- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 december, 2007 at 02:52 #77940Anonym anvandareMember6 december, 2007 at 02:52 #676805Anonym anvandareMember
Hejsan!
Jag heter Sandra och har tränat i några år, men har nu haft uppehåll ett tag pga många saker, ska inte rabbla upp allt… Det e så att jag gärna vill ställa upp i bodybuilding,Men jag skulle behöva någon som kan hjälpa mej, pusha va gäller träning och matmässigt, har ni något tips om hur jag ska gå tillväga? Tacksam för svar!
Ha de gott6 december, 2007 at 12:02 #676806Anonym anvandareMemberberätta för alla kompisar om ditt mål och säg åt dem att tjata på dig angående din bulk/deff så du får massa kommentarer som: ät mer!/ska du verkligen äta det där? osv. sen skaffar du dig en träningskompis som tjatar ner dig till gymmet och skaffar fram ett varierat träningsprogram till er båda månad efter månad.
eller
så läs å lär dig om hur saker funkar och skaffa dig disciplin?
evrybody wants to be a bodybuilder…
6 december, 2007 at 15:14 #676807Anonym anvandareMemberJo tack det är sant. Det handlar mycket att man själv måste och verkligen lägga ner den tiden som behövs, inte ha för bråttom. Jag försöker att tänka mycket på det du säger men ändå så e det svårt. Träningskompis visst det är ju kanon bra, men vart hittar jag det då, Bor i Mariestad och ska börja träna på kraftkällan, har tidigare tränat på nautilus men har tappat motivationen och tycker att de är väldigt opersonligt där, så därför tänkte jag börja på kraftkällan hoppas kunna hitta tillbaka till träningen och min motivation… :up:
När man väl kommer dit så kanske man hittar någon man kan träna med, inte för jag e blyg men ändå det gäller ju att man hittar någon som är ute efter samma sak, annars kan det bli svårt. Men det löser sig nog eller hur? . Jag får fortsätta skriva här så får jag respons och tips från er, ok det är ju alltid bra och framför allt pushning.
Ha de gott6 december, 2007 at 16:31 #676808Anonym anvandareMemberBara jag som plötsligt blev nyfiken på bilder på fysiken?
6 december, 2007 at 16:47 #676809Anonym anvandareMemberOK. Bilder kommer snart. Men jag har gått ner i vikt och det har lett till att jag har tappat mina kära muskler Men men det är bara att bygga upp igen eller hur. Ska träna imorgon så då kommer jag att lägga upp hur det gått utförligt.
7 december, 2007 at 13:42 #676810Anonym anvandareMemberHar nu vart och tränat på gymmet, de blev bodypump, träning för hela kroppen och det var jätteskönt min motivation är bra just nu. Nu ska jag äta lite mat och sen bara slappa eftersom de är Helg :yahoo:Hoppas jag kan hålla detta nu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.