo under slutet av skolan och sprang sen direkt upp till SATS medborgarplatsen och bytte om för att köra ett biceps och mag-pass.

Zstångcurl
    40kg x 11
    40kg x 9
    30kg x 10
    30kg x 10
    30kg x 9

Hantelcurl
    16kg x 8
    14kg x 9
    12kg x 9

Incline hammercurl sittandes

12kg x 9
    12kg x 8
    12kg x 8

Rak stångcurl
    25kg x 10
    25kg x 9
    25kg x 7

Enarms cablecurl

12kg x 10
    12kg x 8

Crunches
    25reps, 5set.

Fick rejäl pump i armarna idag. Även i magen, första gången i mitt liv som jag upplever något som kan jämföras med pump i magen…. :P Desto tråkigare är att det börjar komma ett litet lager med fett utanpå mina ådror nu, men när jag är rejält upp pumpad så ser jag hur ådrorna bara vill slita sig ut genom fettlagret och visa sig! Det går mig lite sugen på att börja deffa…

Jag har faktiskt fått bra nytta av det jag lärt mig i skolan, nu på min träning. NU vet jag hur lederna går, hur musklerna arbetar exakt och vart det är som tyngst osv. Det gör mig mycket mer självsäker när jag tränar med. Kontakten i magen idag var helt enastående, mycket troligt pga all teorin kring höftled och ryggrad och vilka muskler som sköter dess rörlighet som jag läst. Känns bra!!

Dock så svider det ännu mer i ögat att se folk köra övningar helt fel. Förr såg det bara fel ut, men nu vet jag ju verkligen att det är fel, och har lust att hjälpa dem. Men det får vänta tills jag är utbildad, hehe.

Kosten idag.
    08.00 – 500g kvarg med 1dl mjölk och 1½ proteinpulver-mått i. + två rågmackor med ost på.
    12.00 – Subway-macka.
    16.00 – Proteinbar – XL.
    18.00 – Styrketräning. Pwo innan, bcaa under och proteindrink med vatten efteråt.
    20.00 – 500g kvarg med 1dl mjölk och 1½ proteinpulver-mått i. + två rågmackor med ost på. Åt även 4 småkakor som stod framme i köket.

Ska försöka träna varje kväll fram tills onsdag då jag åker hem. :)

bighulken wrote:
    nice träning å redogörelse!!……..lol
    roligt,,,var precis utanför på medis,som jag förra året såg en biff som kom gående med sina vänner,wow,, tänkte jag först,men sen hade han shorts på sig,ocj jag fick se hans vader……som hälsenan på en bofink!!!……….lol
    då försvinner ju total intrycket,kan man säga.
    jaha du pluggar där,intresant.känner en man som jobbar där i krokarna i nåt plugg liknande.han är data freak,och hjälper folk eller fixar med datorer så de funkar.hela system alltså. Jim heter han,modell stoor också,eller lång i vilket fall.
    ja ja hej svejs så länge då!

PS:stretcha mycket är bra!! ang din stelhet osv…
    Gamnacke…………….lol….ha ha ha ……du e rolig du!!!

jaha,då tränar du i mina gamla lokaler då!!! började att träna i dessa lokaler -79.
    fast då var det bara karate där.stlms karate cai,ägdes av johnny Grimstål,sen så blev det gym också efter det,sen så tog PO över det och gjorde om det till mkt fint gymställe.+allt annat också.fitness.sen så blev det en frivillig kedja,franchising,S.A.T.S.
    hej svejs….;-)åker förbi där ofta,fast på andra sidan,såg att ni nu har ingång/utgång där också,kör ju lastbil å lev till ett garage där,ica.
    jaha,så du utbildar dig till PT!!!….eller? naprapat,kiropraktor el liknande…..?

Tack!
    Haha ja det är så himla komiskt att se, intrycket försvinner verkligen, som du säger.
    Jag har inte sett någon Jim, men jag har sett många stora killar däremot :P

Japp, jag läser till Styrketräningsinstruktör samt PT. Men nu första veckan så är det mest grundteori, inte så kul men väldigt nödvändigt!
    Jaha, jag hittar inte så jättebra här i Sthlm och har inte ens tänkt på om det ligger ett ICA i närheten av medborgarplatsen, men det gör det väl då. Jag får gå och leta efter det imorgon, och försöka orientera mig lite o storstaden ;)

Jag hade aldrig klarat av att bo på på vandrarhem, eller inte mer än 1 natt typ. Men har man inget annat alternativ så. I värsta fall kan du ju strypa gubben med en kudde, finns ju gym även i fängelset har jag hört.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 322 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.