Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 401 total)
  • Author
    StefanSundqvist_ wrote:
    Ja jag tränade där en vecka för ett år sedan ungefär.. gymet låg mitt i stan har jag för mig.. men nu har jag ju glömt namnet… trevlig stad Kalmar annars..

aha.. kan nog vara Kalmar fitness center du menar.

Bra jobbat idag! riktigt bra vispat! alltid kul att få skrika på dig:emo-thumb

benny_gt wrote:
    Bra jobbat idag! riktigt bra vispat! alltid kul att få skrika på dig:emo-thumb

Tack för hjälpen idag!!! Tröttheten sitter bara i skallen.. ibland behöver man bara någon så påminner en! Finns viljan så finns det en väg.. det har du ju visat under många strongman tävlingar när du lyft vikter du normalt inte borde kunna lyfta! Imorgon smäller det igen! Sov gott!

du jobbar på jävligt bra . Har kört lite poserings träning idag med cacherna :p fick tummen up denna gång och jag var betydligt bättre på att posera :up:men svetten rann som bara den hahahaha.

känner du dig hungrig omdagarna?

Grymt V!

då har du säker lite känningar i korsryggen imorgon månne! Är så jävla hungrig… men en klok man sa en gång att hungrig varg jagar bäst!Det stämmer nog :)

Då var morgon kardion avslutad!

Vaknade i morse och kände mig överkörd. fick verkligen bita ihop för att ta mig ut i ruskvädret. Benen kändes tunga från början men men i takt till att musiken förde mina tankar någon annanstans så började jag få upp farten. Kände dock när jag kom tillbaka att jag inte var riktigt nöjd, så jag satte mig på cykeln för en extra kvart på högsta fart! Skönt nu är jag vaken! 2 tim 15 min avklarade..

På eftermiddagen ska armarna pangas!!!

StefanSundqvist_ wrote:
    Då var morgon kardion avslutad!

Vaknade i morse och kände mig överkörd. fick verkligen bita ihop för att ta mig ut i ruskvädret. Benen kändes tunga från början men men i takt till att musiken förde mina tankar någon annanstans så började jag få upp farten. Kände dock när jag kom tillbaka att jag inte var riktigt nöjd, så jag satte mig på cykeln för en extra kvart på högsta fart! Skönt nu är jag vaken! 2 tim 15 min avklarade..

På eftermiddagen ska armarna pangas!!!

:D känner igen känslan se nu till at få ben massage när du kommer den 16e av Daniel det är VERKLIGEN värt det jag lovar.

Vanessa Frykman wrote:
    :D känner igen känslan se nu till at få ben massage när du kommer den 16e av Daniel det är VERKLIGEN värt det jag lovar.

Jag ska faktiskt på massage här om någon dag.. ska försöka att gå någon gång i månaden.. kroppen är ganska öm! :)

Tränade armarna hårt precis.. filmade lite! Sitter på jobbet nu så att filmen kommer nog upp imorgon.

Låg energi med passet gick i rallyfart iallafall!!! Känner mig piggare nu efter!!!

Gött får väl se om där är ngn ny övning man kan ”låna” :| börjar bli lite uttråkad med mitt eget armschema :bb:
    ha en trevlig helg!:fun:

Esios wrote:
    Gött får väl se om där är ngn ny övning man kan ”låna” :| börjar bli lite uttråkad med mitt eget armschema :bb:
    ha en trevlig helg!:fun:

Tack och detsamma till dig!!!

efter en del mat kan jag lova att jag har tröööööööööck

Vanessa Frykman wrote:
    efter en del mat kan jag lova att jag har tröööööööööck

Wonderbar!!! har haft några låga dagar men idag väntar mig lite bra skit såsom ris..

[http://www.youtube.com/watch?v=bqAjSgTVD7s]

Här är länken till gårdagens armpass..

Tränade ryggen och baksida axlar idag.

Kände mig fresh som bara den idag så jag matade nog 20+set på ryggen.
    Övningarna 10 set med breda latsdrag
    Spec variant av breda latsdrag bakom huvud
    Rodd i cabel smalt
    Rodd cabel brett.
    Baksida axlar i CC övre trissor
    Frammåtlutande hantellyft
    Omvänd pecdec

Riktigt bra pass idag.. lite längre än vanligt med bra fart rakt igenom!

[youtube=bqAjSgTVD7s]
    Ja man lär uppskatta det man får eller hur .
    Jag mår sådär om jag ska vara ärlig svullen som en gris känner jag mig säkert 3 kg plus 😮

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.