- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 juli, 2008 at 18:35 #733411Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Ja jag tränade där en vecka för ett år sedan ungefär.. gymet låg mitt i stan har jag för mig.. men nu har jag ju glömt namnet… trevlig stad Kalmar annars..
aha.. kan nog vara Kalmar fitness center du menar.
31 juli, 2008 at 20:23 #733412Anonym anvandareMemberBra jobbat idag! riktigt bra vispat! alltid kul att få skrika på dig:emo-thumb
31 juli, 2008 at 23:12 #733413Anonym anvandareMemberbenny_gt wrote:Bra jobbat idag! riktigt bra vispat! alltid kul att få skrika på dig:emo-thumbTack för hjälpen idag!!! Tröttheten sitter bara i skallen.. ibland behöver man bara någon så påminner en! Finns viljan så finns det en väg.. det har du ju visat under många strongman tävlingar när du lyft vikter du normalt inte borde kunna lyfta! Imorgon smäller det igen! Sov gott!
31 juli, 2008 at 23:31 #733414Anonym anvandareMemberdu jobbar på jävligt bra . Har kört lite poserings träning idag med cacherna :p fick tummen up denna gång och jag var betydligt bättre på att posera :up:men svetten rann som bara den hahahaha.
känner du dig hungrig omdagarna?
31 juli, 2008 at 23:53 #733415Anonym anvandareMemberGrymt V!
då har du säker lite känningar i korsryggen imorgon månne! Är så jävla hungrig… men en klok man sa en gång att hungrig varg jagar bäst!Det stämmer nog
1 augusti, 2008 at 10:13 #733416Anonym anvandareMemberDå var morgon kardion avslutad!
Vaknade i morse och kände mig överkörd. fick verkligen bita ihop för att ta mig ut i ruskvädret. Benen kändes tunga från början men men i takt till att musiken förde mina tankar någon annanstans så började jag få upp farten. Kände dock när jag kom tillbaka att jag inte var riktigt nöjd, så jag satte mig på cykeln för en extra kvart på högsta fart! Skönt nu är jag vaken! 2 tim 15 min avklarade..
På eftermiddagen ska armarna pangas!!!
1 augusti, 2008 at 13:02 #733417Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Då var morgon kardion avslutad!Vaknade i morse och kände mig överkörd. fick verkligen bita ihop för att ta mig ut i ruskvädret. Benen kändes tunga från början men men i takt till att musiken förde mina tankar någon annanstans så började jag få upp farten. Kände dock när jag kom tillbaka att jag inte var riktigt nöjd, så jag satte mig på cykeln för en extra kvart på högsta fart! Skönt nu är jag vaken! 2 tim 15 min avklarade..
På eftermiddagen ska armarna pangas!!!
känner igen känslan se nu till at få ben massage när du kommer den 16e av Daniel det är VERKLIGEN värt det jag lovar.
1 augusti, 2008 at 16:56 #733418Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:känner igen känslan se nu till at få ben massage när du kommer den 16e av Daniel det är VERKLIGEN värt det jag lovar.Jag ska faktiskt på massage här om någon dag.. ska försöka att gå någon gång i månaden.. kroppen är ganska öm!
1 augusti, 2008 at 16:57 #733419Anonym anvandareMemberTränade armarna hårt precis.. filmade lite! Sitter på jobbet nu så att filmen kommer nog upp imorgon.
Låg energi med passet gick i rallyfart iallafall!!! Känner mig piggare nu efter!!!
1 augusti, 2008 at 17:06 #733420Anonym anvandareMemberGött får väl se om där är ngn ny övning man kan ”låna” börjar bli lite uttråkad med mitt eget armschema :bb:
ha en trevlig helg!:fun:1 augusti, 2008 at 17:07 #733421Anonym anvandareMemberEsios wrote:Gött får väl se om där är ngn ny övning man kan ”låna” börjar bli lite uttråkad med mitt eget armschema :bb:
ha en trevlig helg!:fun:Tack och detsamma till dig!!!
1 augusti, 2008 at 21:36 #733422Anonym anvandareMemberefter en del mat kan jag lova att jag har tröööööööööck
2 augusti, 2008 at 08:26 #733423Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:efter en del mat kan jag lova att jag har tröööööööööckWonderbar!!! har haft några låga dagar men idag väntar mig lite bra skit såsom ris..
2 augusti, 2008 at 19:30 #733424Anonym anvandareMember[http://www.youtube.com/watch?v=bqAjSgTVD7s]
Här är länken till gårdagens armpass..
Tränade ryggen och baksida axlar idag.
Kände mig fresh som bara den idag så jag matade nog 20+set på ryggen.
Övningarna 10 set med breda latsdrag
Spec variant av breda latsdrag bakom huvud
Rodd i cabel smalt
Rodd cabel brett.
Baksida axlar i CC övre trissor
Frammåtlutande hantellyft
Omvänd pecdecRiktigt bra pass idag.. lite längre än vanligt med bra fart rakt igenom!
2 augusti, 2008 at 22:07 #733425Anonym anvandareMember[youtube=bqAjSgTVD7s]
Ja man lär uppskatta det man får eller hur .
Jag mår sådär om jag ska vara ärlig svullen som en gris känner jag mig säkert 3 kg plus 😮 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.