Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 401 total)
  • Author

Lutande hantelpressar 4set
    Bänkpress dropp till flyes, dropp tll flyespress.
    Flyes i linor dropp till hantelpressar.
    Press bakom nacke i smith, med dubbeldropp sedan direkt till hantellyft
    Press med dropp i maskin, direkt till hantellyft med dropp.
    Framsida axel med dropp till shruggs med dropp.

Bra tempo och otroligt pump, nu är överväxeln i!

Smala latsdrag i kombination med super breda drag i CC övre trissor.
    Lätta marklyft, stångrodd, rodd liggande på bänk, pullowers. 5vändor med väligt liten vila.
    Rodd i maskin med dubbeldropp.
    Omvänd pecdec med dropp sedan direkt till fråmmåtlutande hantellyft. 4-5set.
    Passet, 60min. Bra fart och fina vikter.

Morgonens pass, Ben. Som sagt, högsta växeln är nu ilagd.

Benspark. 2set med högrep. 3set med dubbeldropp. 3 e set med trippeldropp.
    Benpress, hacklift och benböj detta i kombination utan vila. 4 vändor, sista rundan så avslutade jag med halv vikt på benpressen efter ordinarie rundan. Efter detta så mådde jag så fruktansvärt illa att jag var tvungen att lyfta på toa locket och spy lite. Det är inte alltid vackert.. men alltid full satsning.
    Baksida lår med dubbel och trippeldropp 5set.
    Körde också 2 set extra med vader trippeldropp.
    Jag kan lova att det var så mycket jag orkade sedan ännu lite till. Fanns verkligen inget kvar idag. Därför är jag riktigt nöjd.

Hej stefan
    Ville önska dig och din tränings polare en grym helg :o)

Vanessa Frykman wrote:
    Hej stefan
    Ville önska dig och din tränings polare en grym helg :o)

Tack så mycket! :)Då vill vi önska dig och din livskamrat detsamma! Ha så trevligt i Danmark också! Har bott där ett år, trevliga människor.. pratar lite lustigt bara :) men det gör ju vi norrlänningar med iof!

Bröst, utsida framsida axlar.

Hantelpress, dropp till hantelflye, dropp till Cabelcroosover med dropp. 3vändor! PUMP!
    Plana flyes, dropp bänkpress, dropp pecdec med trippeldropp. 3set. Fyfaaan vad ont det gjorde.

Axelpress med dropp, dropp till sidlyft med hantel med dropp. 4set
    Drag till hakan, dropp till framsida axel i cabel 4set.

Bära eller brista. Nu är det full fart och lite till!

Armar.

3övningar i kombination. Sittande curls, hammercurls, koncentrationcurl. Utan vila förstås.. 5vändor. sista rundan kördes med dropp på samtiliga övningar.
    Scottcurl med hantel 3set med dropp.
    3övnings kombo för triceps. Enarmsextensioner med hantel bakom huvudet, pushdowns med rep, vanliga pushdowns 6-7rundor.
    Bra pass, tog ca 65min.

Breda latsdrag med dropp, direkt till stående pullower i cabel med smalt grepp.
    Sittande rodd, direkt till hantelrodd liggande på bänk, direkt till annan rodd övning i cabel.
    Sittande rodd med brett hantag med dropp.
    Maskin roddar med dubbeldropp
    Vet ej antalet set.. med 55min rygg iaf.
    Omvänd cabel med dropp.
    Framåtlutande hantellyft.
    totalt 70min träning idag.

baksida lår, vader.

Liggande lårcurl med dubbeldropp 5set
    enbenslårcurl med vrid.. 3set dropp till vanliga.
    Raka marklyft 3set

Vadpress 5set med dubbeldropp

MACHINE alltså, grym är du gosse, pumpin pumpin and pumpin, RESPECT :).

MVH César

Hur går det för lillbyggarn :emo-thumb Hoppas du matar på i full takt. Själv tycker jag det är lite svårare att hålla nu under sommarn, men men,försöker hålla iaf 3 pass i veckan…

Steppen1983 wrote:
    MACHINE alltså, grym är du gosse, pumpin pumpin and pumpin, RESPECT :).

MVH César

nothing to it but to do it! Hoppas livet leker..?

StefanSundqvist_ wrote:
    nothing to it but to do it! Hoppas livet leker..?

sant broder, dunkat mitt 4e pass irad , ben och axlar, bara tre dagar sedan jag körde det, blev ju mycket mys och annat med damen innan man for hem. Men livet är great, hon kommer och hälsar på om två dagar så du kan ju ana att jag är jääävligt glad :p samt har jag börjat sommarjobba vilket är oerhört skönt och det är kul att få köra på kära gamla lyftarklubben igen ett tag. Själv då? PEACE

Bamse7-9 wrote:
    Hur går det för lillbyggarn :emo-thumb Hoppas du matar på i full takt. Själv tycker jag det är lite svårare att hålla nu under sommarn, men men,försöker hålla iaf 3 pass i veckan…

Allting är ju relativt.. men jag tycker att det går väldigt bra. Tränar så hårt jag kan och lite till, missar aldrig ett mål mat eller ett träningspass. Så satsningen är det inget fel på iaf, hur sedan resultatet blir det får vi se i dec. Lycka till nu Jocke och se till att proteindrinkarna blir fler än de där andra söta drinkarna som vi ska dricka på hotellet vid jul :ike::emo-thumb
    Hadet gött!

Bröst och axlar.

Hantelpressar 4set.. så tungt det gick!
    Plana hantelflyes, direkt till plana hantelpressar direkt till CC från övre trissa, med dropp. 3vändor.
    Lutande bänkpress i kombination med Pecdec 3set.
    Axelpressar med hantel i kombination med sidlyft med dropp 4vändor.
    Axelpress i maskin med dubbeldropp i kombination med sidlyft och framsida axlar med hantlar. 3set.
    Shruggs 3 set med dropp.

Ett riktigt bra pass på dryga timmen.

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.