- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 juli, 2008 at 13:54 #733381Anonym anvandareMember
Postar väl en maskerad dagsformsbild med 20 veckor kvar till tävling. Kommer inte att skriva här så mycket sista tiden.. full fokus nu på träning, vila mat.. och när det och arbetsdagen är avklarad så ska jag lägga den lilla tid som är kvar på den person som förtjänar det allra mest. Min flickvän! Använde inte min kamera idag och den var inställd på svartvit.. efter 2 timmars cykel och promenad på tom mage så var den inte läge att börja mixtra med dom inställningarna!
26 juli, 2008 at 14:07 #733382Anonym anvandareMemberBifogar också en bild på mitt stora stöd i livet. Hon gör det roligare lite roligare och det trista och jobbiga mycket lättare! Den absolut sjukaste och härligaste människa jag någonsin träffat. Så glad att jag har henne.
Här i sjörövar kostym på halloween!
27 juli, 2008 at 16:08 #733383Anonym anvandareMembernågra bilder till från igår.. benen tycker jag ser bättre ut live då det är min bästa muskelgrupp.. men kanske det är så att 2 timmar promenad har gjort dem lite stumma.. :whistle:
27 juli, 2008 at 18:10 #733384Anonym anvandareMemberVad säger man, Mumma mumma mumma, Me like your body mannen . Ser riktigt bra ut, gillar helhelts intrycket av din fysik men måste väl säga att jag ryser till extra då du fäller ut hela skölpaddsskalet, MÄKTIGT. keep it up broder, I am counting on you.
PEACE
27 juli, 2008 at 22:11 #733385Anonym anvandareMemberBaksida lår och vader dunkade.. riktigt bra fart rakt igenom!!!
28 juli, 2008 at 22:36 #733386Anonym anvandareMemberDagens träning.
Rätt så lågt på maten idag men energin har ändå varit hög rakt igenom. 2,15 h kardio i morse .. 1 h på cykeln och resten i mina snabba promenad skor. Kvällens pass bröst och axlar.
Så jävla taggad varje gång jag kliver in på gymet.
Passet bestod av
Lutande hantelpressar
Plana hantelpressar med dropp till cabel flyes
Lutande bänkpress med dropp till pecdec sedan dropp till Cabelcrossovers med en vikt sänkning.. Riktigt färdig i bröstet efter det.Axelpressar med dropp, sedan dropp till sidlyft med hantel.
Drag till hakan, dropp framsida axlar, droppp lätta sidlyft.
Shruggs..Riktigt bra pass. Bröst axlar är under prio just nu och jag börjar se resultat, kul! Känner mig relativt stark fortfarande och det är härligt.
Nu dags för lite protein och kvarg! Sedan väntar sängen. Morgon promenad imorgon igen! Hoppas solen orkar stanna kvar!
29 juli, 2008 at 22:17 #733387Anonym anvandareMemberHur har dagen gått? Har du fortfarande semester nu? Visst är det skoj att se resultaten ? Jag är seg nu men med lite sömn är jag redo att promenera imorgon bitti . Bara så du vet är jag också med i två timmars cardio dock gjorde jag det bara för att ha provat det och joinat klubben som jag säger *asg* efter det var jag total färdig dock hahahahah
29 juli, 2008 at 22:41 #733388Anonym anvandareMemberHoppas du fortsätter att känna dig stark, det ser ju onekligen bra ut :emo-thumb. benen ser ut som trästockar iaf. ska faktiskt köra ben imorgon, har aldrig tyckt om att köra det faktiskt, men det blir faktiskt lite bättre för var gång. keep up the good work
29 juli, 2008 at 23:01 #733389Anonym anvandareMemberEsios wrote:Hoppas du fortsätter att känna dig stark, det ser ju onekligen bra ut :emo-thumb. benen ser ut som trästockar iaf. ska faktiskt köra ben imorgon, har aldrig tyckt om att köra det faktiskt, men det blir faktiskt lite bättre för var gång. keep up the good workDet hoppas jag med och tack för de vänliga orden. Får hoppas att benen är krispiga trästockar i dec! Det blir bättre om man bara ger sig f*n på det.. så fortsätt i samma anda! hadet bra!
29 juli, 2008 at 23:06 #733390Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur har dagen gått? Har du fortfarande semester nu? Visst är det skoj att se resultaten ? Jag är seg nu men med lite sömn är jag redo att promenera imorgon bitti . Bara så du vet är jag också med i två timmars cardio dock gjorde jag det bara för att ha provat det och joinat klubben som jag säger *asg* efter det var jag total färdig dock hahahahahHej!!!
Skönt, man ska prova allt minst en gång Semestern är tyvärr slut.. men jag är iaf ledig fram till Fredag. Det är härligt nu när värmen äntligen hittat hit.. Dagarna går bra… när man väl är i gymet så spelar det ingen roll hur seg man än var 10 min tidigare.. där finns alltid motivationen. Tycker nog mer synd om tjejen, jag kanske inte är så jäkla charmig under dygnets övriga timmar.. Hadet bra tjejen, hälsa med dig!!!! och glöm inte bort att du inte är ensam som promenerar imorgon bitti! 2 timmar på schemat för herr Sundqvist.. tar de snabba skorna imorgon med!!! Lika bra!!!
29 juli, 2008 at 23:07 #733391Anonym anvandareMemberFilm från kvällens pass på väg upp.. får se om det blir i form av en länk eller om jag ska lyckas med det omöjliga (för mig) att lägga upp den direkt!!!
30 juli, 2008 at 07:21 #733392Anonym anvandareMember[http://www.youtube.com/watch?v=LAX7VzAv-8M]
30 juli, 2008 at 11:38 #733393Anonym anvandareMember[youtube=LAX7VzAv-8M]
Riktig cool när din polare står på vikterna när du kör sittanderodd
30 juli, 2008 at 12:26 #733394Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:[youtube=LAX7VzAv-8M]Riktig cool när din polare står på vikterna när du kör sittanderodd
Tack för att du fixar och ordnar.. du är bara för härlig! Ja det är enklast på det sättet… snabbt dropp liksom!!! haha
30 juli, 2008 at 14:57 #733395Anonym anvandareMemberHAHA om du nu kör träningsjournal, rätt skön att skriva droppset, droppade polarn! . undrar ett par saker, den övningen där du står på knä i cabelkrossen, och drar neråt så att säga, tar den bra och isf vad tar den?
och det andra jag undrar är ifall du alltid kör typ superset, inom samma muskelgrupp? har sett dig köra det både på benen o ryggen nu? och isf hur många rundor kör du, o hur lång vila brukar det vara?
ser helt grymt ut!:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.