Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 401 total)
  • Author

Lite bilder från dagenspass.. tog slut batteri efter ett tag..

Det såg i alla fall ut som att du fick dig ett bra träningspass….
    Bara trycka i dig mat så är dagen till ända…. :)

Ha en trevlig kväll!!!!!!

ZuperZandra wrote:
    Det såg i alla fall ut som att du fick dig ett bra träningspass….
    Bara trycka i dig mat så är dagen till ända…. :)

Ha en trevlig kväll!!!!!!

Precis!!! Träningen är bara halva nöjet Ha en trevlig kväll du med!!!

Kvällens pass.. Rygg, baksida axlar.
    Smala latsdrag 3set i pyramid.+ 3 set med dubbeldropp.
    3övnings combo. Stående pullower för rygg + Smala latsdrag + Stångroddar 3set.
    Hantellroddar liggande på bänk i kobination med ” koncentrarade latsdrag med hantag från båda övre trissorna i CC. 3-4set.
    Maskin roddar med dropp 2-3set.
    Omvända pecdec med alternerande grepp och dropp.
    Framåtlutande hatellyft.

Riktigt bra pump och tempo idag!

StefanSundqvist_ wrote:
    Kvällens pass.. Rygg, baksida axlar.
    Smala latsdrag 3set i pyramid.+ 3 set med dubbeldropp.
    3övnings combo. Stående pullower för rygg + Smala latsdrag + Stångroddar 3set.
    Hantellroddar liggande på bänk i kobination med ” koncentrarade latsdrag med hantag från båda övre trissorna i CC. 3-4set.
    Maskin roddar med dropp 2-3set.
    Omvända pecdec med alternerande grepp och dropp.
    Framåtlutande hatellyft.

Riktigt bra pump och tempo idag!

Kul att ditt träningspass gcik bra….finns inget bättre än grymt pump och bra återhämtning…. Ät och njut av kvällen nu!!!:D

ZuperZandra wrote:
    Kul att ditt träningspass gcik bra….finns inget bättre än grymt pump och bra återhämtning…. Ät och njut av kvällen nu!!!:D

Ja nu håller vi alla tummar och tår för våra svenska hjältar! För damen gillar väl fotboll hoppas jag? Krya på dig.. det duger inte att vara sjuk!!! Trevlig kväll!!!

StefanSundqvist_ wrote:
    Ja nu håller vi alla tummar och tår för våra svenska hjältar! För damen gillar väl fotboll hoppas jag? Krya på dig.. det duger inte att vara sjuk!!! Trevlig kväll!!!

Hahaha, inte ofta som man blir kallad damen….:D
    Jaja, man är väl äldre då en jag trott….*ler*

Kan ju glädja dig med att jag gillar fotboll och de flesta andra sporterna….Spelade själv en massa år, tills ena knät inte ville vara med längre…..

ZuperZandra wrote:
    Hahaha, inte ofta som man blir kallad damen….:D
    Jaja, man är väl äldre då en jag trott….*ler*

Kan ju glädja dig med att jag gillar fotboll och de flesta andra sporterna….Spelade själv en massa år, tills ena knät inte ville vara med längre…..

Okey tjejen :)

Nu valde du att tolka in mer i det där än vad som var meningen! Damen var absolut inte en anmärkning på ålder utan snarare.. inte faaan vet jag :) :p
    Nu skäms jag! Tur att jag ska straffa mig själv med ett stenhårt benpass imorgon! Jag förtjänar verkligen all smärta och jag är ingen bra människa.. ojojoj vad jag ångrar mig osv.. Visst är det glömt nu!??!?! Förövrigt är du ju ung och fräsh, det går ju inte att missa!
    Det glädjer mig verkligen att du gillar fotboll! Det är ett friskhetstecken! Bara därför så tror jag att du är helt återställd imorgon! Hadet gött!

StefanSundqvist_ wrote:
    Okey tjejen :)

Nu valde du att tolka in mer i det där än vad som var meningen! Damen var absolut inte en anmärkning på ålder utan snarare.. inte faaan vet jag :) :p
    Nu skäms jag! Tur att jag ska straffa mig själv med ett stenhårt benpass imorgon! Jag förtjänar verkligen all smärta och jag är ingen bra människa.. ojojoj vad jag ångrar mig osv.. Visst är det glömt nu!??!?! Förövrigt är du ju ung och fräsh, det går ju inte att missa!
    Det glädjer mig verkligen att du gillar fotboll! Det är ett friskhetstecken! Bara därför så tror jag att du är helt återställd imorgon! Hadet gött!

Hahaha, bra där att du ber en sårad själ om förlåtelse…….:D
    Hoppas att ditt ben pass kommer att bli super hard core och att du då ångrar dig ännu mer….*ler*

Hmm, friskhetstecken att jag gillar fotboll.Nja, kan du inte vara vänlig att säga det till mitt glada pajade knä???
    Skämt och sido. Sport=kul!!!!

Ben

Benspark 3 lätta högrep set. 4set med dubbeldropp.
    Benpress i kombination med hacklift 5set. På sista 2 set så körde vi även knäböj med lätt vikt ooch bara pumpade ur. OTROLIGT FYLDA BEN OCH TOTALT ILLAMÅENDE!
    6 set med liggande lårcurl.. fick lite kramp i ryggen så jag körde lätt och högrep.
    Raka marklyft med hantell 3set med 25reppare.

Armar! förkyld idag men jag hade ett jävla driv!

Sittande curls i cabel 5 set med dubbeldropp
    Hammercurls 3 set med trippeldropp
    Scottcurl med dropp till stående curls. 3set,
    Koncetrations curl mot knä 2set
    Dips med viktpåhäng dropp och sedan dropp till smala armhävningar 2set
    Smala bänkpressar för triceps 90kg max antal rep i 2 set.
    3övningskombo sittande hantelextension bakom hivudet,dropp till psuhdowns med rep , dropp till vanliga pushdowns. 5set.

Kommer nog en film från passet om jag kommer överens med datorn senare ikväll!!!

Du chefen! JAG HAR UNGDOMLIG ENTUSIASM!!!

YEAH MAN, BRa pass :). har själv dunkat gunz med en underbar pump, helt crazy :D. Ha en kalas helg och imorgon hoppas vi att vi svenska vikingar krossar de tappas ätande spanjorerna.

MVH cesse

StefanSundqvist_ wrote:
    Armar! förkyld idag men jag hade ett jävla driv!

Sittande curls i cabel 5 set med dubbeldropp
    Hammercurls 3 set med trippeldropp
    Scottcurl med dropp till stående curls. 3set,
    Koncetrations curl mot knä 2set
    Dips med viktpåhäng dropp och sedan dropp till smala armhävningar 2set
    Smala bänkpressar för triceps 90kg max antal rep i 2 set.
    3övningskombo sittande hantelextension bakom hivudet,dropp till psuhdowns med rep , dropp till vanliga pushdowns. 5set.

Kommer nog en film från passet om jag kommer överens med datorn senare ikväll!!!

Du chefen! JAG HAR UNGDOMLIG ENTUSIASM!!!

Va f*n snor ni mina citat nu oxå;) …Gamlingen och ynglingen får komma på egna:p

Ser bra ut! bara fortsätta kriga på, kommer bli bra på dagen D!

Trevlig helg!

MVH

Johan Ederer wrote:
    Va f*n snor ni mina citat nu oxå;) …Gamlingen och ynglingen får komma på egna:p

Ser bra ut! bara fortsätta kriga på, kommer bli bra på dagen D!

Trevlig helg!

MVH

hahaha!Det var ju inte du som uppfann hjulet.. men du använder ju det iaf! ;)Du måste tänka på att P-A är jävligt gammal. Han har svårt att komma på nya hela tiden.. han tar dom som fungerar! Det får du bjuda på!:D Ser jävligt bra ut för dig Johan! Vi ses om en månad igen! Större och hårdare! Fina böj föresten.. skönt att se att mannen har krut i kroppen! Proppa på!!!!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.