- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2008 at 01:38 #733456Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Ja nog brinner det här också! Så mycket kan jag lova dig. Ballansgång det där tycker jag när man bör köra morgonkardio. Som idag då jag vet att jag inte har möjlghet att träna förns efter jobbet 2100,så känner jag att jag har mer energi och får maten att räcka till bättre om jag tar mina timmars sömn och en senare runda då jag ändå hinner före jobbet. Det bästa skulle givetvis vara att slippa jobba och bara träna. Nästa satsning får nog bli nere i Thailand! Du hänger väl med!
Ja det gäller att hitta ”sin grej” ..personligen vill jag köra så tidigt som möjligt, maten bryr jag mig inte om.. Vill bara kunna vila så mycket som möjligt innan nästa pass!
Bra inställning. inte alla förstår vad det innebär att vara on fire! hur går det då? blir det några muskler?
Haha neee inget Thailand för mig, men däremot Norge efter nyår;) men min blivande är ju där så det slår allt:happy:
Ciao!
10 augusti, 2008 at 12:01 #733457Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Ja det gäller att hitta ”sin grej” ..personligen vill jag köra så tidigt som möjligt, maten bryr jag mig inte om.. Vill bara kunna vila så mycket som möjligt innan nästa pass!Bra inställning. inte alla förstår vad det innebär att vara on fire! hur går det då? blir det några muskler?
Haha neee inget Thailand för mig, men däremot Norge efter nyår;) men min blivande är ju där så det slår allt:happy:
Ciao!
Återstår att se i dec om det har blivit några muskler. Du får väl fråga P-A han har dagsfärska bilder. Vad jag ser själv är ju olika från dag till dag, ibland är man sin egen värsta fiende och sällan sin egen bästa vän.
Att vara nära den man älskar är ju i slutändan det enda som spelar någon roll, det är dom som bestämmer och jag tror inte att ett år i Thailand står högst upp på min älskades önskelista. Vad det än blir så ser jag då fram emot det, för livet är rätt härligt! Speciellt när man får möjligheten att satsa på något man tycker om!
En kort fråga bara, var du påväg ut på kardio när du postade 01:38 eller var du påväg i säng, om det var den senare så måste jag säga att du var sent ute!
Kör hårt mannen. Du ser riktigt brutal ut!
10 augusti, 2008 at 12:34 #733458Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Återstår att se i dec om det har blivit några muskler. Du får väl fråga P-A han har dagsfärska bilder. Vad jag ser själv är ju olika från dag till dag, ibland är man sin egen värsta fiende och sällan sin egen bästa vän.Att vara nära den man älskar är ju i slutändan det enda som spelar någon roll, det är dom som bestämmer och jag tror inte att ett år i Thailand står högst upp på min älskades önskelista. Vad det än blir så ser jag då fram emot det, för livet är rätt härligt! Speciellt när man får möjligheten att satsa på något man tycker om!
En kort fråga bara, var du påväg ut på kardio när du postade 01:38 eller var du påväg i säng, om det var den senare så måste jag säga att du var sent ute!
Kör hårt mannen. Du ser riktigt brutal ut!
Ett kort svar! Inget av det…Lägger mig sällan innan 02.00…sömn och hunger behövs inte när elden är tänd…funkar lika bra utan…I do it my way…And If you always do what you always done……………
Tack för orden och lycka till:up:
10 augusti, 2008 at 12:47 #733459Anonym anvandareMemberPersonligen tycker jag att sömn är jätte viktig för min återhämtning. Svårt att vila annars på jobber men att sitta ner hjälper en del dock . Jag personligen blir riktig grinig med för lite sömn och jag får tänka att jag har barn som ställer och kräver och tålamodet måste hållas. Blir annars riktig lätt irriterad om jag är trött.
Vi alla kör på till dec många bra tävlande på scen och det är bara att fortsätta. Att ni båda kör 3 timmar cardio är unbelivable.
10 augusti, 2008 at 15:27 #733460Anonym anvandareMemberEn bra dag idag! trögt på promenaden först men efter en timma fick jag upp en jävla fart. Total tid 3h 15min. Nu är det snart dags för ben!!! känner mig sugen..
10 augusti, 2008 at 15:28 #733461Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Ett kort svar! Inget av det…Lägger mig sällan innan 02.00…sömn och hunger behövs inte när elden är tänd…funkar lika bra utan…I do it my way…And If you always do what you always done……………Tack för orden och lycka till:up:
Tack Johan, gör verkligen mitt bästa!
10 augusti, 2008 at 15:34 #733462Anonym anvandareMemberBra jobbat med cardion, borde väl egentligen köra något liknande, kommer väl kanske sen dock inte lika extremt.
”your boots are made for walking and that´s just what they´ll do”
Kör hårt!11 augusti, 2008 at 00:55 #733463Anonym anvandareMemberHar tränat ett stenhårt benpass nu på kvällsidan. Håller på att lägga ut en film från det.
Har dietat sedan mitten av Juli ungefär, och nu är det ganska låga stunder ibland. Jag ser det som ett bevis på att jag gör det jag ska och att jag inte fuskar med något. Dom tunga dagarna kommer, det viktiga måste ju vara vad man väljer att göra av dem?! Många människor i min omgivning ger så mycket av dem själva för att jag ska få möjlighet att göra denna resa fram till min debut i dec. Jag har inte alltid energi att visa hur mycket det betyder, men jag uppskattar det nåt otroligt! Ett sätt att visa det på är ju att ge 110% i gymet varje dag oavsett om man är hög eller låg.. helt ärligt så har denna dagen varit så jävla tung, det är mänskligt! JAG GJORDE DET BÄSTA AV DEN! Ni som ställer upp, ni är verkligen det bästa! Filmen från passet kommer upp.
5 set strikta bensparkar i superset med benpressar. Jobbade mig under 5set upp till toppvikten där jag gjorde något jag kallar för 3 minuters vansinne! (kommer i filmen)
Knäböj i superset med benpress.
Baksida lår en jäkla massa set
Vader 7-8 set.11 augusti, 2008 at 01:20 #733464Anonym anvandareMemberFILMEN FRÅN KVÄLLEN! [http://www.youtube.com/watch?v=mqmDMux1Vak]
Synd bara att youtube inte håller skärpan så bra.. ser mycket sämre ut än på datorn hemma..
11 augusti, 2008 at 01:50 #733465Anonym anvandareMemberEsios wrote:Bra jobbat med cardion, borde väl egentligen köra något liknande, kommer väl kanske sen dock inte lika extremt.
”your boots are made for walking and that´s just what they´ll do”
Kör hårt!Det går inte alltid lätt men det går alltid om man bara ger sig faan på det!!!
11 augusti, 2008 at 10:09 #733466Anonym anvandareMember[youtube=mqmDMux1Vak]
Grymt bra jobbat Stefan :emo-thumb11 augusti, 2008 at 10:41 #733467Anonym anvandareMemberVad kan man säga…….Strongt jobbbat….!
11 augusti, 2008 at 13:28 #733468Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Vad kan man säga…….Strongt jobbbat….!Tack, syns ju inte mycket på videon som sagt men man ser då någon som försöker träna ben
hadet bra!!!
11 augusti, 2008 at 14:10 #733469Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tack, syns ju inte mycket på videon som sagt men man ser då någon som försöker träna benhadet bra!!!
Kanske inte ser dina ben, men ser ju för f*n att du kämpar på och kör HÅRT!!!!!
Tvilar inte på dina ben……:emo-thumb
Ha en bäst dag nu!11 augusti, 2008 at 15:52 #733470Anonym anvandareMemberSå tungt som det såg ut, så får du skaffa en golfbil köra dig mellan bensparken och benpressen
grymnt bra kämpat -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.