- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2008 at 12:21 #733276Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Hej!
Jag tackar för din tumme upp! Tanken är att jag ska ner i Cbb och då är min maxvikt 77kg-78kg… vikten på scen kommer ju att vara lite mer (förhoppningsvis)då det är två dagar mellan invägning och tävling. Detta är ju tanken om allt går som det ska.. hoppas på det bästa så får man se var det landar! Det är ju första gången det här så att jag är jävligt nöjd om jag kommer in riktigt håård även om det blir nåt kg lättare! Själv då? Går allt bra? har för mig att jag läste att du var pitebo någonstans?? stämmer det? vad tränar du isf? Hadet bra!
Låter som en bra inställning, tror rent generellt man ska satsa på att vara knallhård, spec i mindre viktklasser. Jodå det rullar på framåt, hade behövt en diet men det får komma då det känns bra. Det stämmer bra, har du varit i pite förr? Tränar på korpen, helt okej men skulle kunna varit bättre iaf
Desamma desamma!
17 juni, 2008 at 16:06 #733277Anonym anvandareMemberÄr ju norrlänning själv så jag har varit i piteå många gånger!! Oftast inte i nykter tillstånd dock! Jobbade i Piteå under en period och då tränade jag på Step in. Det är väl inte det bästa gym, enligt min mening som jag har satt min fot på även om det var rätt nytt och trevlig personal. Säkert många som har en annan inriktning på sin träning som trivs bra där. Kör hårt!
17 juni, 2008 at 16:13 #733278Anonym anvandareMemberDet ska bli kul att se dig i tävlingsform .Tjejen lär bli riktig stolt över dig .
17 juni, 2008 at 16:25 #733279Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Det ska bli kul att se dig i tävlingsform .Tjejen lär bli riktig stolt över dig .Jag hoppas och tror att hon redan är det av helt andra anledningar haha. Men jag förstår vad du menar.. om inte annat så kommer jag att vara grymt nöjd själv. Är inne och kikar i din blogg och det går ju onekligen åt rätt håll. Det är skitkul läsning! Sedan tycker jag att David var riktigt tung i den rock kjolen!!! Kan vara en kostym för hans fria program när det beger sig:p
Sköt om Er!
17 juni, 2008 at 21:37 #733280Anonym anvandareMemberRygg, baksida axlar.
Breda latsdrag i kombination med special latsdrag från övre CC 5set.
Skivstångsrodd i kombo med liggande hantellrodd och specialdrag i cc 5set.
Smala latsdrag 3set-
Maskinroddar med dubbeldropp. matade ur totalt i 2 set!
omvänd pecdec i kombo med framåtlutande hantellyft 4set.Bra tempo och otrolig pump!
18 juni, 2008 at 08:08 #733281Anonym anvandareMemberKul att kunna spana in konkurrensen in för FF om allt går som det ska så kommer vi att ses på scenen i Cbb
18 juni, 2008 at 19:36 #733282Anonym anvandareMemberNicklas77 wrote:Kul att kunna spana in konkurrensen in för FF om allt går som det ska så kommer vi att ses på scenen i CbbJaha kul! Då önskar jag dig lycka till på vägen fram! Längd och vikt på dig nu då?
18 juni, 2008 at 19:49 #733283Anonym anvandareMemberStefan kommer vara krispig and it’s gonna be crunch time !
18 juni, 2008 at 21:57 #733284Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Jaha kul! Då önskar jag dig lycka till på vägen fram! Längd och vikt på dig nu då?177cm och vikten ligger i dag på 88kg mål vikt är ca 80kg men man får se hur det går! Som det ser ut så kommer jag att få jobba hårt mot dig :emo-thumb lyckat till
19 juni, 2008 at 00:20 #733285Anonym anvandareMemberNicklas77 wrote:177cm och vikten ligger i dag på 88kg mål vikt är ca 80kg men man får se hur det går! Som det ser ut så kommer jag att få jobba hårt mot dig :emo-thumb lyckat tillKör hårt! Vi får se vem som är bättre på dagen D!
19 juni, 2008 at 00:33 #733286Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Stefan kommer vara krispig and it’s gonna be crunch time !Det tycker jag låter bra fröken V! :emo-thumbMed lite tur, mycket hjärta och den bästa hjälp så ska jag nog kunna hårdna till rätt bra! Räknar dagarna nu! Ger det 110% och jag vet att du gör detsamma! Let’s do it!!!
19 juni, 2008 at 00:40 #733287Anonym anvandareMemberKvällens benpass.
3 övningskombo
Knäböj, hacklift, benpress 4set. Ingen vila, mycket smärta!
Benspark 4set med dubbeldropp.
Lårcurl 5set med dropp.
Raka marklyft 3set i högrep.Skönt pass, mindre skönt i trappan ner!
19 juni, 2008 at 15:22 #733288Anonym anvandareMemberDitt benpass såg ju skönt ut…. Dom dagar man vet att man lever……
Hoppas att du får en trevlig Midsommar i morgon, ha det bra!!!!:up:19 juni, 2008 at 18:44 #733289Anonym anvandareMemberBröst, fram och utsida axlar.
Lutandehantelpressi kombinationset med kryssdrag i cabel.
Lutande bänkpressar i kombinationset med Pecdec
Lutande bänkpressar i kombinationsset med lutande flyes.
Sittande axelpressar med dropp.
Enarmssidlyft med hantel i högrep.
Axelpressar i maskin med dubbel dropp och sedan direkt till maskin för utsida axlar.
Drag till hakan i kobinationset med lyft framåt för framsidan av axeln.19 juni, 2008 at 18:45 #733290Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Ditt benpass såg ju skönt ut…. Dom dagar man vet att man lever……
Hoppas att du får en trevlig Midsommar i morgon, ha det bra!!!!:up:Det var både skönt och härligt! Tack och detsamma!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.