Tubens Beach eller Vass 09?

Home Forums Dagböcker Tubens Beach eller Vass 09?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hello på er!

Vill bara meddela att jag börjat med en träningsblogg.
    Den är inriktad på mitt mål att gå ner 10kg, bli vigare, få bättre syreupptagning, blir starkare mm.
    Jag skriver inte bara om min träning utan allmänt om vad som händer i mitt liv, med glimten i ögat.
    Jag lämnar även ut mitt vardagliga liv ganska mycket och ger er mina vardagliga tankar.
    Lägger även ut bilder på min progress + andra bilder.

Ni hittar dit på: Tubens Beach eller Vass 09.[http://tubensbeachellervass09.blogspot.com/]
    Titta gärna in och lämna kommentarer och ni börjar läsa nerifrån och upp :up:

Ciao for now

Kommer skriva min progress här också, men det blir riktigt kortfattat. Egentligen ren status på hur målet närmar sig.
    Men kastar in en bild här också.
    [img=http://4.bp.blogspot.com/_qFkntRJbiMg/SOejOg246gI/AAAAAAAAABM/IbbP4AeGFa8/s1600/body1_small.jpg]

Bröst

•Började med att värma upp med springa på löpbandet i 10 min för att få upp värme i kroppen och få lite puls
    •Sedan 50 armhävningar
    •Sen gick jag till Cable-crossen för att värma upp bröstet… och nog faan blev det uppvärmt. Körde ett Superset på 60 reps! Började med trissan längst ner och körde 20 reps, sen direkt efter höjde jag den till mitten och körde 20 reps, sen direkt efter det höjde jag den till toppen för ytterligare 20 reps. Kändes som om jag hade en Alien innanför bröstet som försökte ta sig ut… vilken jävla pump… hur skönt som helst :)
    •Sen blev det bänkpress där jag ville pumpa ur brösten ännu mer så det blev 3×15 på 70kg
    •Efter det så höjde jag bänken till att bli Incline bänkpress och körde 3 set.

Axlar
    Har riktigt ont i vänster baksida axel så det blir inga pressövningar på ett bra tag :(

•Började med 5×15 sidolyft och körde på tills det brände ordentligt i axlarna
    •Sen provade jag med axelpress men avbröt efter 2 reps… har för ont
    •Så istället blev det Front lateral raises med hantlar och där körde jag 2×20 för att få bra pump
    •Avslutade med Shrugs där jag använde 45kg hantlar. Blev 2×10 reps. (hade glömt dragremmarna så jag orkade inte hålla i vikten mer än 10 reps, sen gav greppet upp)

Mage
    Brukar variera magövningarna från gång till gång med att innefatta bara kroppstyngden (crunch mfl) och med vikter.
    Jag anser att mage är som vilken muskelgrupp som helst… alltså krävs det att man kör tuuungt ibland med vikter (som rep-crunch mfl)

•idag blev det endast set med kroppstyngden så inget att rapportera egentligen.

Varför blir bilden kryssad?
    Här kommer iaf en till
    [img=http://4.bp.blogspot.com/_qFkntRJbiMg/SOejOg246gI/AAAAAAAAABM/IbbP4AeGFa8/s320/body1_small.jpg]

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.