- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juni, 2008 at 02:31 #733291Anonym anvandareMember
Satt å slö surfade å vad hittade jag då? jo din tränings journal, här har man skrikit på dig, gett dig flator när det ska benböjas, hälsat på när du inte är hemma:p och inte säger du att du har en journal. jaja nu vet jag att den finns iaf.
ha en trevlig midsommar!
Mvh/ Blumpo
20 juni, 2008 at 07:12 #733292Anonym anvandareMemberbenny_gt wrote:Satt å slö surfade å vad hittade jag då? jo din tränings journal, här har man skrikit på dig, gett dig flator när det ska benböjas, hälsat på när du inte är hemma:p och inte säger du att du har en journal. jaja nu vet jag att den finns iaf.ha en trevlig midsommar!
Mvh/ Blumpo
Tjena!
Ja det är ett väldigt märkligt fenomen det där att du alltid hälsar på när jag inte är hemma. Man får ofta höra Frida säga.. Jo föresten, Blumpo var förbi! :emo-thumb Nåja det är inte mycket man kan göra åt saken, men du ska inte vara säker på att jag hjälper dig när du har fastnat i benpressen nästa gång. Säger nog bara trevlig helg och går hem! Skulle du köra ett pass idag eller? Jag och Micke kör nog vid tolv tiden för efter det så ska jag ägna kvällen åt att försöka äta fler kcal än vad du gör.(hur många kcal var det nu i ett paket Billys och en protte shake?) Ses kanske vid tolv då, annars får du ha en trevlig midsommar ditt (stooor)stenlyftande as!
Mvh din ironbrother from another mother. ps hittade din markdräkt under sängen! Behöver du den i helgen!? hahaha. Hälsa Helen ds
20 juni, 2008 at 13:18 #733293Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tjena!Ja det är ett väldigt märkligt fenomen det där att du alltid hälsar på när jag inte är hemma. Man får ofta höra Frida säga.. Jo föresten, Blumpo var förbi! :emo-thumb Nåja det är inte mycket man kan göra åt saken, men du ska inte vara säker på att jag hjälper dig när du har fastnat i benpressen nästa gång. Säger nog bara trevlig helg och går hem! Skulle du köra ett pass idag eller? Jag och Micke kör nog vid tolv tiden för efter det så ska jag ägna kvällen åt att försöka äta fler kcal än vad du gör.(hur många kcal var det nu i ett paket Billys och en protte shake?) Ses kanske vid tolv då, annars får du ha en trevlig midsommar ditt (stooor)stenlyftande as!
Mvh din ironbrother from another mother. ps hittade din markdräkt under sängen! Behöver du den i helgen!? hahaha. Hälsa Helen ds
hahaha, nä jag kan hämta den sen nångång när du är på jobbet:D
jag ska svulla till i morrn blir väl ner på gammgymmet å vispa i morgonkväll. helene hälsar tebax20 juni, 2008 at 17:29 #733294Anonym anvandareMemberDagens armar.
Hammercurls 3 set.
Scottcurl i cabel med dropp 4set
Stångcurl i kombinationset med spec i cabel 3set
Koncentrationcurl mot knä 3 set.
3övning kombo frenchpress med z stång, pushdowns, pushdowns med rep 6vändor
Enarmsext bakom nacken med hantell 3set.Så återstår bara att fira midsommar! Ha en trevlig sådan, alla!
21 juni, 2008 at 17:16 #733295Anonym anvandareMember3övningkombo Breda latsdrag, spec i cabel och maskinroddar 5vändor utan längre vila.
Stångroddar 3set
Breda roddar i cabel i kombination med smala latsdrag. 3-4set.
Framåtlutande hantellyft 4set
Spec för baksida axlar 3setRiktigt bra idag! hade lite extra energi av all mat igår tror jag!!!
22 juni, 2008 at 16:46 #733296Anonym anvandareMemberBaklår, vader och mage.
Liggande lårcurl. 3 högrep set + 5set med dubbeldropp.
Raka marklyft med i högrep 3set.
Stående vadpressar med dropp till vadpressar i hacklift.. ingen aning på antal set..
körde till det inte fanns mer kvar.
Mage 4-5 set där jag kombinerade maskin med situps på boll.23 juni, 2008 at 16:48 #733297Anonym anvandareMemberRiktigt bra idag!!!
Lutande hantelpressar 4set.
Lutandebänkpress, direkt till flyes så många jag orkade sedan press, direkt till pecdec 5varv.
Incline pressmaskin 2 set. Här var bröstet slut.
Axlepress med hantel, dropp till sidlyft med hantel.
axelpress i maskin med dubbeldropp, sedan direkt till maskin för sidan av axlar. 3set
Shruggs 3-4 set med dropp.
Hantellyft frammåt 3set med högrep.BRA TEMPO! härlig kontakt.
24 juni, 2008 at 23:17 #733298Anonym anvandareMemberRygg.
Smala latsdrag i kombination med spec från båda övre trissorna i CC.
Stångroddar i kombination med pullower stående.
Stångroddar lätta i kombination med liggande hantellroddar och pullower.
Breda latsdrag med dropp.
Maskinroddar med dubbeldropp. Blev väldigt många set i högt tempo för ryggen idag.
Omvänd pecdec i kombination med framåtlutande hantellyft
Spec för baksida axel.Mycket nöjd med passet.
25 juni, 2008 at 20:41 #733299Anonym anvandareMemberHärligt vad du kör på riktig bra . Själv går det framåt och har bra med energi . Träningspassen går riktig bra tycker jag . Ska på bröllop på lördag med matlåda dock en god sådan coach var riktig snäll
25 juni, 2008 at 22:02 #733300Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härligt vad du kör på riktig bra . Själv går det framåt och har bra med energi . Träningspassen går riktig bra tycker jag . Ska på bröllop på lördag med matlåda dock en god sådan coach var riktig snällhaha! Ja livet är härligt! håller koll på dig i bloggen!!! :emo-thumb Kör hårt fröken V!
25 juni, 2008 at 22:07 #733301Anonym anvandareMemberRiktigt bra idag!
Benspark 3 lätta set med högrep. 3 set med dubbeldropp.
Benpress i kombination med hacklift 4set.
Knäböj i kombination med omvända böj i hackligt 2set.
3set med dropp. Enbenspressar i benpressen.
Bencurl liggande med dubbeldropp 4-5set.
Raka marklyft ca 20reppare 3set.Det är fantastiskt skönt att det är över!
27 juni, 2008 at 21:26 #733302Anonym anvandareMember65min armar. Räkande inte set idag utan la 30min på biceps och 35 på triceps..
Färsökte köra så många set jag hann!3övningskombo Sittande ståncurl i cabel, Stående stångcurl, hammercurls sittande. Utan vila förståss.
Skcottcurl med dubbeldropp, utfördes med hantlar och en arm i taget.
3övningskombo triceps sittande hantelextension bakom huvud, pushdowns med rep, vanliga pushdowns.
Dips i maskin med dropp.
Omvända psuhdowns.Otroligt nöjd med passet. Går så fint som jag kan önska just nu!
28 juni, 2008 at 23:11 #733303Anonym anvandareMemberMorgonens pass.
60 min rygg och baksida axlar.
Smala latsdrag i kombinationset med spec i CC
Breda latsdrag i kombination med Stånroddar
3övningskombo stångrodd, hantelrodd på bänk, pullowers.
Maskinroddar med dubbldropp. ryggen plågades ordentligt med max antal set under 50min.
Omvända pecdec med dropp.
Framåtlutande hantellyft.Bra fart passet igenom!
29 juni, 2008 at 02:14 #733304Anonym anvandareMembertänkte posta en nattbild, precis innan godnatt. Tyvärr är den tagen där ljuset faller lite tokigt(vill jag iaf hoppas).. nåja det är bara att bomba på så ska det nog ordna till sig tillslut.
Sov gott/ En som redan borde sova.29 juni, 2008 at 22:12 #733305Anonym anvandareMemberKvällen pass, var riktigt jävla förbannad när jag klev in på gymet idag. Det var rätt bra.. körde tyngre än någonsin faktiskt.
Liggande lårcurl med dubbeldropp 4-5set.
enbenslårcurl med dropp 2set.
Raka marklyft 3set.
Stående vadpressar med dubbeldropp 5-6set. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.