Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 401 total)
  • Author

Född 1982
    173 cm lång
    90kg tung

Mål. Att fram till i Juli lägga på mig så mycket muskler jag kan utan att lägga på mig mängder med onödigt fett.

Har varit på en massiv bulk sedan i Juli. Vägde på julaftonsmorgon 95kg och har sedan dess skärpt till kosten ordenligt och gått ner till 90kg utan att förlora nämnvärt med styrka. Ligger nu på ett överskott men ser till att äta rent på veckorna och unna mig lite mer på helgerna.

Let´s do this!

Gårdagens benpass. Prio framsida lår.

Enbenspressar i benpress 2×20 reps.
    Benpressar 390kg x12 reps
    420kg x 12 droppade 80kg och brände av 12reps till sedan ett dropp till och ytterliggare 12-20 reps innan låren skrek av smärta! Wonderbaar!

Knäböj: 110kg x 8 reps
    130kgx8 reps
    160kgx 8 reps

Utfallsteg i koridoren med 25kg vikt på ryggen.

Benspark. Dubbeldropp startvikt 120kg som sedan minskades till 90kg och sedan till 50kg. Det är vackert att gråta av smärta!

Bakida lår. ( sittandes) 2 arbetsset med dubbeldropp. Starten på fullt mag och sedan minskades ca 30kg var 10 reps.

Liggande enbencurl 3 set på varje ben.

Avslutade med sittande vader och vader i benpress.

En stark jävel verkar det som! Keep up the good work så kommer det se bra ut till sommarn:)!

Vad har du för reslutat i dom 3 stora??
    Alltså bänk, marklyft och knäböj?
    Benen verkar du åtm. ha grym styrka i :up:

Razmeister899 wrote:
    En stark jävel verkar det som! Keep up the good work så kommer det se bra ut till sommarn:)!

Tackar för det, men jag vet inte om jag håller med dig. Blir starkare iaf och det är ju på rätt väg! Jag ska fortsätta att köra på hårt!!! Ska växa hela sommaren så jag får nog räkna med att inte vara i mitt livs form i sommar. Men stor/större ska jag bli! hadet fint!

Undertaker wrote:
    Vad har du för reslutat i dom 3 stora??
    Benen verkar du åtm. ha grym styrka i :up:

Hey mr.

Maxar aldrig.. då jag inte är ute direkt efter styrkan

Bänk tränar jag aldrig längre men jag har för någon månad sedan lyfte jag 140kg och det gick bra. Tränar nästan bara hantlar och då är det 54kg hantlarna som gäller i mina tyngsta set.. runt 8 rep.

Marklyft så har jag gjort ett par reps på 200kg iaf men tränar oftast med fler rep och en vikt mellan 150-180kg då jag nu på sistone oftast har haft övningen som sista övn i mina rygg pass.

Benen är min starkaste muskelgrupp och jag har i böj tränat på upp till 180/190kg med fullt djup för någon månad sedan. Nu kör jag lättare där och har oftast redan trötta ben när det kommer till knäböj. Har fått en bättre uveckling på benen när jag har höjt upp repsen och använder mig av droppset och lättare vikter. Är gammal hockeyspelare så det har böjts endel under åren.

Hoppas att du fick en uppfattning iaf.

Stark är du ju nog!
    8x54kgs är ju hur starkt som helst!

Undertaker wrote:
    Stark är du ju nog!
    8x54kgs är ju hur starkt som helst!

Tack! jag är själv mycket belåten med mina framsteg! Men många är ju starkare och det gör mig fruktansvärt upprörd ;)
    Helt ärligt..styrkan är inte viktigast, jag hoppas att jag växer också. Får väl se det som att en starkare muskel också borde bli större och då är ju allt som det ska! Lev och må!

Blev ju prenumeration direkt på denna journal brorsan. Nu kör du, fyyy fan alltså vad grov du har blivit helt sjukt vilket förändring,IMPONERANDE. hoppas vi ses på msn någon dag. ha det bäst, kommer följa dig här och önska dig stort lycka till.

MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    Blev ju prenumeration direkt på denna journal brorsan. Nu kör du, fyyy fan alltså vad grov du har blivit helt sjukt vilket förändring,IMPONERANDE. hoppas vi ses på msn någon dag. ha det bäst, kommer följa dig här och önska dig stort lycka till.

MVH cesse

Tackar så mycket för det! Ja, nu kör jag! Känns så fantastiskt bra.. är lite förkyld men jag känner mig bättre så det blir nog ett sent bröst och triceps pass! yeeeaaah buddy!

Bröst. ( bilder kommer upp under dagen)

decline presses
    4×8-10 reps 50kg 80kg 100kg 110kg

Lutande hantellpressar:
    4 set med 5-10reps 35kg 45kg 45kg 45kg

Lutande bänkpressar
    6-10reps på 70kg 80kg 90kg

Avlsutade med 3pumpset i cabel.

ser riktigt bitig ut på avataren:up:

liddell wrote:
    ser riktigt bitig ut på avataren:up:

tack för det! bitigare ska jag bli!!!!

bilder..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.