Under uppbyggnad!

Home Forums Dagböcker Under uppbyggnad!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 401 total)
  • Author
    ZuperZandra wrote:
    Kanske inte ser dina ben, men ser ju för f*n att du kämpar på och kör HÅRT!!!!!
    Tvilar inte på dina ben……:emo-thumb
    Ha en bäst dag nu!

Ja jag ger alltid allt och lite till!!! tack för fina ord!

Esios wrote:
    Så tungt som det såg ut, så får du skaffa en golfbil köra dig mellan bensparken och benpressen 8)
    grymnt bra kämpat

Har du några kontakter eller ska jag bara rycka en från golfbanan? hadet fint!

tänkte att du kunde rycka en från golfbanan, ni har ju sånna fantastiska avstånd där upp i norr så du kanske kan ta det som ett styrketräning/cardio pass? :D. skämt å sido fortsätter du sådär så kommer det bli grymma resultat, det är jag säker på. Inte för att jag kan något om sporten i sig, men med den viljan och kraft som du ger dig hän måste det helt enkelt ge resultat. :up:
    fortsätt kör så det ryker!

no fear, destination darkness, du är grym mannen, vilken iron will. Keep it up. MVH cesse

Inga fina ord….Bara sanning…..:emo-thumb

Kommer bli grymt….Kruta på nu!

En uppdatering. Har haft en intensiv träningshelg i stockholm. Posseringsträning, formkoll och 2 hårda styrkepass med P-A.Rygg, baksida axlar och ben. Under gårdagens hemresa blev det ett stop på Antonios gym där jag körde ett stenhårt bröst och axelpass med en kille som heter Linus! Bra inställning hos den mannen! Riktig kul! Dessutom var Antonios gym riktigt bra!!!! En bra resa som jag gjorde tillsammans med min underbara tjej! Trevligt att få tid med henne också!!!! Nu tillbaka i vardagen. Snart Rygg och baksida axlar igen.

Jag var bra imponerad ni norrläningar like it slow :D kan skratta fortfarande …är nog ådi hjärnan :pop:

Fortsätt i samma tempo det kommer bli så jävla bra .

StefanSundqvist_ wrote:
    En uppdatering. Har haft en intensiv träningshelg i stockholm. Posseringsträning, formkoll och 2 hårda styrkepass med P-A.Rygg, baksida axlar och ben. Under gårdagens hemresa blev det ett stop på Antonios gym där jag körde ett stenhårt bröst och axelpass med en kille som heter Linus! Bra inställning hos den mannen! Riktig kul! Dessutom var Antonios gym riktigt bra!!!! En bra resa som jag gjorde tillsammans med min underbara tjej! Trevligt att få tid med henne också!!!! Nu tillbaka i vardagen. Snart Rygg och baksida axlar igen.

Hejje Stefan!
    Vårat bröst/axelpass gör sig påmint varje gång jag sträcker på mig:( Blev grymt taggad av att träna med dig. Finns inga som kör HÅRT (enligt min mening) i lilla Uppsala. De flesta bara vilar sig genom passen. Kul att visa dom hur det ska gå till, Tack för det;)

Du ser lovande ut, med din vilja o P-As enorma kunskap kommer du att bli riktigt bra:up: Du har en hungrig väg fram till tävlingsdagen men jag tror på dig till 100%. Du kommer att fixa det, du har rätta viljan:aggresiv: Bara att fokusera på målet!

Ha det bra nu (eller hur bra man nu har det på en tävlingsdiet) o hälsa tjejen.

Mvh.Linus

Vanessa Frykman wrote:
    Jag var bra imponerad ni norrläningar like it slow :D kan skratta fortfarande …är nog ådi hjärnan :pop:

Fortsätt i samma tempo det kommer bli så jävla bra .

-ja du och din sjuka skalle vännen :) Haha. Det är skönt att skratta då glömmer man bort hur jävla hungrig man är för en sekund! Nu är det 16 veckor kvar och det brinner i mig. Make it or brake it! Köööööör!

Linus wrote:
    Hejje Stefan!
    Vårat bröst/axelpass gör sig påmint varje gång jag sträcker på mig:( Blev grymt taggad av att träna med dig. Finns inga som kör HÅRT (enligt min mening) i lilla Uppsala. De flesta bara vilar sig genom passen. Kul att visa dom hur det ska gå till, Tack för det;)

Du ser lovande ut, med din vilja o P-As enorma kunskap kommer du att bli riktigt bra:up: Du har en hungrig väg fram till tävlingsdagen men jag tror på dig till 100%. Du kommer att fixa det, du har rätta viljan:aggresiv: Bara att fokusera på målet!

Ha det bra nu (eller hur bra man nu har det på en tävlingsdiet) o hälsa tjejen.

Mvh.Linus

Tjena Maan!!!

Nöjet var helt på min sida och jag är tacksam att jag fick möjlighet att lära känna dig! Det är härligt när det spänner lite i kroppen efter ett pass, då vet man att man har gjort allt man ska. 16 veckor kvar nu och jag är hungrigare och mer motiverad än någonsin. Ska ge det mina 110% och jag hoppas att det räcker långt. Som en klok man en gång sa, jag mår skit, så jag antar att dieten går som den ska!

Sköt om dig riktigt ordentligt nu och ladda batterierna! Kommer snart söderut igen… och då ska vi absolut dunka minst ett pass ihop! Förövrigt tycker jag att du ska trycka en jävla massa ägg nu… häldre ett för mycket än ett för lite.. det bygger bra! haha. Tjejen hälsar att vågen är skitsnygg på köksbänken!

Vi hörs!

Dagen so far!

2h morgon kardio. Hög fart och svetten sprutade. Tankarna var på ett helt annat ställe!!! Nu blir det att ladda ordentligt för kvällen benpass!!!! ojojojoj!!!!

YEES MY MAN, Let´s go to war with weights. Kommer nog bli ett brutalt pass som vanligt, för brutal det är vad du är rakt igenom. you got my support and you know it. MVH cesse

Kvällens pass.

Benspark till rummet snurrade. 3-4högrep set 4set med dropp.
    Benpress i högrep
    Enbenspressar i högrep
    Hacklift i högrep
    Baskida lår liggandes med dropp
    Vader superset mellan 2 olika vadövningar.

Verkar köra HÅRT, i like it.

Alltid lika kul att komma till gymmet när man hör ett stånkande och stönande och slammrande vikter, spelar ingen roll hur otaggad man är så blir man på hugget när du å micke är å vispar, tycker det är förjävla otroligt hur du orkar vispa så med så lite mat i kistan.

men med willpower bra passare å lite skrik så kommer man långt, du börjar hårdna till ordentligt nu. Annat är det me en svullande strongman men man har då bra tryck i kroppen när man ligger på ett ”litet” överskott. just nu sitter jag å käkar pringles chips å smuttar på en protte drink:emo-thumb

synns på gymmet mannen!

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.