- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 augusti, 2008 at 13:02 #733441Anonym anvandareMember
Såg bra ut….Ingen vila ingen ro….
Kriga på!!!!
6 augusti, 2008 at 15:15 #733442Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Såg bra ut….Ingen vila ingen ro….Kriga på!!!!
Vilar gör vi när vi blir gamla eller hur??? hadet bra!
6 augusti, 2008 at 15:19 #733443Anonym anvandareMemberoch ha sex som vilddjur gör vi så länge vi lever AMEN . Kan förstå att det inte är lätt med uppdatering som du skrev innan, men jag tror på dig bror, du har sjukt bra disiplin och vilja, din träning talar för sig själv så det så. Thumbs up!!!
6 augusti, 2008 at 18:29 #733444Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Vilar gör vi när vi blir gamla eller hur??? hadet bra!Haha, gammla, näää du, vila gör vi/jag när jag är död!!!!!:p
Full fart, död medvedslös……..Ganska bra motto!!!!*ler*6 augusti, 2008 at 21:16 #733445Anonym anvandareMemberFinns ingen tid att slösa. Varje pass och varje set är till max, finns inget annat. Det snurrar när man kliver in och det snurrar när man kliver ut ur gymet.
Benspark med högrep 4-5set.
Benspark direkt till benpress. stegrande vikt i 6set.
Knäböj till benpress till benspark 4set.
Sittande lårcurl direkt till lätta raka marklyft. 5set.6 augusti, 2008 at 21:17 #733446Anonym anvandareMemberHade inte tid att träna magen så jag tar en extra halvtimme på cykeln och lite mage innan sovdags.
6 augusti, 2008 at 21:22 #733447Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Hade inte tid att träna magen så jag tar en extra halvtimme på cykeln och lite mage innan sovdags.Duktig Stefan . Själv körde jag rekord under min intervall pass idag. Nära döden upplevelse måste jag erkäna men ännu en dag över 123 dagar kvar buddy.
Fy fan va kul !!!!
6 augusti, 2008 at 23:47 #733448Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Ja jag kör på!!!! hur går det själv????Jådå det rullar på bra. ingen träning idag dock…..9h på tåg ram och tillbaka till sthlm för en 3h lång utbildning…. lagom trött nu blir benen som ska tämjas imorn!
ha de!!7 augusti, 2008 at 14:44 #733449Anonym anvandareMemberDagen so far. Vaknade 05:00 ¨så jävla hungrig.. så jag begav mig ut på kardio sväng.
första 30 min inne i hemmets varma vrå. på en crosstrainer, sedan snörade jag på mig skorna och promenerade en timme.. Sedan blev den 30 med intervaller på en fotbollsplan.. avslutade med 30 min promenad till. Totalt 2h 30min. Rågflingorna och proteindrinken smakade grymt gott efter det. Sedan fick jag höra att det blir ändringar på jobbet.. jobbar ett dygn i sträck, så det var bara att kasta sig ner på jobbet för att hinna med träningen. Bröst framsida axlar.
Lutande hantelpress
Lutande bänkpress dropp till plan bänkpress.
Cabel flyes dropp till Pecdec
Axelpress dropp sidlyft
Sidlyft i cabel
Drag till hakan dropp till framsida axlar.HÄRLIG PUMP! När det är tung så ska man tänka vad härligt det är när det går lätt… går så mycket bättre så!
9 augusti, 2008 at 07:27 #733450Anonym anvandareMemberNu väntar 3 timmar kardio!!!! ha en bra dag alla!!!
9 augusti, 2008 at 08:11 #733451Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Nu väntar 3 timmar kardio!!!! ha en bra dag alla!!!Du e sent ute…Sov morgon;)??
Nyss klarat 3.5 LÄTTA timmar….
Kör hårt:emo-thumb
Ederer9 augusti, 2008 at 15:40 #733452Anonym anvandareMemberTung e du Johan!
både ute före mig och dessutom höll du på längre. Att det sedan gick lätt också det var ju helt fantastiskt. Själv var jag helt slut efter, sätter hela mitt hopp till att jag gick med ett högre tempo än dig iaf!
Imorgon är jag ledig från jobbet! Då jävlar smäller det tidigare!
Trevlig helg!
9 augusti, 2008 at 19:09 #733453Anonym anvandareMemberMycket bra jobbat Stefan !!!!!
9 augusti, 2008 at 19:49 #733454Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tung e du Johan!både ute före mig och dessutom höll du på längre. Att det sedan gick lätt också det var ju helt fantastiskt. Själv var jag helt slut efter, sätter hela mitt hopp till att jag gick med ett högre tempo än dig iaf!
Imorgon är jag ledig från jobbet! Då jävlar smäller det tidigare!
Trevlig helg!
Allt känns lätt, det brinner:) …men fy f*n för de två första kardio veckorna, brukade vara klar vid lunch:o, snacka om trögstartad;)
samma där…trevlig helg!
9 augusti, 2008 at 20:21 #733455Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Allt känns lätt, det brinner:) …men fy f*n för de två första kardio veckorna, brukade vara klar vid lunch:o, snacka om trögstartad;)samma där…trevlig helg!
Ja nog brinner det här också! Så mycket kan jag lova dig. Ballansgång det där tycker jag när man bör köra morgonkardio. Som idag då jag vet att jag inte har möjlghet att träna förns efter jobbet 2100,så känner jag att jag har mer energi och får maten att räcka till bättre om jag tar mina timmars sömn och en senare runda då jag ändå hinner före jobbet. Det bästa skulle givetvis vara att slippa jobba och bara träna. Nästa satsning får nog bli nere i Thailand! Du hänger väl med!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.