- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 augusti, 2008 at 22:08 #733426Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:[youtube=bqAjSgTVD7s]
Ja man lär uppskatta det man får eller hur .
Jag mår sådär om jag ska vara ärlig svullen som en gris känner jag mig säkert 3 kg plus 😮En sak jag uppskattar är att du fixar in filmen åt mig varje gång kanske kan dra ett PM om hur du går till väga..
3 augusti, 2008 at 05:01 #733427Anonym anvandareMemberhehe riktigt grymt mannen! gillar cabelkrossen, ska testa den på måndag. klart att det är de dagar man är låg som man lär känna sig själv, alla andra dagar är man ju lätt att komma överens med :p, precis som vid en förlust/motgång är det de jobbiga dagarna vi lär oss mest på.
ser riktigt bra ut, speciellt med tanke på att du dietar….. vet iofs inte vad du kör normalt sett men det ser bra ut!
jobba på!! :emo-thumb3 augusti, 2008 at 10:16 #733428Anonym anvandareMemberEsios wrote:hehe riktigt grymt mannen! gillar cabelkrossen, ska testa den på måndag. klart att det är de dagar man är låg som man lär känna sig själv, alla andra dagar är man ju lätt att komma överens med :p, precis som vid en förlust/motgång är det de jobbiga dagarna vi lär oss mest på.
ser riktigt bra ut, speciellt med tanke på att du dietar….. vet iofs inte vad du kör normalt sett men det ser bra ut!
jobba på!! :emo-thumbPå en bra dag är jag lika stark nu som i vintras.. men just i det passet var det mesta rätt tungt.. men har man lastat stången så är det bara att lyfta den.. även om jag får fusk lite med vissa rep, nederlaget att lasta av vill jag inte gå igenom Vad fan gör du uppe 5 på morgonen!!! Uppe och pigg så tidigt eller lullig efter krogen.. i vilket fall så avundas jag dig nog lite, haha!!! hadet bra!
3 augusti, 2008 at 10:26 #733429Anonym anvandareMemberSåg ut att vara ett intensivt & skönt pass på videon.
Man håller ångan uppe bra med supersets och giantsets. No time to rest!
3 augusti, 2008 at 11:00 #733430Anonym anvandareMemberpieceofme wrote:Såg ut att vara ett intensivt & skönt pass på videon.Man håller ångan uppe bra med supersets och giantsets. No time to rest!
Det är ett härligt sätt att träna… specelt när det kommer till benen!!! då vet man att man lever!!! Vila gör vi när vi blir gamla..
3 augusti, 2008 at 11:02 #733431Anonym anvandareMemberDagens morgonkardio… 2h promenad. Har fått en ny kardio kompis i form av min far. Han ska tillbaka i form lagon till nästa sommar är det sagt. Kul!!!
3 augusti, 2008 at 13:53 #733432Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:På en bra dag är jag lika stark nu som i vintras.. men just i det passet var det mesta rätt tungt.. men har man lastat stången så är det bara att lyfta den.. även om jag får fusk lite med vissa rep, nederlaget att lasta av vill jag inte gå igenom Vad fan gör du uppe 5 på morgonen!!! Uppe och pigg så tidigt eller lullig efter krogen.. i vilket fall så avundas jag dig nog lite, haha!!! hadet bra!Lullig efter krogen får man erkänna….
en god vän som vart hemma en vända från london, försökte hålla det hyfsat nyktert… det gick ju lite sådär, hade dock trevligt så det får vara värt det. ska inte träna förräns på måndag så. dags att straffa armarna lite, tror jag får ta o tvinga dem lite, har stårr stilla ett tag nu, lite därför jag letar nya övningar ha en trevlig söndag!3 augusti, 2008 at 18:58 #733433Anonym anvandareMemberLiggande baksida lår.. 4set högrep 3 set med dropp.
Enbenslårcurl 2 set med dropp
Raka mark
Benspark i högrep
Knäböj i högrep5set vader med dropp
4 augusti, 2008 at 11:57 #733434Anonym anvandareMembergötteli gött gött Stefan .
4 augusti, 2008 at 11:59 #733435Anonym anvandareMemberGRYMT BRO, du är brutal mannen . MVH cesse
5 augusti, 2008 at 14:45 #733436Anonym anvandareMemberNu laddar jag för rygg och baksida axlar. Dunkade brösten och utsida axlar hårt igår.. behöver inte fundera länge för att komma ihåg vad som tränades igår.. då det känns!!!
5 augusti, 2008 at 21:05 #733437Anonym anvandareMemberRygg och triccarför mig idag, kändes kalas. hur gick det för dig brorsan?
5 augusti, 2008 at 23:25 #733438Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Rygg och triccarför mig idag, kändes kalas. hur gick det för dig brorsan?Går fint som faan! men energin att uppdatera finns inte varje dag. Formen blir bättre och jag är nysnaggad och redo för krig!
5 augusti, 2008 at 23:44 #733439Anonym anvandareMemberny tid ny strid :happy:
hoppas allt flyter på, kul att läsa hur det går för dig lr ja se hur det går när det bjuds på video
kör på!!6 augusti, 2008 at 10:53 #733440Anonym anvandareMemberEsios wrote:ny tid ny strid :happy:
hoppas allt flyter på, kul att läsa hur det går för dig lr ja se hur det går när det bjuds på video
kör på!!Ja jag kör på!!!! hur går det själv????
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.