Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 401 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    YEAH MAN, BRa pass :). har själv dunkat gunz med en underbar pump, helt crazy :D. Ha en kalas helg och imorgon hoppas vi att vi svenska vikingar krossar de tappas ätande spanjorerna.

MVH cesse

Tror det blir tufft mot Torres och pojkarna men vi håller våra tummar!
    Trevlig helg hårding!

Ett klipp ur dagens pass…
    [http://www.youtube.com/watch?v=r5mgrnSbsr4]

StefanSundqvist_ wrote:
    hahaha!Det var ju inte du som uppfann hjulet.. men du använder ju det iaf! Du måste tänka på att P-A är jävligt gammal. Han har svårt att komma på nya hela tiden.. han tar dom som fungerar! Det får du bjuda på!:D Ser jävligt bra ut för dig Johan! Vi ses om en månad igen! Större och hårdare! Fina böj föresten.. skönt att se att mannen har krut i kroppen! Proppa på!!!!

Sant:) …man ska ta efter de VISA människorna:up:

Tack! ska göra så gott jag kan hela vägen fram får man se hur långt det räcker…

okej, ses då Stefan!! får hänga me på ett böjpass, grym övning!

Sköt om dig:)

Johan Ederer wrote:
    Sant:) …man ska ta efter de VISA människorna:up:

Tack! ska göra så gott jag kan hela vägen fram får man se hur långt det räcker…

okej, ses då Stefan!! får hänga me på ett böjpass, grym övning!

Sköt om dig:)

Ja jag menar det! :up: Kommer att räcka riktigt långt! och mer än sitt bästa kan man aldrig göra! Sköt om dig!

Skönt klipp mannen, fy fan du är en jävla machine brorsan :). Peace

Steppen1983 wrote:
    Skönt klipp mannen, fy fan du är en jävla machine brorsan :). Peace

Tack! du är alltid positiv, det är precis vad man behöver ibland! Jag är ingen maskin på långa vägar! Bara en småtjurig norrlänning som har bestämt sig för att bli bra! Sköt om dig!

Hallå Stefan
    Läget med dig då? Själv kom jag nyss hem från brännbolls tunering . Fick träna ben innan det:( fyfan Gele ben kan man lätt påstå ibörjan.
    Heja sverige nu om 25 min :D

Vanessa Frykman wrote:
    Hallå Stefan
    Läget med dig då? Själv kom jag nyss hem från brännbolls tunering . Fick träna ben innan det:( fyfan Gele ben kan man lätt påstå ibörjan.
    Heja sverige nu om 25 min :D

Tjena V!

Allt bara fint med mig! Hur är det själv då?? Ja ikväll så håller vi på Sverige! Det ser lite tufft ut för ditt Italien, ska vara glada för oavgjort igår med tanke på straffen där med 10min kvar! Brännboll! Gud vad kul.. vilken turnering var det? MM sport? hadet fint och vila benen ikväll då istället.. ( förslagsvis, högläge i soffan)

3 övningskombo. Smala latsdrag stående roddar med stång, Stående pullower 5 vändor.
    Hantelroddar i kombinationset med specialare i CC 4set´
    Roddar i maskin med dropp 3set.
    Omvänd pecdec 4 set med dropp.

Bra pass ca 50min.

Liggande lårcurl 3 set med högrep. 4 set med dropp.
    Raka marklyft 3-4set.
    Stående vadpressar i kombination med lätta vadpressar i hackliften.
    Vet ej hur många set det krävdes för att köra slut på mig.. tror att det blev ungefär 5 rundor.
    Mage– 3 övningskombo med högrep 4-5varv.

Har varit en hård dag idag.. det kändes före träningen att jag var rejält sliten.. men när det väl var dags för gymmet så kom krafterna smygande tillbaka!

StefanSundqvist_ wrote:
    Tack! du är alltid positiv, det är precis vad man behöver ibland! Jag är ingen maskin på långa vägar! Bara en småtjurig norrlänning som har bestämt sig för att bli bra! Sköt om dig!

Well whatever you want bro :). fan så synd att vi torskade igår, usch var ju på håret bara, men men hoppas på att vi lirar ut ryssarna nu. Ha det bäst, pump it up pump it up :emo-thumb

Steppen1983 wrote:
    Well whatever you want bro :). fan så synd att vi torskade igår, usch var ju på håret bara, men men hoppas på att vi lirar ut ryssarna nu. Ha det bäst, pump it up pump it up :emo-thumb

Ja det e klart att vi tar dom! Sköt om dig och träna hårt!

Bröst, utsida, framsida axlar.

Cabelcross i kombination med inclinemaskin. högrep 3set.
    Lutande hantelpressar med dropp till incline pressar i maskin 4set.
    Hantelflyes dropp till bänkpress,dropp till pecdec. 5set.
    Ståendeaxelpress med hantel 4set med dropp.
    Axelpress i maskin med dubbeldropp 2set.
    Sidlyft med hantel med dropp 4set.
    Drag till hakan med dropp till framsida axlar från nedre trissa i CC.

Bra pass i riktigt bra tempo! Härlig pump!

Vilken viktklass är det du tänkt gå i? Antar det är lucia som hägrar?

Tummen upp får du iaf från mig :up:

Fredrik.J wrote:
    Vilken viktklass är det du tänkt gå i? Antar det är lucia som hägrar?

Tummen upp får du iaf från mig :up:

Hej!

Jag tackar för din tumme upp! Tanken är att jag ska ner i Cbb och då är min maxvikt 77kg-78kg… vikten på scen kommer ju att vara lite mer (förhoppningsvis)då det är två dagar mellan invägning och tävling. Detta är ju tanken om allt går som det ska.. hoppas på det bästa så får man se var det landar! Det är ju första gången det här så att jag är jävligt nöjd om jag kommer in riktigt håård även om det blir nåt kg lättare! Själv då? Går allt bra? har för mig att jag läste att du var pitebo någonstans?? stämmer det? vad tränar du isf? Hadet bra!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.