- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 juli, 2008 at 18:17 #733366Anonym anvandareMember
Rygg bakisda axlar.
Rodd i kobinationset med breda latsdrag
Pullower i kombination med Rodd.
dubbel hantelrodd liggande på bänk i kombination med enarms hantelrodd.
Smala latsdrag i kombination med stångrodd.
Matade ur det sista i maskinrodden.
omvänd pecde i kombination med framåtlutande hantllyft.Riktigt bra pass!
23 juli, 2008 at 11:36 #733367Anonym anvandareMemberBilder, bitte!
23 juli, 2008 at 12:49 #733368Anonym anvandareMemberDSQUARED wrote:Bilder, bitte!kommer snart upp lite bilder. Har dietat i snart 2 veckor så nu börjar det ju hända lite saker..
24 juli, 2008 at 07:49 #733369Anonym anvandareMemberYES bror, ska bli grymt att få se hur förändringen av kroppen går. DU är så jävla grym, RESPECT! Mvh cesse
24 juli, 2008 at 13:41 #733370Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YES bror, ska bli grymt att få se hur förändringen av kroppen går. DU är så jävla grym, RESPECT! Mvh cesseTack! Fina ord!
24 juli, 2008 at 13:45 #733371Anonym anvandareMemberTränade benen hårt igår kväll.. blev ett sent pass och jag var väldigt låg när jag kom hem.
Bensparkar
Benpressar i kombination med benspark
Benspark med dropp
Enbenspressar
Sittande lårcurls
Raka marklyft.Nu är det snart dags för bröst och axlar!
24 juli, 2008 at 14:32 #733372Anonym anvandareMemberfinns inte så mycket att säga förutom grymt!!
Det finns alltså annat än vanlig skog i norrland, det finns även mänskilga stockar :p
Mina ben och jag fick fysiskt ont av att se filmen som fru frykman var snäll nog att lägga upp, en fråga bara om du skulle tappa lika mkt varje vecka o du ligger på en 87-89 då kommer det ju inte finnas något kvar av dig i december?:what:
well här ska det fortsättas att läsas!
Må väl!24 juli, 2008 at 15:12 #733373Anonym anvandareMemberEsios wrote:finns inte så mycket att säga förutom grymt!!
Det finns alltså annat än vanlig skog i norrland, det finns även mänskilga stockar :p
Mina ben och jag fick fysiskt ont av att se filmen som fru frykman var snäll nog att lägga upp, en fråga bara om du skulle tappa lika mkt varje vecka o du ligger på en 87-89 då kommer det ju inte finnas något kvar av dig i december?:what:
well här ska det fortsättas att läsas!
Må väl!Hej kul att du tittade in!
Ja många tror ju att det bara är skog här uppe i norrland Får ju inte glömma bort att vi har en hel massa mygg också, dessutom så finns det en prinsessa i form av min flickvän Frida. Så med andra ord så finns det både smått och gott, det vi har saknat i sommar är möjligen solen, är det du som har den? Om du har den så ta den med dig hit upp till norrland så kör vi ett riktigt benpass! Ja du har rätt att jag gick ner mycket första veckan, och det är helt naturligt då jag tömde kroppen på kolhydrater finns alltid sådana rackare lagrade, och varje gram av detta fantastiska bränse binder också lite vätska.. så när dom försvann så försvann också något kg vätsa och kanske lite fett med det. Nu går nergången mycket saktare, jag har den bästa hjälp man kan få så att lyssnar jag bara riktigt noga och gör det jag ska så ska vi nog se till att det finns precis lagomt mycket herr Sundqvist kvar i dec!
Ha en kanon dag!!! och fortsätt att titta in!
Stefan
24 juli, 2008 at 15:46 #733374Anonym anvandareMemberKan inte påstå att vi i skåne kidnappat solen, dock väldigt fint väder idag
ska ut o njuta av solen lite nu. tror dock jag får vänta ett tag innan jag åker upp till norrland o kör benpass med dig, tror jag kommer svimma av bara uppvärmningen…. får ta o komma på ett sätt o flytta solen dit jag vill, när jag kommit på det kanske jag är redo för ett pass :p
//Esios24 juli, 2008 at 15:57 #733375Anonym anvandareMemberEsios wrote:Kan inte påstå att vi i skåne kidnappat solen, dock väldigt fint väder idag
ska ut o njuta av solen lite nu. tror dock jag får vänta ett tag innan jag åker upp till norrland o kör benpass med dig, tror jag kommer svimma av bara uppvärmningen…. får ta o komma på ett sätt o flytta solen dit jag vill, när jag kommit på det kanske jag är redo för ett pass :p
//EsiosHaha, du verkar skön! Hadet så bra i solen!
24 juli, 2008 at 23:21 #733376Anonym anvandareMemberBröst.. utsida framsida axlar
Hantelpress
hantelflyes flye press, dropp cabelcrossover.
Lutande bänkpress dropp till pecdec
Sidlyft med dropp
Axelpress dropp till sidlyft
Press i maskin
drag till hakan, framida axlar, sidlyft
avslutade med högreps på axelpress med dropp till sidlyft.Var så jävla låg innan och är också efter, men i gymmet finns inga begränsningar.
Kommer förhoppnigsvis att sova fantastiskt gott också!
25 juli, 2008 at 17:07 #733377Anonym anvandareMemberhoppas du sov bra och att du inte känner dig låg, själv vaknade jag av att jag höll på att dö av värmeslag glömt öppna fönstret, fick gå ut o sätta mig på en stol klockan 3 i morse, tur att grannarna inte va uppe
26 juli, 2008 at 08:11 #733378Anonym anvandareMemberGodmorgon
Ja nu vet du vad det är att vara låg :p men gött att på gymet är det allt eller inget . Vet själv hur tuff det är men envis är man eller hur .Bara att nöta på formen kommer mer och mer . När kommer ni till stockholm igen`? Jag har en kommande ätardag nästa helg
keep up the godd work
ha en grym helg och hälsa tjejen och din träningspartner från oss frykmans
kram26 juli, 2008 at 13:19 #733379Anonym anvandareMemberEsios wrote:hoppas du sov bra och att du inte känner dig låg, själv vaknade jag av att jag höll på att dö av värmeslag glömt öppna fönstret, fick gå ut o sätta mig på en stol klockan 3 i morse, tur att grannarna inte va uppeSå kan det gå Känner mig otroligt fresh idag.. sov som en stock och sedan ut på 2 tim morgonpromenad i solen! tro det eller ej nu är den här uppe! klart man mår bra! Ha det fint! och ge grannarna vad dom vill ha!
26 juli, 2008 at 13:23 #733380Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Godmorgon
Ja nu vet du vad det är att vara låg :p men gött att på gymet är det allt eller inget . Vet själv hur tuff det är men envis är man eller hur .Bara att nöta på formen kommer mer och mer . När kommer ni till stockholm igen`? Jag har en kommande ätardag nästa helg
keep up the godd work
ha en grym helg och hälsa tjejen och din träningspartner från oss frykmans
kramTjena! Ja det går upp och ner och sedan upp igen! hoppet och viljan lämnar mig aldrig! Full fart det lovar jag dig! Kommer till stockholm runt den 16 aug någongång, ska bli kul att komma ner och köra skiten ur sig i några dagar!
Ha en kanon helg!!! hälsa med dig du med!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.