Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 401 total)
  • Author

besparar er en härlig min!

Rygg:

Breda roddar i cabel. 20reps på 60kg 20reps på 100kg 120kgx8 dropp till 100kg x8 dropp till 60kgx8.
    Nu var man varm på rikgtigt! Wondi!
    Rodd i maskin. 2set med dubbeldropp: 18plattor 8rep + 14plattor 8reps + 8 plattor 8 reps.
    Latsdrag 3 set med dropp: 80kg 8reps + 60kgx8reps + 40kgx8reps.
    Hantellrodd (båda armar samtidigt: 3 lätta pumpset.
    Marklyft. Är osäker på reps. Vikterna som följer. 70kg x ca 8 100kgx ca 8 130kgx 8 sedan avslutade jag med 3x160kg 1×190 1x 210. Bara för att känna på vikten. 210 kändes lätt, ska testa en maxning om ca 2-3 veckor. Då tror jag att 220 -230 komer upp.
    Avslutade med lite ryggups utan vikt.

Kändes riktigt bra med tanke på att förkyldningen har legat/ligger i kroppen.
    Kommer upp lite bilder senare.

210kg i mark

Visst är det vackert med smärta!

Satt och kollade lite gamla bilder… hittade några som var tagna precis innan mitt ofrivilliga träningsuppehåll på ett år.. är här ca 14kg lättare än vad jag är nu, tror och hoppas att det finns mer där under nu.. Jag hatar att vara fet .. men det är ett nödvändigt ont just nu.. Det är alltid en jobbig resa att komma tillbaka dit man en gång har varit.. Men oj vad skönt det är att vara igång igen!!! Gör inte om samma misstag en gång till!

Några bilder från sommaren.. precis så jag börjat träna efter upphållet igen.. lite sporadiskt under utomlandsvistelse.. jag till vänster. Ååååja allt är glömt och förlåtet.. nu går jag mot min bästa form någonsin!

Dagens axelpass

sidlyft med hantell: 2x20reps. Lätta vikter
    axelpress med hantell: 35kgx8 reps 38.5 kg x8 reps 41kgx8reps
    Sittande pressar utan ryggstöd bakom nacken: 50kgx8reps 55kgx8reps 60kgx8reps.
    Frammåtlutande hantellyft: 16kgx12reps 22kgx12reps 22kgx10 dropp till 16kg och ca 6reps.
    special för baksida axel: 3set med 11kg.
    Sidlyft m hantell 1 arm i taget. superset med drag till hakan 3 set på vardera.
    Framsida axlar med hantlar. 15-20reps x 3set.
    avslutade med shruggs och mage. ca 6set på vardera.

StefanSundqvist_ wrote:
    Några bilder från sommaren.. precis så jag börjat träna efter upphållet igen.. lite sporadiskt under utomlandsvistelse.. jag till vänster. Ååååja allt är glömt och förlåtet.. nu går jag mot min bästa form någonsin!

He he Lilja känner man igen…

Ser förövrigt bra ut! bara fortsätta kötta på med hårda pass!!

Lycka till:up:

mvh
    Ederer

Johan Ederer wrote:
    He he Lilja känner man igen…

Ser förövrigt bra ut! bara fortsätta kötta på med hårda pass!!

Lycka till:up:

mvh
    Ederer

Tack! jävligt roligt att höra av dig! Har en man en sopig dag så räcker det långt med den inspiration man insuper från din journal! Ja Lilja, mina damer och herrar! Jobbade med honom förut så sedan så kom han och en annan kille ner till Grekland när jag och tjejen var där! Sköt om dig och fortsätt att göra det du gör!

Robert Svensson wrote:
    Hur kom det sig att du var tvungen att vila ifrån träningen ett år?

:)

Jag reste så otroligt mycket i jobbet. Långa dagar och och mycket stress. Visst tränade jag, men det blev mest löpning och styrketräniing på hotellrummet med min egen kropp. Inget som direkt bygger. Tog sedan mitt förnuft till fånga och insåg vad som var viktigt i livet.. nämligen kärleken och träningen :D

Gårdagens benpass i bilder.

Får ursäkta den dåliga kvaliten på korten.. ljuset är kasst och kameran är felinställd..

Ok. så här såg det ut.

Benpress. 4 lättare uppvärmingset med ca 15-20reps.
    420kgx 12 reps
    420×8 dropp 8 reps till dropp 8reps till!

Benböj. Kände mig ärligt talat sliten redan här

120kg x 8 rep 130kgx8reps 140kgx8reps 140kgx5rep. Tror att repsen låg någon i den stilen.

Utfall i världens längsta korridor med 25kg på ryggen.

Bensparkar med dubbeldropp.
    120kg dropp till 90kg dropp till 60kg
    140kg dropp till 90kg dropp till 50kg

Sittande baksida i David maskin
    2 lätta set.
    3 set med dubbeldropp. I sista set så tror jag att det föll några (glädje)tårar.

Raka marklyft. Osäker på repsen.
    70kgx många
    100kgx många
    130kgx ca 10.

Armar.+ vader. Superset biceps och triceps.
    Få set men många rep och dropp.

Curl med rep
    Tripceps pushdown
    sittande curlar i cabel
    Dips
    Hantelcurls
    Triceps ext ovanför huvudet.
    Frensh presses.

Sedan 7 set vader med högrep.

Bra pump i armarna! Wonderbar!

HEHEHE gooood daaaamn ,BIIIIG MAAAAAN, så härligt att se korten och skillnaden, har ju de bilderna från förr i datorn jag med, gosse alltså, du har köttat på bra, och fan så du kör, ser riktigt hårt ut på bilderna, UNDERBART. keep it up brorsan.

MVH cesse

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.