- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 juli, 2008 at 19:38 #733336Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Idag är första dietdagen, ska bli spännande att se var det hamnar tillslut.
welcome to the diet world kommer gå riktig bra .
14 juli, 2008 at 00:01 #733337Anonym anvandareMemberTack! Jag hoppas verligen det!
14 juli, 2008 at 22:41 #733338Anonym anvandareMemberLutande bänkpress 4set, så tungt jag orkade.
Lutande hantelpress med dropp till lutande bänkpress. 4set.
Hantelflyes med dropp till Cabel crossovers med dropp. 4set.
Axlelpress med dropp till sidlyft med hantel 3set
press i maskin med dropp till sida axlar i maskin. 3set.Körde tungt idag och det kändes fantastiskt bra. Är riktigt taggad!
14 juli, 2008 at 22:55 #733339Anonym anvandareMemberhar du börjat med cardio än?
15 juli, 2008 at 21:14 #733340Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:har du börjat med cardio än?Hej V!
Nej den börjar nästa vecka. Känns riktigt bra med maten och energi än så länge.. släpper lite vatten direkt så man märker skilnad! skönt!
15 juli, 2008 at 21:18 #733341Anonym anvandareMemberDagenpass..
Krossade ryggen på 60min mycket osäker på set och reps men tempot var hårt!
Övningarna var dessa, superset och dropset i alla de former..
Rodd i cabel.
rodd med hantel.
Enarmshantelrodd
Stångrodd
Smala och breda latsdrag..
Pullowers
spec drag i CC från övre trissorna.
Omvänade pecdec och frammåtlutande hantellyft åt sidan.Känns mycket bra! Livet är härligt!
16 juli, 2008 at 19:38 #733342Anonym anvandareMemberBenspark med dropp 5set
enbenspressar 3set.
Benpress dropp till hacksquat 4set
utfallsteg dropp till benspark 2set.
Baksida lår med dropp 5
enbenslårcurl med dropp 3set.16 juli, 2008 at 20:05 #733343Anonym anvandareMemberSJUK ÄR DU BROR MIN , fy fan alltså aldrig sätt någon träning av dess like, du är en jävla pure training machine, SHIT här snackar vi att träna hårt som fan, får nog se över min träning. Tack för att du ger bra inspiration, man blir alltid pepp av dina härliga filmklipp. GO GO GO, you are the man. PEACE
17 juli, 2008 at 14:09 #733344Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:SJUK ÄR DU BROR MIN , fy fan alltså aldrig sätt någon träning av dess like, du är en jävla pure training machine, SHIT här snackar vi att träna hårt som fan, får nog se över min träning. Tack för att du ger bra inspiration, man blir alltid pepp av dina härliga filmklipp. GO GO GO, you are the man. PEACEHej! Blir ju verkligen glad av dina rader. Sanningen är dock den att det finns alltid någon som tränar hårdare. Ett ganksa rolig/hemsk upplevelse som jag själv har haft är när jag för första gången skulle träna men min coach P-A. Jag trodde nog att jag tränade rätt så hårt innan jag åkte dit, en dag och ett benpass senare så förstod jag att så inte riktigt var fallet. Redan efter den första övnigen som bestod att 5 set med benspark med dubbeldropp så mådde jag sämre än någonsin och kunde inte för mitt liv förstå hur jag skulle ta mig igenom resten av passet eftersom att benen inte gick åt samma håll som resten av kroppen. Men det gick! Har nog aldrig någonsin i mitt liv känt mig mer ödmjuk än när jag med stela och fylda pumpande ben skulle ta mig hem efter det träningspasset. Först då så insåg jag vad det krävdes för att bli bra. Det är någon månad sedan idag, och jag kan utan att överdriva påsta att jag i varje gympass sedan dess överträffat mig själv. Att känna känslan av att vara så trött att man vill skratta, gråta och spy på samma gång och sedan fortsätta lite till, det tycker jag är att uträtta något ”stort” och klarar man det i gymmet varje dag så tror jag att man även kan nå alla sina mål på utsidan av gymvärlden med. Att träffa denna människa och se den glöd han besitter, och den otroliga ödmjukhet som han behållit genom både med och motgång är helt otroligt upplyftande. Känns mer än jättebra att ha hjälp av honom fram till min debut i dec. Mitt tips till alla som vill satsa, oavsett vad målet är, kontakta P-A.. han är otroligt kunnig och dessutom så är det helt omöjligt att inte få en stor spark där bak i rätt rikting av att bara träffa honom och höra hans inställning och tankar! Livet är härligt! Gör det mesta av det!
17 juli, 2008 at 15:30 #733345Anonym anvandareMemberSäger bara vad jag känner i hjärtat det vet du, men helvete alltså där snackar vi om att träna hårt, ska försöka ta på mig att göra ett liknande pass (Knappast med dem vikterna), men det är HARDCORE, PURE FUCKING HARDCORE som jag sätt dig gå igenom där, SJUKT inspirerande. Ha en underbar dag, Ikväll ska jag dunka Bröst och Biceps samt ha dig i åtanke för att ta i lite extra. PEACE:)
17 juli, 2008 at 19:18 #733346Anonym anvandareMemberLutande hantelpress
Flyes i kombination med planda hantelpressar
Pecdec i kombination med Cabelcrossovers
Axelpress i kombination med sidlyft
Drag till hakan i kombination med framisda axlar.Bra vikter, bra tempo!
18 juli, 2008 at 08:55 #733347Anonym anvandareMemberGått ner 2,6 kg sedan söndagens ditetstart.
18 juli, 2008 at 09:04 #733348Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Gått ner 2,6 kg sedan söndagens ditetstart.WOW :p själv är jag nere på 53,7
18 juli, 2008 at 11:38 #733349Anonym anvandareMemberstort mannen men är inte det rätt mycket på sådan kort tid, fast ok mycket vätska osv i början också så det är väl nog helt lugnt? MVH Cesse
18 juli, 2008 at 14:29 #733350Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:stort mannen men är inte det rätt mycket på sådan kort tid, fast ok mycket vätska osv i början också så det är väl nog helt lugnt? MVH CesseDet är precis enligt planerna! Kör hårt nu mannen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.